Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?

Vierailija
07.12.2021 |

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (242)

Vierailija
181/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tahansa negaatio profiilitekstissä vie kiinnostuksen. Ei kannata kertoa mistä ei naisessa tykkää. Siitä tulee itselleni vain fiilis, että on paljon asioita mistä henkilö ei tykkää, enkä jaksa sellaisen änkyrän kanssa mitään.

182/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisyyskin voi olla tinderissä ongelma, jos se ylittää tietyn rajan. Itse en laittanut tykkäystä miehille, joista ajattelin kuvan perusteella että ovat liian komeita minulle ja matcheja löytyy jonoksi asti, ja olen kuullut että moni muukin nainen toimii samalla tavalla.

Voi neidot! Kyllä te olette vaan ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.

-eri

Totta ihmeessä se on merkitsevä asia. Jos koulutuksesta tai työstä ei olisi mitään vihjettäkään niin olettaisin että kumpaakaan ei ole (eikä ehkä tulevaisuudessakaan) tai siellä on vaan joku peruskoulu ja kesätyö kymmenen vuotta sitten. Ei jatkoon siis.

Itse tykkäsin monista profiileista joissa ei ollut mitään vihjettä koulutuksesta eikä työstä ja sieltä paljastui mm. poliisi, lääkäri, ekonomi ja ammattiurheilija, muutamia mainitakseni.

Yleensä kirjoitustyyli antaa vihjeitä koulutustasosta. Vai annoitko tykkäyksiä myös pelkkien pää lauseiden kirjoittajille jotka laittavat pilkut ja pisteet satunnaisiin. Kohtiin... Ei kait sillä enään ole nii väliä eiks je.

Suurimmalla osalla heistä oli jokin hyvin lyhyt muutaman sanan teksti tai ei tekstiä ollenkaan.

Vierailija
184/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta suosittelen, että laitat hyvät kuvat ja olet komea.

Se auttaa.

Vierailija
185/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-Mikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisyyskin voi olla tinderissä ongelma, jos se ylittää tietyn rajan. Itse en laittanut tykkäystä miehille, joista ajattelin kuvan perusteella että ovat liian komeita minulle ja matcheja löytyy jonoksi asti, ja olen kuullut että moni muukin nainen toimii samalla tavalla.

Kyllä se on ongelma, koska itselläni mallin näköiset miehet ovat 99 prosenttisesti olleet huijausprofiileja. Jos olet pirun hyvän näköinen, ota joku kuva, josta näkee että olet oikea Suomessa asuva henkilö. Joku arkisempi tai vaikka ulkona niin että näkyy joku tunnistettava rakennus taustalla.

Vierailija
186/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-Mikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ongelma, koska itselläni mallin näköiset miehet ovat 99 prosenttisesti olleet huijausprofiileja. Jos olet pirun hyvän näköinen, ota joku kuva, josta näkee että olet oikea Suomessa asuva henkilö. Joku arkisempi tai vaikka ulkona niin että näkyy joku tunnistettava rakennus taustalla.

Itsekään en koskaan tykkää liian komeista ja/tai liian sliipatuista. Joko feikkiprofiileja tai sitten ihan liian komeita tällaiselle peruspirkolle. Ei sellainen ole match made in heaven, peruspetteri on.

Vierailija
187/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.

-eri

Totta ihmeessä se on merkitsevä asia. Jos koulutuksesta tai työstä ei olisi mitään vihjettäkään niin olettaisin että kumpaakaan ei ole (eikä ehkä tulevaisuudessakaan) tai siellä on vaan joku peruskoulu ja kesätyö kymmenen vuotta sitten. Ei jatkoon siis.

Itse tykkäsin monista profiileista joissa ei ollut mitään vihjettä koulutuksesta eikä työstä ja sieltä paljastui mm. poliisi, lääkäri, ekonomi ja ammattiurheilija, muutamia mainitakseni.

Yleensä kirjoitustyyli antaa vihjeitä koulutustasosta. Vai annoitko tykkäyksiä myös pelkkien pää lauseiden kirjoittajille jotka laittavat pilkut ja pisteet satunnaisiin. Kohtiin... Ei kait sillä enään ole nii väliä eiks je.

Suurimmalla osalla heistä oli jokin hyvin lyhyt muutaman sanan teksti tai ei tekstiä ollenkaan.

Lisään tähän, että tiedän tekstittömien profiilien olevan monille ehdoton ei, mutta minulle ne eivät sitä olleet. Omakin profiilini oli ihan harkitusti tekstitön. Tinderissä yleisö on tosi iso ja siitä heittämällä suurin osa on sellaisia, joiden en halua tietävän minusta mitään ylimääräistä. Niinpä jätin itsestäni kertomisen keskusteluihin matchien kanssa.

Vierailija
188/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin keväällä 36-vuotiasta miestä, joka ei ollut viimeiseen 6 vuoteen saanut mätsiä Tinderissä. Hän itse oli selannut muutamaan otteeseen kuulemma läpi. Itse tapasin hänet töiden kautta, mutta näin myös hänen profiilin.

Annoin silloin raakarehellisen arvion naisena, koska tunsin miehen muuta kautta ja totesin, että en olisi hänestä tykännyt. Tapaus asuu siis Saksassa ja on saksan kielinen.

-Kuvissa oli eri vaatteet, mutta kaikki kuvat olivat selfietä, samasta kuvakulmasta ja samalla ilmeellä. Paitsi yksi oli sellainen pusukala -kuva. Hän vaihtoi yhden kuvan kaverinsa kuvaamaksi kuvaksi, mutta se kuvakulma ja ilme on edelleen sama. Siinä kuvassa oli tosin lippalakki peittämässä hänen pälvikaljuaan ja sai kuvan, että ne muutamat sivuhaivenet luovat hänelle hiukset.

-Teksti oli niin blaah. Sanoin, että kirjoittaa itsestään myös englanniksi, koska hän sitä kieltä kuitenkin osaa ja ulkomailla on paljonkin englanninkielisiä ihmisiä. Teksti oli niin kliseinen kuin että tykkää matkustaa ja pelata videopelejä. Kysyin, että mihin katosivat hänen voimakkaat arvot esimerkiksi alkoholin käyttöön tai läheiset perhesuhteet ja konservatiivinen elämä? Kutsui minua siis jossain vaiheessa alkoholistiksi kun join pullollisen viiniä (juon ehkä kerran vuodessa tai harvemmin, mutta silloin juon kännit) ja ei voinut uskoa kun sanoin, että en halua lapsia. Meidän olisi kuulemma pitänyt hankkia lapsia ja minä olisin jäänyt paremmin palkatusta työstä kotiäidiksi. Ei tule tapahtumaan.

-Ei koulutusta kuin lukio ja voisi sen ilmoittaa tekstissään. Minulla tuo olisi este ja hidaste ja niinhän se oli myös oikeassa elämässä. Huomasi keskustellessa usein, että ei kovin syvällisesti ole joutunut miettimään tai puolustamaan omaa mielipidettä menemättä henkilökohtaisuuksiin. Osalle koulutus ei pahemmin merkitse, mutta he osaavat skippaa tuollaisen kohdan.

- Myös työpaikasta kannattaa mainita, että sellainen löytyy. Tuntuu varsinkin Suomenmaassa olevan ihme sellainen yleellisyys. Tai sitten tämä palsta on kerryttänyt Suomesta pääasiassa työttömiä. Tämä henkilö oli ollut samalla työnantajalla 18 vuotta, samalla tasolla pikkaisen työnkuvaa muutettuna. Tuo kuvastaa minusta tasaista ja turvallista elämää. Itse en sellaiseen halua, vaan haluan henkilön, joka suhtautuu työhönsä yhtä kunnianhimoisesti kuin minä.

Lopetin deittailun ja sanoin hänelle syyksi, että olemme todella erilaisia ja hän ei pysty minua mukauttamaan omaan kuvitelmaansa keskiluokkaisesta idyllisestä elämästä. Minä en tule asettumaan ja tyytymään, mutta varmasti on ihmisiä, joille se on tavoite. Hänen pitää tuoda omat tavoitteensa esiin myös tuossa Tinder profiilissaan.

Vierailija
189/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-Mikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä taitaa päteä myös naisten ns. liian hyvännäköisiin profiileihin, joissa ei ole mitään tietoja. Tuskin aitoja, kuten joku tuossa aiemminkin epäili.

Vierailija
190/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan, jos miehellä

lapsia

lemmikkejä

viinaa tai tupakkaa kuvissa

vahva uskonnollinen tai ateistinen vakaumus

vahva poliittinen kanta tulee heti esiin

rumat kuvat

epäsiistit taustat kuvissa

silmiä ei näy

tatskoja näkyy

yleinen olemus kuvissa macho tai ahdistunut

Vierailija
191/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tulet olemaan innoissasi tinderistä ja sinä et tule perustamaan perhettä. Haha, lisää työvoimaa kun molemmat sukupuolet käyvät töissä

Vierailija
192/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää tinderissä mutta silloin kun olin, en laittanut miehille

-joiden ulkonäkö ei miellyttänyt

-joiden kuvat olivat muuten jollain tavalla kyseenalaisia

-jotka eivät osuneet ikähaarukkaani

-joiden profiiliteksti ei iskenyt.

Siinäpä ne.

Ei osu ikähaarukkaan? Itsehän sinä päätät iän jonka laitat asetuksiin. Vai laitatko huvikseen iän korkeammaksi että saisit mahdollisimman paljon tykkäyksiä ja itsetuntoa kohotettua, näinkö muutkin naiset toimii?

Vierailija
193/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

-eri

Meinaat, että sulla olisi kamalasti yhteistä merkonomin tai lähihoitajan kanssa?

Sitähän minäkin.

Olen nainen(merkonomi), mutta miksi ei voisi olla? :D Ei me enää eletä missään luokkayhteiskunnassa jossa herra ja rouva Tohtori kävelevät nenä pystyssä iltapäiväteelle keskustelemaan globalisaatiosta samaan aikaan kun talonmies-pariskunta Möttönen remuaa rööki suussa, siideri kädessä kiireellä kotiin, koska tempparit tulee.

Mulla on kavereina esim. kokki, puutarhuri, koneinsinööri, elämäntapatyötön taiteilija, automekaanikko ja lääkäri.

Näistä itseasiassa tuo insinööri on kaikkein vähiten "sivistynyt". Hän vaan sattui osaamaan matikka koulussa mutta muuten häntä kiinnostaa juurikin viinan juonti ja tempparit. :D

Ja AP: mua ei kiinnosta miehen koulutus vaan sivistys ja ne ei ole sama asia. Kuvien täytyy myös olla hyviä, moni komeakin mies ottaa itsestään ihan kamalia kuvia. Olisiko sun nmahdollista kysyä joltain naiselta apua niiden ottamiseen? Miesten estetiikantaju on välillä kyseenalainen. :D

Kyllä me luokkayhteiskunnassa elämme. Tässä yksi hyvä esimerkki miksi kannattaa katsoa muita kuin merkonomeja.

Vierailija
194/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ilme ja positiivinen asenne saa minulta ainakin tykkäyksiä, vaikka ulkonäkö muuten ei olisi paras mahdollinen.

Vierailija
195/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ilme ja positiivinen asenne saa minulta ainakin tykkäyksiä, vaikka ulkonäkö muuten ei olisi paras mahdollinen.

Kannattaakin tosiaan tykkäillä ja antaa jatkuvasti väärä kuva omasta kiinnostuksen tasosta. Tuskinpa siellä deittisovelluksessa kuuluu muuten vaan tykkäillä, jos ei ole yhtään kiinnostunut.

Vierailija
196/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DilleDong kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakin tosiaan tykkäillä ja antaa jatkuvasti väärä kuva omasta kiinnostuksen tasosta. Tuskinpa siellä deittisovelluksessa kuuluu muuten vaan tykkäillä, jos ei ole yhtään kiinnostunut.

Ilonpilaajatosikko, anna muiden elää ja tykätä jos tykkäävät.

Vierailija
197/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ovat toistuneet nämä elementit:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- autoja, moottoripyöriä tai veneitä

- pyssyjä ja/tai kuolleita eläimiä

- vessanpeiliselfie alaviistosta

- kaikki kuvat samanlaisia

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

- aurinkolasit ja/tai lippis peittävät kasvot

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- yrmy, vihaisen näköinen

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

- kirjoitustaito puutteellinen

En ole koskaan käynyt Tinderissä, joten kiinnostuksesta kysyn: miten iso osa profiileista on tuollaisia?

Vierailija
198/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DilleDong kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi saisi tykätä vain miehistä, joiden ulkonäkö on paras mahdollinen? Eikös juuri tästä ole naisia syytetty, ja nyt sitten on väärin jos tykkää muistakin. Hohhoijjaa taas.

Vierailija
199/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei hyvännäköinen

- Huono kielioppi

- Elämänkoulu käyty tai Esko Eerikäisen tyyli

- Herkkä/hippi/runopoika

- Haluaa lapsia tai naimisiin

- Tykkää koirista

- Tykkää polyamoriasta

Tuossa on pääsyyt hylkäykselle

Vierailija
200/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta ei puhuttaisi asian vierestä niin voin kertoa tähän millainen mun Tinder-profiili on.

Mulla on viisi kuvaa. Hymyilen niissä. On kokovartalokuvia ja harrastuskuvia. Ei ole kalastuskuvia. Tekstissä on muutamalla lauseella info siitä millainen olen, mitä haen ja ehkä lopussa joku mielestäni hauska vitsi.

Tuolla ei saa matcheja.

ap

No en ihmettele, mutta tervetuloa miehenä Tinderiin. Mulla on 5 kuvaa, jotka aika erilaisia kuten urheiluharrastuksen parissa, kasvokuva jne + pitkä esittelyteksti. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, tumma ja pitkä mies. Aika kalastelua on ja käy työstä, jotta saa jonkun kiinnostavan mätsin. Turhilla tykkäyksillä tai mätseillä en tee mitään, joten etsintä jatkunut jo useamman vuoden. Ehkä pituuden ansiosta saan jonkun mätsin, jos nainen lähemmäksi 180 pitkä tai yli. Eipä ole helppoa, ei tarvitse kadehtia yhtään.

Sitä itsekin miettinyt tai ei nyt sillä, että olisin liian hyvännäköinen (todellakaan). Lähinnä joku tällainen, etten vaikuta niin helposti lähestyttävälle tms. ja joku voi ehkä luulla, että saan mätsejä "paljon" tai keskimääräistä enemmän, jolloin vaarana se, että joutuu kilpailemaan huomiostani. Jotain sellaista kommenttia saanut tai aistinut näin. Mutta voin olla myös täysin väärässäkin. Supertykkäyksiä tulee aika ajoin, mut ei tietysti usein.

Komealla ja fiksulla miehellä on tuhansia tykkäyksiä, siinä ei paina jos joku jättää tykkäämättä.

Jos tykkäyksiä on vähemmän, ei ole pelkoa, että olisi "liian hyvännäköinen".

Oletko komea ja fiksu mies? Jotain omakohtaista kokemusta asiasta vai... tuhansia tykkäyksiä, saanen epäillä. Satoja voi olla.

Pari tuhatta tykkäystä vajaa kolmen kuukauden aikana. 

Eli odotteletko vain tumput suorina, itseksesi myhäillen, että tykkäyksiä ropisee? Et ole noitten tuhansien helmien joukosta jo mieluisaa treffiseuraa löytänyt? Ei ne parhaat siellä vaihtopenkillä viikkokausia odottele, ne on treffeillä jo toisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi