En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?
Kommentit (242)
- huonot kuvat (en tee mitään jollain kalan tai koiran kuvalla jossa ei näy edes miestä)
- profiilitekstin ylimielinen ja negatiivinen asenne. Eli tyyliä "ethän ole sitä ja tätä"
- elämämkoululaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta ei puhuttaisi asian vierestä niin voin kertoa tähän millainen mun Tinder-profiili on.
Mulla on viisi kuvaa. Hymyilen niissä. On kokovartalokuvia ja harrastuskuvia. Ei ole kalastuskuvia. Tekstissä on muutamalla lauseella info siitä millainen olen, mitä haen ja ehkä lopussa joku mielestäni hauska vitsi.
Tuolla ei saa matcheja.
ap
No en ihmettele, mutta tervetuloa miehenä Tinderiin. Mulla on 5 kuvaa, jotka aika erilaisia kuten urheiluharrastuksen parissa, kasvokuva jne + pitkä esittelyteksti. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, tumma ja pitkä mies. Aika kalastelua on ja käy työstä, jotta saa jonkun kiinnostavan mätsin. Turhilla tykkäyksillä tai mätseillä en tee mitään, joten etsintä jatkunut jo useamman vuoden. Ehkä pituuden ansiosta saan jonkun mätsin, jos nainen lähemmäksi 180 pitkä tai yli. Eipä ole helppoa, ei tarvitse kadehtia yhtään.
Hyvännäköisyyskin voi olla tinderissä ongelma, jos se ylittää tietyn rajan. Itse en laittanut tykkäystä miehille, joista ajattelin kuvan perusteella että ovat liian komeita minulle ja matcheja löytyy jonoksi asti, ja olen kuullut että moni muukin nainen toimii samalla tavalla.
Sitä itsekin miettinyt tai ei nyt sillä, että olisin liian hyvännäköinen (todellakaan). Lähinnä joku tällainen, etten vaikuta niin helposti lähestyttävälle tms. ja joku voi ehkä luulla, että saan mätsejä "paljon" tai keskimääräistä enemmän, jolloin vaarana se, että joutuu kilpailemaan huomiostani. Jotain sellaista kommenttia saanut tai aistinut näin. Mutta voin olla myös täysin väärässäkin. Supertykkäyksiä tulee aika ajoin, mut ei tietysti usein.
Komealla ja fiksulla miehellä on tuhansia tykkäyksiä, siinä ei paina jos joku jättää tykkäämättä.
Jos tykkäyksiä on vähemmän, ei ole pelkoa, että olisi "liian hyvännäköinen".
Oletko komea ja fiksu mies? Jotain omakohtaista kokemusta asiasta vai... tuhansia tykkäyksiä, saanen epäillä. Satoja voi olla.
Turun seudulla Yhdysvaltalaisen mallin kuvalla saa yli 2000 tykkäystä. Kokemusta on.
Voi vitsit. Että on kokemusta. Olet siis yhdysvaltalainen malli, joka puhuu tai kirjoittaa hyvää suomea ;D. No varmasti saa, laita vaikka George Clooneyn tai Kimi Räikkösen ;) kuva, niin saa sillä tykkäyksiä.
Itse olen ihan omilla ja kuvilla ja rehellisellä tekstillä. Tykkäyksiä on tosiaan se pari tuhatta ja edelleen tippuu lisää joka päivä.
Onnittelut. Toivon, että ymmärrät onnesi, mikäli satut olemaan mies.
Onnea ja onnea, kyllä se parisuhteen etsiminen edelleen vaatii paljon työtä ja panostamista. Ei se lopu siihen, että saa tykkäyksiä tai matchin. Tykkäyksiä tulee kun profiili on kunnossa.
Sitten alkaa se huomattavasti haastavampi osuus. Viestitellään, treffaillaan, tutustutaan, panostetaan aikaa ja rahaa, petytään ja ei muuta kun leuka rintaan ja sama ralli alusta uudestaan.
Ei se niin autuasta ole vaikka kiinnostuneita naisia on paljon.
Jos sinulla olisi tuhansia mätsejä, niin ei sinulla olisi aikaa tänne palstalle kirjoitella. Olisit nytkin salilla tai harrastamassa joukkueurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta ei puhuttaisi asian vierestä niin voin kertoa tähän millainen mun Tinder-profiili on.
Mulla on viisi kuvaa. Hymyilen niissä. On kokovartalokuvia ja harrastuskuvia. Ei ole kalastuskuvia. Tekstissä on muutamalla lauseella info siitä millainen olen, mitä haen ja ehkä lopussa joku mielestäni hauska vitsi.
Tuolla ei saa matcheja.
ap
No en ihmettele, mutta tervetuloa miehenä Tinderiin. Mulla on 5 kuvaa, jotka aika erilaisia kuten urheiluharrastuksen parissa, kasvokuva jne + pitkä esittelyteksti. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, tumma ja pitkä mies. Aika kalastelua on ja käy työstä, jotta saa jonkun kiinnostavan mätsin. Turhilla tykkäyksillä tai mätseillä en tee mitään, joten etsintä jatkunut jo useamman vuoden. Ehkä pituuden ansiosta saan jonkun mätsin, jos nainen lähemmäksi 180 pitkä tai yli. Eipä ole helppoa, ei tarvitse kadehtia yhtään.
Hyvännäköisyyskin voi olla tinderissä ongelma, jos se ylittää tietyn rajan. Itse en laittanut tykkäystä miehille, joista ajattelin kuvan perusteella että ovat liian komeita minulle ja matcheja löytyy jonoksi asti, ja olen kuullut että moni muukin nainen toimii samalla tavalla.
Sitä itsekin miettinyt tai ei nyt sillä, että olisin liian hyvännäköinen (todellakaan). Lähinnä joku tällainen, etten vaikuta niin helposti lähestyttävälle tms. ja joku voi ehkä luulla, että saan mätsejä "paljon" tai keskimääräistä enemmän, jolloin vaarana se, että joutuu kilpailemaan huomiostani. Jotain sellaista kommenttia saanut tai aistinut näin. Mutta voin olla myös täysin väärässäkin. Supertykkäyksiä tulee aika ajoin, mut ei tietysti usein.
Komealla ja fiksulla miehellä on tuhansia tykkäyksiä, siinä ei paina jos joku jättää tykkäämättä.
Oletko komea ja fiksu mies? Jotain omakohtaista kokemusta asiasta vai... tuhansia tykkäyksiä, saanen epäillä. Satoja voi olla.
Turun seudulla Yhdysvaltalaisen mallin kuvalla saa yli 2000 tykkäystä. Kokemusta on.
Voi vitsit. Että on kokemusta. Olet siis yhdysvaltalainen malli, joka puhuu tai kirjoittaa hyvää suomea ;D. No varmasti saa, laita vaikka George Clooneyn tai Kimi Räikkösen ;) kuva, niin saa sillä tykkäyksiä.
Itse olen ihan omilla ja kuvilla ja rehellisellä tekstillä. Tykkäyksiä on tosiaan se pari tuhatta ja edelleen tippuu lisää joka päivä.
Tinderin naistarjonta taitaa olla pikkasen parempi kuin miestarjonta, tai sitten annat niitä tykkäyksiä aika heppoisin perustein. Itse en ikipäivänä löytäisi tinderistä useampaa tuhatta miestä joista haluaisin tykätä. En löytänyt kuin joitain viitisenkymmentä, niistä toki lähes kaikista tuli match. Heistäkin sitten iso osa paljastui sellaisiksi, jotka olisivat myös saaneet jäädä tykkäämättä. Aika heikkoa oli naisnäkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei saa matcheja.
ap
Tinderin naistarjonta taitaa olla pikkasen parempi kuin miestarjonta, tai sitten annat niitä tykkäyksiä aika heppoisin perustein. Itse en ikipäivänä löytäisi tinderistä useampaa tuhatta miestä joista haluaisin tykätä. En löytänyt kuin joitain viitisenkymmentä, niistä toki lähes kaikista tuli match. Heistäkin sitten iso osa paljastui sellaisiksi, jotka olisivat myös saaneet jäädä tykkäämättä. Aika heikkoa oli naisnäkökulmasta.
Huomaathan, että hän puhuu tykkäyksistä, ei osumista. Tykätä voi kuka vain. Ei toki kerro jutun todenperäisyydestä mitään.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei saa matcheja.
ap
Huomaathan, että hän puhuu tykkäyksistä, ei osumista. Tykätä voi kuka vain. Ei toki kerro jutun todenperäisyydestä mitään.
N
Hupsis, niinpä olikin. Taisin lukea kommentin ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ikähaarukka sulla on?
Olen noin 40 v itse.
Ikähaarukkani on 35-45.
ap
Okei. Kannattaa laittaa se sinne maksimiin eli 18-100, niin on enemmän vaihtoehtoja. Ikähaarukkasi on liian suppea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisiko joku kaveriesi vaimoista auttaa sua? Kysy siltä, jonka kanssa tulet parhaiten juttuun, voisi ehkä miellään ottaa projektikseen sun parittamisen.
Kuulostaa oudolta. Moni kaverieni vaimoista on kivoja, mutta ei meillä ehkä ihan noin hyvää kaverisuhdetta ole olemassa.
ap
Haluat parantaa tilannettasi, mutta sinulle kelpaa huonosti mikään ehdotettu apu.
No ei ole normaalia tehdä kaverin vaimosta mitään parittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei saa matcheja.
ap
Onnittelut. Toivon, että ymmärrät onnesi, mikäli satut olemaan mies.
Onnea ja onnea, kyllä se parisuhteen etsiminen edelleen vaatii paljon työtä ja panostamista. Ei se lopu siihen, että saa tykkäyksiä tai matchin. Tykkäyksiä tulee kun profiili on kunnossa.
Sitten alkaa se huomattavasti haastavampi osuus. Viestitellään, treffaillaan, tutustutaan, panostetaan aikaa ja rahaa, petytään ja ei muuta kun leuka rintaan ja sama ralli alusta uudestaan.
Ei se niin autuasta ole vaikka kiinnostuneita naisia on paljon.
Jos sinulla olisi tuhansia mätsejä, niin ei sinulla olisi aikaa tänne palstalle kirjoitella. Olisit nytkin salilla tai harrastamassa joukkueurheilua.
Töitä täytyy tehdä vaikka tuhansia tykkäyksiä onkin. Tässä samalla on hauska selata tätä palstaa.
Tosi hyvää pohdintaa naisilta, kiitos. Keskustelu vahvistaa ”konsensuksen”, minkä mukaan naiset analysoivat miesten deittiprofiileja hyvinkin kokonaisvaltaisesti ennen päätöstä. Ja näin kannattaisi meidän miestenkin tehdä, eikä pistää vaan kaikille tykkäystä.
Saattaisi tinskukin toimia paremmin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari syytä:
- ei koulutusta
- huonot kuvat
- lihava
Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.
-eri
Eli päädyit yhteen duunarin kanssa? Mulla sama koulutus ja duunareitakin tapaillut. Ei se koulutus kaikkea kerro, mutta jotain sentään. AMK on ok, mutta sen alemmaksi en enää vajoa. On niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisiko joku kaveriesi vaimoista auttaa sua? Kysy siltä, jonka kanssa tulet parhaiten juttuun, voisi ehkä miellään ottaa projektikseen sun parittamisen.
Kuulostaa oudolta. Moni kaverieni vaimoista on kivoja, mutta ei meillä ehkä ihan noin hyvää kaverisuhdetta ole olemassa.
ap
Haluat parantaa tilannettasi, mutta sinulle kelpaa huonosti mikään ehdotettu apu.
No ei ole normaalia tehdä kaverin vaimosta mitään parittajaa.
Lähes kuka tahansa nainen voisi auttaa sinua tässä, mutta sinähän haluat mieluummin katkeroitua kuin yrittää tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ikähaarukka sulla on?
Olen noin 40 v itse.
Ikähaarukkani on 35-45.
ap
Okei. Kannattaa laittaa se sinne maksimiin eli 18-100, niin on enemmän vaihtoehtoja. Ikähaarukkasi on liian suppea.
No en halua mitään 55v+ mummoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari syytä:
- ei koulutusta
- huonot kuvat
- lihava
Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.
-eri
Totta ihmeessä se on merkitsevä asia. Jos koulutuksesta tai työstä ei olisi mitään vihjettäkään niin olettaisin että kumpaakaan ei ole (eikä ehkä tulevaisuudessakaan) tai siellä on vaan joku peruskoulu ja kesätyö kymmenen vuotta sitten. Ei jatkoon siis.
Itse tykkäsin monista profiileista joissa ei ollut mitään vihjettä koulutuksesta eikä työstä ja sieltä paljastui mm. poliisi, lääkäri, ekonomi ja ammattiurheilija, muutamia mainitakseni.
Yleensä kirjoitustyyli antaa vihjeitä koulutustasosta. Vai annoitko tykkäyksiä myös pelkkien pää lauseiden kirjoittajille jotka laittavat pilkut ja pisteet satunnaisiin. Kohtiin... Ei kait sillä enään ole nii väliä eiks je.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari syytä:
- ei koulutusta
- huonot kuvat
- lihava
-eri
Ei se kaikille merkittävä ole, mutta onhan se sellainen helposti kerrottava perustieto kuitenkin, nopeastihan sen kirjoittaa. Usein tuollaiset simppelit, vaikka neutraalitkin perustiedot yhdistettynä omaa persoonaa kuvaavaan tekstiin antavat jo profiilitekstiksi riittävän hyvän kokonaiskuvan noin alkuun. Itse voisin kyllä matchata profiilia, jossa ei ole kerrottu koulutusta tai millä alalla henkilö on, jos profiili olisi kiinnostavam ja toisaalta mikään muu kuin oma alani ei toisi lisäpisteitä. Jos joku sattuisi olemaan samalla alalla kuin itse, olisi se iloinen yllätys, mutta toki silloinkin pitäisi muun osan profiilista olla kiinnostava myös.
Itse heitin vasemmalle suoraan, jos jo profiilissa oli kerrottu koulutus/ammatti. Varsinkin jos koulutus oli tosi korkea ja/tai arvostettu. Noiden asioiden korostaminen kertoo yleensä ihmisestä sellaisia asioita, joista minä en pidä. Muuten olisin saattanut tykätä.
Mulla on nykyään se tutkinto ihan tarkoituksella näkyvillä. Aiemmin ei ollut, mutta kun se tuli keskusteluissa lopulta ilmi, niin ai että sitä miesten reaktiota! Suosiolla siis karsin nämä alemmuuskompleksimiehet. Vähemmän tykkäyksiä, mutta toivottavasti sopivammilta miehiltä! Samasta syystä ilmoitan nykyään pituuden ja painon. Ei kiinnosta keskustella niistä. Joko tykkäät tai et. Kuvistakin ne käy ilmi. Ihan keskimittainen ja normaalipainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari syytä:
- ei koulutusta
- huonot kuvat
- lihava
-eri
Ei se kaikille merkittävä ole, mutta onhan se sellainen helposti kerrottava perustieto kuitenkin, nopeastihan sen kirjoittaa. Usein tuollaiset simppelit, vaikka neutraalitkin perustiedot yhdistettynä omaa persoonaa kuvaavaan tekstiin antavat jo profiilitekstiksi riittävän hyvän kokonaiskuvan noin alkuun. Itse voisin kyllä matchata profiilia, jossa ei ole kerrottu koulutusta tai millä alalla henkilö on, jos profiili olisi kiinnostavam ja toisaalta mikään muu kuin oma alani ei toisi lisäpisteitä. Jos joku sattuisi olemaan samalla alalla kuin itse, olisi se iloinen yllätys, mutta toki silloinkin pitäisi muun osan profiilista olla kiinnostava myös.
Itse heitin vasemmalle suoraan, jos jo profiilissa oli kerrottu koulutus/ammatti. Varsinkin jos koulutus oli tosi korkea ja/tai arvostettu. Noiden asioiden korostaminen kertoo yleensä ihmisestä sellaisia asioita, joista minä en pidä. Muuten olisin saattanut tykätä.
Mulla on nykyään se tutkinto ihan tarkoituksella näkyvillä. Aiemmin ei ollut, mutta kun se tuli keskusteluissa lopulta ilmi, niin ai että sitä miesten reaktiota! Suosiolla siis karsin nämä alemmuuskompleksimiehet. Vähemmän tykkäyksiä, mutta toivottavasti sopivammilta miehiltä! Samasta syystä ilmoitan nykyään pituuden ja painon. Ei kiinnosta keskustella niistä. Joko tykkäät tai et. Kuvistakin ne käy ilmi. Ihan keskimittainen ja normaalipainoinen olen.
Mä en ole maininnut koulutustani Tinder -profiilissani, koska luulen sen vain karkottavan miehiä. Olen siis nainen ja DI. Onko ihan turn off?
Mikä idea joillain on kerätä mätsejä kymmenittäin? Miten sitä pystyy edes keskustelemaan niin monen kanssa. Itse katson muutaman kerrallaan ja jos niistä ei kehkeydy mitään, jatkan taas selaamista
Vierailija kirjoitti:
- KAIKKI tekstittömät menee vasemmalle, myös sellaiset, joissa on pelkkiä emojeja tai pituus eikä muuta
- Paidattomat kuvat
- Negatiivisuus ja aggressiivisuus: "ei täältä mitään löydä, ethän ole sitä ja tätä, jos olet x ja y niin vedä suoraan vasuriin, pituus xxx kun tuntuu olevan niin tärkeää"
- suttuiset kuvat, kuvat aurinkolaseissa ja lippiksessä, ryhmäkuvat, kuvat autoista, huumorikuvat, kuvat lapsista, kuvissa tupakkaa tai kaljaa
- kaikki seksiin liittyvät viittaukset, varsinkin "vanilja sopii vain jäätelöön"
- ikä piilotettu
- "en etsi kirjekavereita"
- "en etsi mitään vakavaa"
Piti alkaa miettimään olenko jo vastannut tähän :D oli niin omasta kynästä!
Minä skippaan nähtävästi myös pitkähiuksiset ja pitkäpartaiset, joita tuntuu olevan Paljon, moni on jotenkin kovin siivottoman oloisia.
Skippaan myös jos ei yhtään aurinkolasitonta kuvaa kasvoista ja/tai kokokuvaa kasvoista. Miten hankalaa se voi olla?
En ole ollut Tinderissä, mutta toisessa treffisovelluksessa kylläkin. Sen pohjalta vastaan siis, etten noteeraa miehiä jotka:
-eivät kirjoita kunnon esittelytekstiä
-poseeraavat röökin tai alkoholipullon kanssa
-hakevat naisia alkaen ikävuodesta 18v- (etsin n. nelikymppistä seuraa)
-ilmoittavat, että haluavat lapsia tai profiilissa lukee, etteivät tiedä VIELÄ haluavatko lapsia
-ovat pitkäaikaistyöttömiä
-joiden tekstissä on kirosanoja tai huonoa suomea
-jotka ovat liian komeita kuvassa (miellän heti panoseuraa hakeviksi)
T. N38v
Vierailija kirjoitti:
En tykkää listani sisältää miehiä
- joilla on vain kasvokuva, ei näe ruumiinrakennetta
- miehet jotka näyttävät rikollisilta
- miehet joilla ei lue mitään
- pitkähiuksiset miehet
- risupartaiset miehet
- juomakuvat
- selkeästi lihavat
- hyvin pienikokoiset
Oli vähän kiire kirjoittaa tätä ja tuli pari lisäystä mieleen.
- miehet joilla on kuva itsestään yläosa paljaana. (Nämä etsivät vain seksiä)
- miehet jotka poseeraavat hienon auton kanssa tai joilla on kuva hienosta autosta. Epätoivoisen oloista. Etkö itse riitä, jos pitää esineillä hakea lisäkiinnostusta?
Sellaiselle, josta en pidä ja jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita.