En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää tinderissä mutta silloin kun olin, en laittanut miehille
-joiden ulkonäkö ei miellyttänyt
-joiden kuvat olivat muuten jollain tavalla kyseenalaisia
-jotka eivät osuneet ikähaarukkaani
-joiden profiiliteksti ei iskenyt.
Siinäpä ne.
Ei osu ikähaarukkaan? Itsehän sinä päätät iän jonka laitat asetuksiin. Vai laitatko huvikseen iän korkeammaksi että saisit mahdollisimman paljon tykkäyksiä ja itsetuntoa kohotettua, näinkö muutkin naiset toimii?
Tinderissä on yllättävän paljon n. 50v miehiä jotka ovat valehdelleet omaksi iäkseen 40 tai alle että tulevat näkyviin myös 20-30v naisille joilla ei ikäharukassa ole viisikymppisiä miehiä. Sitten profiilitekstissä osa kertoo oikean iän. Osa ei toki paljasta tekstissäkään huijaustaan mutta kyllähän niistä kuvista voi päätellä valehtelun jos mies on jo harmaantunut.
Joo, nää idiootit menee poistoon heti. Treffailin hetken yhtä miestä, joka myönsi treffeillä profiilitekstissä mainitun iän vääräksi. Oli oikeasti 2v vanhempi. En missään vaiheessa luottanut kyseiseen mieheen. Käytin sitä vain seksiin. Ai että oli tyypille katkera paikka kun asia selvisi. Sitä saa mitä tilaa. Kyllä me naisetkin osataan!
Autoin kerran kaveria luomaan profiilin. Hänen mielestä merkki hulvattomasta huumorintajustaan oli kännikuvat ja vitsipaitakuvat tai kuva käsi jalkovälissä. Sai sitten naisen kun vähän preppasin.
Eli nounou:
Ei kuvaa, ei juuri tekstiä
Iän valehtelu
Kännikuvat
Joku kuollut eläin kuvassa
Ilman paitaa kuvat
Lihaksilla fleksaaminen
Autolla fleksaaminen
Kalastuskuvat
Koirien kanssa liiallinen söpöstely
Kännäys- ja röökaamiskuvat
Miksi olet edelleen Tinderissä, jos se ei toimi? Etsitkö puolisoa? Kokeile vaikka eliittikumppaneita ja ole oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa ovat toistuneet nämä elementit:
Kuvissa on vikaa!
- viinaa tai tupakkaa
- autoja, moottoripyöriä tai veneitä
- pyssyjä ja/tai kuolleita eläimiä
- vessanpeiliselfie alaviistosta
- kaikki kuvat samanlaisia
- kaveriporukkakuvia
- epäselviä kuvia
- aurinkolasit ja/tai lippis peittävät kasvotMiehessä on vikaa:
- tatskoja
- macho tai ahdistunut
- yrmy, vihaisen näköinen
- epäsiisti
- ylipainoinenBiossa on vikaa:
- ei teksitä
- vain hymiöitä
- negatiivinen
- vaatimusluettelo
- kirjoitustaito puutteellinenEn ole koskaan käynyt Tinderissä, joten kiinnostuksesta kysyn: miten iso osa profiileista on tuollaisia?
95%
Se on helppo erottua massasta kun välttää nuo virheet. Se vain ei mene jakeluun täällä valittajille.
Itselläni ei ollut mitään noista virheistä ja silti tuli vain 1 tykkäys viikossa.
Yksi asia tuosta listasta puuttuu: epämiellyttävät kasvonpiirteet. Vaikka kaikki muu olisi kohdillaan, tuohon se voi kaatua. Uskon että useimmilla naisilla tuo on Tinderissä yleisimpiä syitä tykkäyksen antamatta jättämiselle, vaikka sitä ei kehtaisi ääneen sanoakaan. No, minä kehtaan vaikka se minusta pskan ihmisen tekeekin.
Kasvoistahan se johtuu. Kun kaikki muut oljenkorret on käytetty (hyi amis hyi tatskoja hyi metsästystä hyi autoja) niin myönnetään että johtuu kasvoista. Kyllähän minä tuon tiesin.
Minulla se meni kyllä aikoinaan nettideiteissä niin päin, että kuva eli kasvot ratkaisivat, avaanko ylipäänsä profiilia. Eikä se ole ollut mikään salaisuus, jonka olisin myöntänyt, vaan itsestäänselvyys.
Kyllä minä tiesin (ja edelleen tiedän) että kasvot on kaikista tärkein ominaisuus. Naiset eivät vain halua myöntää että näin on.
Se on se kokonaisuus mikä ratkaisee, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen jätkä, mutta profiilista saa muuten se käsityksen, että mies on ylimielinen k*sipää niin en todellakaan halua treffeille se kanssa.
Vierailija kirjoitti:
- Ei hyvännäköinen
- Huono kielioppi
- Elämänkoulu käyty tai Esko Eerikäisen tyyli
- Herkkä/hippi/runopoika
- Haluaa lapsia tai naimisiin
- Tykkää koirista
- Tykkää polyamoriasta
Tuossa on pääsyyt hylkäykselle
Uh! Mulle herkät, hipit, koirarakkaat runopojat, jotka haluaa naimisiin ja lapsia...<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on vikaa!
- viinaa tai tupakkaa
- kaveriporukkakuvia
- epäselviä kuvia
- tatskoja
- macho tai ahdistunut
- epäsiisti
- ei teksitä
- vain hymiöitä
- negatiivinen
- vaatimusluettelo
- kirjoitustaito puutteellinenEn ole koskaan käynyt Tinderissä, joten kiinnostuksesta kysyn: miten iso osa profiileista on tuollaisia?
95%
Se on helppo erottua massasta kun välttää nuo virheet. Se vain ei mene jakeluun täällä valittajille.
Itselläni ei ollut mitään noista virheistä ja silti tuli vain 1 tykkäys viikossa.
Miksi se oli huono tulos? Tokihan sitä jaksaisi varmaan viestitellä muutamankin kanssa, mutta itse tuskin jaksaisin käydä viikossa enemmän kuin yhden kanssa treffeillä. Minulla kun on muutakin elämää, haluan tavata myös muita ihmisiä kuin tuntemattomia deittejä, on myös harrastuksia, ja joinain päivinä haluan olla vain itsekseni kotona. Minusta keskimäärin yksi match viikossa voisi olla aika hyvä "tahti" - kaikkien kanssa ei varmaan mentäisi treffeille asti, mutta sekin olisi ihan ok. Pitemmällä aikavälillä jokaviikkoinen treffeillä juokseminenkin voisi olla vähän rasittavaa. Mieluummin sellaista, että käy harvoin, mutta oikeasti kiinnostavien kanssa.
Yhdellekään en ole koskaan antanut sydäntä,
- jolla ei ole kuvatekstiä
- jolla on kuvatekstinä pelkkiä emojeja tai lukuja
- joka ei paljasta valtaosassa kuvia silmiään
- joka kertoo vuolaasti sitä mitä etsii, muttei kerro juuri mitään siitä, mitä itsellä on annettavaa
Vierailija kirjoitti:
Autoin kerran kaveria luomaan profiilin. Hänen mielestä merkki hulvattomasta huumorintajustaan oli kännikuvat ja vitsipaitakuvat tai kuva käsi jalkovälissä. Sai sitten naisen kun vähän preppasin.
Tämäpä juuri. Miehet eivät tunnu tekevän profiileita naisille, vaan toisille miehille.
Avatkaa mieluummin insta sitä varten. Niin naisetkin tekevät, kun etsivät naispuolisia seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut koskaan Tinderissä mutta jos saa vastata nettideittailun osalta niin olennainen asia oli, että mies herätti kiinnostukseni. Sekä ulkonäkö että teksti ratkaisivat. Jos ne olivat päällisin puolin ok, niin sitten luin tekstin tarkemmin ja jätin flirtin tai viestin laittamatta esim. jos
- mies haki reilusti itseään nuorempaa (vaikka olisin itsekin mahtunut ikärajoihin)
- hän harrasti metsästystä, kalastusta, autoilua tai tanssimista
- hän haki naisellista, kaunista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa tms naista (vaikka minulla olisi ollut pitkät hiukset)
- hän oli aivan eri elämäntilanteessa /-vaiheessa (esim. 30+ ja halusi lapsia tulevaisuudessa, omani oli siihen ikään mennessä jo tehty)
- kirjallinen ilmaisu oli huonoa
- ei ollut mitään, mikä olisi meitä yhdistänyt tai harrastimme hyvin erilaisia asioita (esim. mies ei matkustellut ollenkaan tai vain Lapissa)
- mies tupakoi
Nuo nyt ainakin nousivat mieleen. Oman puolisoni tapasin ihan live-elämässä.
Puolisosi siis valitsi sinut, vaikka et ole naisellinen, kaunis, naisellisesti pukeutuva tms. ? Sehän on hienoa.
Kyllä. Usko tai älä, on myös miehiä, joille muut asiat kuin kukkamekko ja korkkarit ovat tärkeitä. Olin ensitreffeillä farkuissa, tennareissa ja olikohan pelkkä t-paita vai sen päällä farkkutakki tai huppari. Ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla. Enkä tosiaan kuvittele olevani kaunis.
Senmoinrn case kirjoitti:
Itsekkään en saa suomalaisnaisilta mätsejä. Ulkomaalauset naiset on reilusti kiinnostuneempia hyvinvointi valtiossa asuvasta miehestä. Suomalais naiset haluaa oudosti downshiftata köyhiäenpiin maihin.
Tää on niin totta!😂 ja surullista!
Voi Tinder.
Itsellänihän se meni aikoinaan juuri niin että aluksi tykkäilin lepsusti niistä mitäänsanomattomista "ihan ok, kai tuo voi olla kiva kun tutustutaan" profiileista. Hetken päästä ongelmissa, kun naisena sain mätsin about kaikilta eikä oma sosiaalinen energia ja kiinnostus lopulta riitä tutustumaan random tyyppeihin, joiden kanssa ei ole ehtinyt syntyä oikein mitään kosketuspintaa. Sen seurauksena aloin tykätä nirsommin, vain niistä "tosi kiinnostavista" profiileista. Eli henkilön piti olla kuvien ja tekstin perusteella erittäin komea ja samanhenkinen. Ja näitä oli harvassa, pelkkä komeus ei riittänyt jos muuten oli mitäänsanomattomat kuvavalinnat tai teksti, lisäksi turnoffeja alkoi kasautua. :D Lopulta en tykännyt kestään enkä jaksanut tutustua kehenkään, profiilit eivät tuntuneet oikeilta ihmisiltä vaan kuin joltain sohvakuvastolta jota selasi sen täydellisen metsästyksessä, mutta kun se täydellisyyttä hipova tulee vastaan, sitä päättää ettei mulla nyt juuri ole varaa. Kun oikeastaan sinkkunakin on ihan mukavaa, voi harrastaa rauhassa ja keskittyä miehen liehittelyn sijasta itseensä.
Livenä olen paljon avarakatseisempi ja vähemmän pinnallinen. Onneksi löysin kumppanin tosielämästä, hän ei meinaan olisi varmasti mahtunut mun ahtaisiin Tinder-spekseihin. Ja miehet, naiset ei tarvitse teitä, joten naisia kammottaa miehet, jotka vaikuttavat epätoivoisesti tarvitsevan heitä. Lähtekää siis Tinderin äärestä toteuttamaan itseänne harrastusten tai muun kehittävän toiminnan pariin, näin teette itsenne tyytyväisemmiksi ja lisäksi naisillekin kiinnostavimmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi Tinder.
Itsellänihän se meni aikoinaan juuri niin että aluksi tykkäilin lepsusti niistä mitäänsanomattomista "ihan ok, kai tuo voi olla kiva kun tutustutaan" profiileista. Hetken päästä ongelmissa, kun naisena sain mätsin about kaikilta eikä oma sosiaalinen energia ja kiinnostus lopulta riitä tutustumaan random tyyppeihin, joiden kanssa ei ole ehtinyt syntyä oikein mitään kosketuspintaa. Sen seurauksena aloin tykätä nirsommin, vain niistä "tosi kiinnostavista" profiileista. Eli henkilön piti olla kuvien ja tekstin perusteella erittäin komea ja samanhenkinen. Ja näitä oli harvassa, pelkkä komeus ei riittänyt jos muuten oli mitäänsanomattomat kuvavalinnat tai teksti, lisäksi turnoffeja alkoi kasautua. :D Lopulta en tykännyt kestään enkä jaksanut tutustua kehenkään, profiilit eivät tuntuneet oikeilta ihmisiltä vaan kuin joltain sohvakuvastolta jota selasi sen täydellisen metsästyksessä, mutta kun se täydellisyyttä hipova tulee vastaan, sitä päättää ettei mulla nyt juuri ole varaa. Kun oikeastaan sinkkunakin on ihan mukavaa, voi harrastaa rauhassa ja keskittyä miehen liehittelyn sijasta itseensä.
Livenä olen paljon avarakatseisempi ja vähemmän pinnallinen. Onneksi löysin kumppanin tosielämästä, hän ei meinaan olisi varmasti mahtunut mun ahtaisiin Tinder-spekseihin. Ja miehet, naiset ei tarvitse teitä, joten naisia kammottaa miehet, jotka vaikuttavat epätoivoisesti tarvitsevan heitä. Lähtekää siis Tinderin äärestä toteuttamaan itseänne harrastusten tai muun kehittävän toiminnan pariin, näin teette itsenne tyytyväisemmiksi ja lisäksi naisillekin kiinnostavimmiksi.
Tämä on kyllä huomattu, että mitä vähemmän naista tarvitsee niin sen kuumempana hän käy. Välinpitämätön mies on hot, jos yhtään lipsauttaa että nainen on tärkeä niin se lähtee lipettiin. Ne naiset joista en oikeasti ole ollut kiinnostunut, ovat olleet valmiita tekemään mitä vain. Sinänsä vähän harmillista, kun haluaisi sellaisen kumppanin jota oikeastikin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi Tinder.
En tajua itse, miksi on pinnallista jos etsii oikeasti kiinnostavaa? Jonka ulkonäöstä pitää ja joka on samanhenkinen. Olen aina ajatellut, että nimenomaan EI ole pinnallista hakea samanhenkistä ihmistä, koska silloin todennäköisesti tavoittelee syvällistä ja toimivaa ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on vikaa!
- viinaa tai tupakkaa
- kaveriporukkakuvia
- epäselviä kuvia
- tatskoja
- macho tai ahdistunut
- epäsiisti
- ei teksitä
- vain hymiöitä
- negatiivinen
- vaatimusluettelo
95%
Miksi se oli huono tulos? Tokihan sitä jaksaisi varmaan viestitellä muutamankin kanssa, mutta itse tuskin jaksaisin käydä viikossa enemmän kuin yhden kanssa treffeillä. Minulla kun on muutakin elämää, haluan tavata myös muita ihmisiä kuin tuntemattomia deittejä, on myös harrastuksia, ja joinain päivinä haluan olla vain itsekseni kotona. Minusta keskimäärin yksi match viikossa voisi olla aika hyvä "tahti" - kaikkien kanssa ei varmaan mentäisi treffeille asti, mutta sekin olisi ihan ok. Pitemmällä aikavälillä jokaviikkoinen treffeillä juokseminenkin voisi olla vähän rasittavaa. Mieluummin sellaista, että käy harvoin, mutta oikeasti kiinnostavien kanssa.
Mä en ole koskaan ollut Tinderissä tai ylipäätään hakenut netistä seuraa. Kaikki kokemukseni ovat siis live-elämästä reilu 20 vuoden takaa. Silloin tapasin miehiä lähinnä baarissa ja jos kaveripiirissä järjestettiin jotain isompia illanistujaisia. Tosin tuollaisia illanistujaisia oli 2-3 krt vuodessa, baarissa sentään kävin kerran tai kahdesti kuukaudessa. Baarissa sitten oli se pari miestä, jotka osoittivat kiinnostusta ja aika harvoin näistä kehittyi mitään jutustelua/tanssimista kummempaa. Eikä kaikkina baari-iltoina edes tavannut ketään. Eikä se ollut mikään katastrofi.
Määrällisesti en ole noihin aikoihin mitenkään päässyt juttusille edes yhden miehen kanssa viikossa, ja se oli ihan normaalia. Kummasti sitä silloinkin kuitenkin parisuhteita muodostui, vaikkei jatkuvasti ollutkaan kiinnostuneita tyyppejä tarjolla. Ei silloin kitisty, että elämässä ollaan epäonnistuttu, jos vain kerran viikossa joku osoitti edes vähän kiinnostusta. Nykypäivän pariutumisessa pääpaino tuntuu olevan tarjonnan runsaudella. Mätsejä ja tykkäyksiä pitää saada mahdollisimman paljon, vaikka ei itse niistä tykkääjistä oikeasti olisikaan kiinnostunut. Ja sitten elämä on pilalla ja vastakkaisen sukupuolen edustajat kauhean nirsoja, kun Tinderissä vain ne lihavat tai yh:t tykkäilee.
Itse en laita tykkäystä jos miehen profiilissa on
- paidattomia pullistelukuvia
- jokainen kuva hemmetin läheltä otettu naama selfie samalta päivältä
- jos kuvissa esiintyy pääasiassa joku bemari, metsästyskuvia, aseita, eläimenraatoja jne
- jos kehuskellaan ylitsevuotavasti kuinka on paras saalis ikinä - > todellisuus päinvastoin
- luetellaan lista ulkoisia ja pinnallisia ominaisuuksia joita naiselta vaaditaan tai vastaavasti hirveä lista turn-offeja
- suurin osa kuvista on bilettämistä
- jos ei osaa kirjoittaa
- elämämkoulu
- jos arvot vaikuttaa liian oikeistolaiselta tai materialistisilta- > ainut mikä kiinnostaa on raha, merkkivaatteet ja kalliit autot tai persuideologia. Ei siinä jos nämä ovat elämäsi sisältö, mutta ei meillä olisi mitään yhteistä.
- jos on rokotevastainen tai foliohattu
- puuttuu hampaita tai ei ole muuten pitänyt itsestään huolta
Ja lisäksi vielä vinkki teille miehille, jotka valitatte ettei naiset anna tykkäyksiä ulkonäön takia. Jos itsekin asian tiedostatte, niin tehkää asialle jotain. Niin me naisetkin tehdään. Pitäkää kunnosta huolta, pukeutukaa siististi, kasvattakaa vaikka parta jos naamanne ei teitä miellytä. Kivat vaatteet, siististi leikattu parta ja hiuksrt, nii avot 👌
Vierailija kirjoitti:
Yhdellekään en ole koskaan antanut sydäntä,
- joka kertoo vuolaasti sitä mitä etsii, muttei kerro juuri mitään siitä, mitä itsellä on annettavaa
Hyvä pointti. Tuo ”annettava” on vaan niin vaikeaa pukea sanoiksi suurimmalle osalle miehistä, joten voisitteko vähän jeesata?
+10 vuotta itseäni vanhemman näköisille
Jos kuvassa on miehen lisäksi auto, alkoholia, kalasaalis, metsästykseen viittaavaa varustusta, urheilujoukkueen fanituotteita tmv.
Kovin lihaville
Huonosti pukeutuneille
Piirteet ei vain miellytä
Epäsiisti parta/hiukset /vaatteet /olemus
Typerä irvistys
Mun ikähaarukka on 30-40-vuotiaat. Jostain syystä saan tykkäyksiä lähinnä ikähaitarin alapäästä. Oma ikä on lähempänä yläpäätä. Mikähän siinäkin on? Onko Tinderissä moninkertaisesti enemmän noita 30-vuotiaita? Eipä siinä, kyllä nuo nuoremmatkin kiinnostaa.
Vuodessa 52. Kuinka paljon niitä tarvitaan jos tuo ei ole mitään?