Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?

Vierailija
07.12.2021 |

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää tinderissä mutta silloin kun olin, en laittanut miehille

-joiden ulkonäkö ei miellyttänyt

-joiden kuvat olivat muuten jollain tavalla kyseenalaisia

-jotka eivät osuneet ikähaarukkaani

-joiden profiiliteksti ei iskenyt.

Siinäpä ne.

Ei osu ikähaarukkaan? Itsehän sinä päätät iän jonka laitat asetuksiin. Vai laitatko huvikseen iän korkeammaksi että saisit mahdollisimman paljon tykkäyksiä ja itsetuntoa kohotettua, näinkö muutkin naiset toimii?

Mulle tuli joskus tarjolle myös miehiä ikähaarukkani ulkopuolelta. En tiedä olivatko sitten laittaneet minulle tykkäyksen ja siksi näkyivät vai miten tuo on mahdollista, mutta nämä siis heitin vasemmalle suoraan. Yleensä olivat nuorempia kuin mitä etsin.

Vierailija
202/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt Tinderissä, joten kiinnostuksesta kysyn: miten iso osa profiileista on tuollaisia?

Omasta, jokseenkin lyhyestä Tinder seikkailusta jäi käteen sellainen mielikuva, että valtaosa profiileista sisältää ainakin jonkun kohdan tuolta syntilistalta. Ei se dislike välttämättä vielä napsahda yksittäisestä asiasta, mutta usein on niin, että niitä kohtia on siellä sitten useampi samassa profiilissa.

Naisilla tuntuu olevan todella yleistä, ettei profiilissa välttämättä ole tekstiä lainkaan. Tämä on kyllä sellainen asia, joka ainakin tappaa itselläni kiinnostuksen välittömästi vaikka kuvat olisivatkin ok. Näin miehen näkökulmasta.

PS: Itsekkin olen syyllistynyt ainakin yhteen tuolla listalla olevaan mokaan.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa ovat toistuneet nämä elementit:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- autoja, moottoripyöriä tai veneitä

- pyssyjä ja/tai kuolleita eläimiä

- vessanpeiliselfie alaviistosta

- kaikki kuvat samanlaisia

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

- aurinkolasit ja/tai lippis peittävät kasvot

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- yrmy, vihaisen näköinen

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

- kirjoitustaito puutteellinen

En ole koskaan käynyt Tinderissä, joten kiinnostuksesta kysyn: miten iso osa profiileista on tuollaisia?

95%

Vierailija
204/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta ei puhuttaisi asian vierestä niin voin kertoa tähän millainen mun Tinder-profiili on.

Mulla on viisi kuvaa. Hymyilen niissä. On kokovartalokuvia ja harrastuskuvia. Ei ole kalastuskuvia. Tekstissä on muutamalla lauseella info siitä millainen olen, mitä haen ja ehkä lopussa joku mielestäni hauska vitsi.

Tuolla ei saa matcheja.

ap

No en ihmettele, mutta tervetuloa miehenä Tinderiin. Mulla on 5 kuvaa, jotka aika erilaisia kuten urheiluharrastuksen parissa, kasvokuva jne + pitkä esittelyteksti. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, tumma ja pitkä mies. Aika kalastelua on ja käy työstä, jotta saa jonkun kiinnostavan mätsin. Turhilla tykkäyksillä tai mätseillä en tee mitään, joten etsintä jatkunut jo useamman vuoden. Ehkä pituuden ansiosta saan jonkun mätsin, jos nainen lähemmäksi 180 pitkä tai yli. Eipä ole helppoa, ei tarvitse kadehtia yhtään.

Hyvännäköisyyskin voi olla tinderissä ongelma, jos se ylittää tietyn rajan. Itse en laittanut tykkäystä miehille, joista ajattelin kuvan perusteella että ovat liian komeita minulle ja matcheja löytyy jonoksi asti, ja olen kuullut että moni muukin nainen toimii samalla tavalla.

Sitä itsekin miettinyt tai ei nyt sillä, että olisin liian hyvännäköinen (todellakaan). Lähinnä joku tällainen, etten vaikuta niin helposti lähestyttävälle tms. ja joku voi ehkä luulla, että saan mätsejä "paljon" tai keskimääräistä enemmän, jolloin vaarana se, että joutuu kilpailemaan huomiostani. Jotain sellaista kommenttia saanut tai aistinut näin. Mutta voin olla myös täysin väärässäkin. Supertykkäyksiä tulee aika ajoin, mut ei tietysti usein.

Komealla ja fiksulla miehellä on tuhansia tykkäyksiä, siinä ei paina jos joku jättää tykkäämättä.

Jos tykkäyksiä on vähemmän, ei ole pelkoa, että olisi "liian hyvännäköinen".

Oletko komea ja fiksu mies? Jotain omakohtaista kokemusta asiasta vai... tuhansia tykkäyksiä, saanen epäillä. Satoja voi olla.

Pari tuhatta tykkäystä vajaa kolmen kuukauden aikana. 

Eli odotteletko vain tumput suorina, itseksesi myhäillen, että tykkäyksiä ropisee? Et ole noitten tuhansien helmien joukosta jo mieluisaa treffiseuraa löytänyt? Ei ne parhaat siellä vaihtopenkillä viikkokausia odottele, ne on treffeillä jo toisten kanssa.

Matcheja on tullut ja olen poiminut yhteensä noin 150 tähän mennessä. Paljon keskusteluja ollut ja treffeillä käyty. Jatkuvasti tuota ei vaan jaksa.

Vierailija
205/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Se on helppo erottua massasta kun välttää nuo virheet. Se vain ei mene jakeluun täällä valittajille.

Vierailija
206/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Se on helppo erottua massasta kun välttää nuo virheet. Se vain ei mene jakeluun täällä valittajille.

Itselläni ei ollut mitään noista virheistä ja silti tuli vain 1 tykkäys viikossa. 

Vierailija
207/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei mies ole rikas, laatikkopöinen ja rikas.

Vierailija
208/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Itselläni ei ollut mitään noista virheistä ja silti tuli vain 1 tykkäys viikossa. 

Yksi asia tuosta listasta puuttuu: epämiellyttävät kasvonpiirteet. Vaikka kaikki muu olisi kohdillaan, tuohon se voi kaatua. Uskon että useimmilla naisilla tuo on Tinderissä yleisimpiä syitä tykkäyksen antamatta jättämiselle, vaikka sitä ei kehtaisi ääneen sanoakaan. No, minä kehtaan vaikka se minusta pskan ihmisen tekeekin.

Vierailija
209/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut koskaan Tinderissä mutta jos saa vastata nettideittailun osalta niin olennainen asia oli, että mies herätti kiinnostukseni. Sekä ulkonäkö että teksti ratkaisivat. Jos ne olivat päällisin puolin ok, niin sitten luin tekstin tarkemmin ja jätin flirtin tai viestin laittamatta esim. jos

- mies haki reilusti itseään nuorempaa (vaikka olisin itsekin mahtunut ikärajoihin)

- hän harrasti metsästystä, kalastusta, autoilua tai tanssimista

- hän haki naisellista, kaunista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa tms naista (vaikka minulla olisi ollut pitkät hiukset)

- hän oli aivan eri elämäntilanteessa /-vaiheessa (esim. 30+ ja halusi lapsia tulevaisuudessa, omani oli siihen ikään mennessä jo tehty)

- kirjallinen ilmaisu oli huonoa

- ei ollut mitään, mikä olisi meitä yhdistänyt tai harrastimme hyvin erilaisia asioita (esim. mies ei matkustellut ollenkaan tai vain Lapissa)

- mies tupakoi

Nuo nyt ainakin nousivat mieleen. Oman puolisoni tapasin ihan live-elämässä.

Puolisosi siis valitsi sinut, vaikka et ole naisellinen, kaunis, naisellisesti pukeutuva tms. ? Sehän on hienoa.

Vierailija
210/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Sitten vaan paremmat kuvat ja parempi teksti.

Vierailija
211/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.

-eri

Meinaat, että sulla olisi kamalasti yhteistä merkonomin tai lähihoitajan kanssa?

Sitähän minäkin.

Tämähän riippuu siitä, että minkälaisia suunnitelmia, arvoja ja harrastuksia yms. sillä merkonomilla tai lähihoitajalla on. Luulitko, että koulutus ratkaisee nuo asiat?

-eri

Vierailija
212/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Yksi asia tuosta listasta puuttuu: epämiellyttävät kasvonpiirteet. Vaikka kaikki muu olisi kohdillaan, tuohon se voi kaatua. Uskon että useimmilla naisilla tuo on Tinderissä yleisimpiä syitä tykkäyksen antamatta jättämiselle, vaikka sitä ei kehtaisi ääneen sanoakaan. No, minä kehtaan vaikka se minusta pskan ihmisen tekeekin.

Kasvoistahan se johtuu. Kun kaikki muut oljenkorret on käytetty (hyi amis hyi tatskoja hyi metsästystä hyi autoja) niin myönnetään että johtuu kasvoista. Kyllähän minä tuon tiesin. 

Vierailija
213/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Kasvoistahan se johtuu. Kun kaikki muut oljenkorret on käytetty (hyi amis hyi tatskoja hyi metsästystä hyi autoja) niin myönnetään että johtuu kasvoista. Kyllähän minä tuon tiesin. 

Minulla se meni kyllä aikoinaan nettideiteissä niin päin, että kuva eli kasvot ratkaisivat, avaanko ylipäänsä profiilia. Eikä se ole ollut mikään salaisuus, jonka olisin myöntänyt, vaan itsestäänselvyys.

Vierailija
214/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Minulla se meni kyllä aikoinaan nettideiteissä niin päin, että kuva eli kasvot ratkaisivat, avaanko ylipäänsä profiilia. Eikä se ole ollut mikään salaisuus, jonka olisin myöntänyt, vaan itsestäänselvyys.

Kyllä minä tiesin (ja edelleen tiedän) että kasvot on kaikista tärkein ominaisuus. Naiset eivät vain halua myöntää että näin on. 

Vierailija
215/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut koskaan Tinderissä mutta jos saa vastata nettideittailun osalta niin olennainen asia oli, että mies herätti kiinnostukseni. Sekä ulkonäkö että teksti ratkaisivat. Jos ne olivat päällisin puolin ok, niin sitten luin tekstin tarkemmin ja jätin flirtin tai viestin laittamatta esim. jos

- mies haki reilusti itseään nuorempaa (vaikka olisin itsekin mahtunut ikärajoihin)

- hän harrasti metsästystä, kalastusta, autoilua tai tanssimista

- hän haki naisellista, kaunista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa tms naista (vaikka minulla olisi ollut pitkät hiukset)

- hän oli aivan eri elämäntilanteessa /-vaiheessa (esim. 30+ ja halusi lapsia tulevaisuudessa, omani oli siihen ikään mennessä jo tehty)

- kirjallinen ilmaisu oli huonoa

- ei ollut mitään, mikä olisi meitä yhdistänyt tai harrastimme hyvin erilaisia asioita (esim. mies ei matkustellut ollenkaan tai vain Lapissa)

- mies tupakoi

Nuo nyt ainakin nousivat mieleen. Oman puolisoni tapasin ihan live-elämässä.

Puolisosi siis valitsi sinut, vaikka et ole naisellinen, kaunis, naisellisesti pukeutuva tms. ? Sehän on hienoa.

Minäkään en ole naisellinen, kaunis, naisellisesti pukeutuva tms. Silti mieheni valitsi minut. Ja minä hänet, vaikkei hän ole mikään laatikkopäinen komistus. Oltiin parikymppisiä silloin, nyt yhdessä jo kohta 10 vuotta. Elämä on aika ihmeellistä tuolla ruudun ulkopuolella, eikö olekin?

Vierailija
216/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Kyllä minä tiesin (ja edelleen tiedän) että kasvot on kaikista tärkein ominaisuus. Naiset eivät vain halua myöntää että näin on. 

Eikös se ollutkaan raha, status, tummuus, leveät hartiat? Kiintoisaa.

Vierailija
217/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Totta kai kuvapohjaisessa palvelussa kasvot ovat tärkeät. Mutta toisin kuin kuvittelet, geneerinen komeus ei ole se juttu, vaan ihan tavallinen naama riittää monille. Komeatkin kasvot voivat olla epämiellyttävät. Se on se ilme, josta välittyy asenne elämään ja muihin ihmisiin. Siksi lippis-aurinkolaisikuvat ovat turn off.

Mutta toki voit edelleen selittää itsellesi, että JOS sinulla olisi laatikkopää ja tummat hiukset, sitten kyllä kävisi flaksi. Ja ottaa edelleen kuvia, joista välittyy teennäisyys, tympeys, katkeruus ja/ tai viha.

Vierailija
218/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

95%

Tottakai myönnetään. Laittaako mies tykkäyksen naiselle kenen kasvoista ei pidä? Jos laittaa, niin kysyn miksi?

Vierailija
219/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää tinderissä mutta silloin kun olin, en laittanut miehille

-joiden ulkonäkö ei miellyttänyt

-joiden kuvat olivat muuten jollain tavalla kyseenalaisia

-jotka eivät osuneet ikähaarukkaani

-joiden profiiliteksti ei iskenyt.

Siinäpä ne.

Ei osu ikähaarukkaan? Itsehän sinä päätät iän jonka laitat asetuksiin. Vai laitatko huvikseen iän korkeammaksi että saisit mahdollisimman paljon tykkäyksiä ja itsetuntoa kohotettua, näinkö muutkin naiset toimii?

Tinderissä on yllättävän paljon n. 50v miehiä jotka ovat valehdelleet omaksi iäkseen 40 tai alle että tulevat näkyviin myös 20-30v naisille joilla ei ikäharukassa ole viisikymppisiä miehiä. Sitten profiilitekstissä osa kertoo oikean iän. Osa ei toki paljasta tekstissäkään huijaustaan mutta kyllähän niistä kuvista voi päätellä valehtelun jos mies on jo harmaantunut. 

Vierailija
220/242 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on vikaa!

- viinaa tai tupakkaa

- kaveriporukkakuvia

- epäselviä kuvia

Miehessä on vikaa:

- tatskoja

- macho tai ahdistunut

- epäsiisti

- ylipainoinen

Biossa on vikaa:

- ei teksitä

- vain hymiöitä

- negatiivinen

- vaatimusluettelo

Näitä riittää ainakin pk-seudulla. En ymmärrä miksi miehet eivät viitsi nähdä vaivaa. Ilmeisesti naisia riittää joka sormelle muutenkin. Suomalaiset vastaavat tyyliin: "joo", "en tiedä", "Lahti". Yritä siinä sitten käydä kevyttä keskustelua, jonka perusteella treffit kiinnostaisi. Mä ainakin lähden hyvin helposti tapaamisiin. Kuvat ja tekstit kun antavat turhankin ruusuisen kuvan. Mutta en kyllä innostu treffeille jonkun pökkelön kanssa, joka ei osaa edes kirjoittaa. Nämä ovat olleet poikkeuksetta pystyynkuolleita vanukkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan