Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en viihdy yksin kauaa

Vierailija
11.03.2015 |

Onkohan se huono asia, ettei viihdy yksin? Pari tuntia-muutama tunti menee, mutta sen jälkeen ei ole enää kivaa yksinolo. 

Ennen mieheni tapaamista asuin yksin - en tykännyt. Minua ahdisti iltaisin yms, se yksinäisyys.

Nyt kun mies tekee välillä työviikkoja muualla Suomessa niin olen kotona yksin. En viihdy yksin :( Iltaisin vain ahdistaa yms. Sitten vain olen koneella ja koitan "väistää" yksinäisyyttä, mutta tuntuu ettei helpota. 

Mistähän tälläinen johtuu/onko huono asia.....?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo huono asia. Se on ihmisen luonteenpiirre. Olet ekstrovertti, lue lisää asiasta :) Itse olen introvertti, ja nautin yksinolosta. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:54"]

Ei oo huono asia. Se on ihmisen luonteenpiirre. Olet ekstrovertti, lue lisää asiasta :) Itse olen introvertti, ja nautin yksinolosta. Tsemppiä!

[/quote]

Ei välttämättä edes ole ekstrovertti. Minä olen introvertti mutta mieluiten olisin silti yksin jonkun toisen kanssa, siis että toinen on kotona, mutta puuhataan omiamme. Totuin kai lapsena siihen, että aina oli joku kotona. Siksi onkin kova paikka, että mies haluaisi asua erillään. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huono. Voin sanoa, että subjektiivinen onnellisuudentunne lisääntyy vauhdilla sen myötä, kun oppii nauttimaan myös omasta seurastaan. Yksin voi harrastaa vaikka mitä ja olla rauhassa ajatusten kanssa, mutta siihen oppii ehkä vasta iän ja itsetuntemuksen myötä.

40+

Vierailija
4/5 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samoja tuntemuksia. Sinkkuna olo olisi kamalaa.

Vierailija
5/5 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään huono asia ole. Ihminen on luotu toisten seuraan. Se, mikä on niin surullista nyky-Suomessa on että monet ovat yksin, asuvat yksin läpi aikuiselämänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän