surullista, niin surullista:(
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:01"]Argh antakaa jo tän langan kuolla... Toi on feikkiblogi, kerää vaan klikkauksia et sais rahaa
[/quote]
Joo, vielä kun kertoisit että mistä ne rahat lentää kun ei blogissa näy yhden yhtä mainosta?
[/quote]
Osa kerää paljo klikkauksia ensi et pääsee blogirinkiin. Seurasin yhtä alottelijaa eikä silläkää ensi ollu mainoksia.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:11"]Nyt hus 13-vuotias pois tältä palstalta! Sun mielenkiinnon kohteet pitäisi olla jossain muualla! Ja näytä blogisi vanhemmillesi, epäilenpä etteivät ole lukeneet tekstejäsi.
Kamalaa kieltä, onneksi mun 13-vuotiaani osaa käyttäytyä paremmin.
[/quote]
Hah, luuletko että mä olisin näyttämässä blogiani edes parhaille ystävilleni? :DD siinähän se juju on, anonyyminä kirjottelen ettei kukaan tuttu bustaa. Nimittäin yksi blogiin liittyneistä on meidän rinnakkaisluokkalaisen kaveri. Saattais hyvinkin tunnistaa mut. Ai hyi mitä kieltä? No voihan vittu.
Ja voin teille kaikille sanoa ettei mulla oo hajuakaan miten blogilla kerätään rahaa. Teen tätä jotta voin aukoa ajatuksiani
Millainen ihmisriekale tuostakin tulee jos tuota menoa jatkaa.. sairasta.
Hieno provo, anorektikko EI nimeäisi blogia fadeaway...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:14"]Hieno provo, anorektikko EI nimeäisi blogia fadeaway...
[/quote]
No en tiedä. Itsekin olin tosi typerä 14-vuotiaana ja vielä typerämmät asiat ihanteena.
Lol. Hyvä paino jos tyttö on vaikka 160-165. Älkää te porsaat kadehtiko.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:21"]Haluaisin kysyä sinulta, joka kirjoitat tuota blogia, että haluatko sinä kuolla? Vai mitä nämä lauseet blogissasi tarkoittavat? "Matkani ensimmäinen osa päättyy vasta, kun isken 45 kilogramman lukemat vaakaan. Ehei, ei se siihen pääty. Jatko-osia on luvassa aina niin kauan kuin kiloja riittää ja henki minussa pihisee."
[/quote]
Mä en missään vaiheessa ole sanonut haluavani kuolla. Miksi laihduttaisin jos en saisi olla täällä nauttimassa tuloksiata. Jos haluaisin kuolla, tekisin sen heti.
[/quote]
No mukava kuulla, ettet halua kuolla. :) Sun kannattaisi miettiä, että onko järkevää laihduttaa itseään vaarallisen laihaksi. Haluatko vaarantaa henkesi? Sulla on koko elämä edessä. Et varmaan myöskään halua joutua sairaalahoitoon. Oletko sä edes onnellinen, kun joudut olemaan nälässä, miettimään syömisiä kokoajan, valehtelemaan vanhemmille ja ehkä kavereillekin?
Ymmärrän, ettei mun kommentti sua varmaan kiinnosta. Toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvää ja että ymmärtäisit olla tekemättä pahaa itsellesi ja terveydellesi. Terveys tuntuu monelle itsestäänselvyydeltä kunnes sen menettää. Et ehkä vielä ole saanut suurempia oireita laihdutuksesi takia, mut uskon, että tulet saamaan, jos vain jatkat sitä. Älä pilaa terveyttäsi, se on arvokasta ja sua kaduttaa, kun se on poissa.
Hah, kiitos vaan näistä 800 katselukerrasta rakkaat mammat
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:31"]Hahhah, tekee mieli oikeesti valaista teitä äitimammoja vähän mun elämästä enemmän mut taidan jättää tekemättä. Eläkää toki epätietoisuudessa ja jauhakaa vaan, vaikkette blogin pitäjästä mitään tietäisikään. Mietinkin että miksi blogin katselukertoja on tullut jostain vauva.fi'stä. Olihan se arvattava että täällä te päivittelette mun tilaani :D.
Terveisin blogin pyörittäjä, I.
[/quote]
Olet naurettava teini. Muista nämä sanat 20 vuoden kuluttua.
mulla oli syömishäiriö teininä. En miettinyt mitään muuta kuin kaloreita ja sainkin itseni alipainoiseksi.
Seurauksena oli ihana ns. laihaläski vartalo, johon yritän nyt parikymppisenä kasvattaa lihoja. Jos painoa haluaa pudottaa niin kannattaisi ainakin syödä sen verran proteiinia, etteivät kaikki lihakset surkastu. Ei ole sitten niin ärsyttävää kun tulee järkiinsä ja hyväksyy kroppansa myöhemmällä iällä.
Aikuiset ihmiset voisi taas miettiä miten kirjoittavat täällä epävarmasta 13 vuotiaasta tytöstä, joka todennäköisesti sairastaa jotain syömishäiriötäkin. Todella ajattelematonta puhua kärkkäästi teiniangstista sun muusta, sehän on vasta lapsi!
Jos blogin kirjoittaja lukee tämän, toivon hänelle kaikkea hyvää ja tukea asian suhteen. Puhu vanhemmille tavotteistasi ja kuuntele heitä. Olet täydellinen nyt, älä laihduta!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:31"]Hahhah, tekee mieli oikeesti valaista teitä äitimammoja vähän mun elämästä enemmän mut taidan jättää tekemättä. Eläkää toki epätietoisuudessa ja jauhakaa vaan, vaikkette blogin pitäjästä mitään tietäisikään. Mietinkin että miksi blogin katselukertoja on tullut jostain vauva.fi'stä. Olihan se arvattava että täällä te päivittelette mun tilaani :D.
Terveisin blogin pyörittäjä, I.
[/quote]
Olet naurettava teini. Muista nämä sanat 20 vuoden kuluttua.
[/quote]
Mitä jos en :--)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:06"]Hah, kiitos vaan näistä 800 katselukerrasta rakkaat mammat
[/quote]
Huomaat kyllä vielä, miten noloja nuo juttusi ovat. Itsekin ajattelin teininä olevani niin syvällinen jne, mutta oikeasti olin nolo.
Terveytensähän tuo tuossa pilaa, mutta antaa pilata jos ei halua/kykyä faktojen selvittämiseen ole. Monilla tuon ikäisillä on jo järkeä ja ymmärrystä, ko. kirjoittaja ei vaikuttaisi olevan yksi heistä.
Jaa taasko jonku läskin laihdutusblogi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:06"]Hah, kiitos vaan näistä 800 katselukerrasta rakkaat mammat
[/quote]
Huomaat kyllä vielä, miten noloja nuo juttusi ovat. Itsekin ajattelin teininä olevani niin syvällinen jne, mutta oikeasti olin nolo.
[/quote]
Otan osaa vaikket ollukkaan se suosittu lapsi. Pitäähän sitä aina olla vähintään se yksi urpo luokassa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:29"]Jaa taasko jonku läskin laihdutusblogi?
[/quote]
Uskoisin ettet kommentillasi saanut muuta aikaan kuin mahdollisesti kirjoittajalle entistä huonomman omatunnon.
Nyt hus 13-vuotias pois tältä palstalta! Sun mielenkiinnon kohteet pitäisi olla jossain muualla! Ja näytä blogisi vanhemmillesi, epäilenpä etteivät ole lukeneet tekstejäsi.
Kamalaa kieltä, onneksi mun 13-vuotiaani osaa käyttäytyä paremmin.