Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistuva vaimo

Vierailija
07.12.2021 |

Onko kukaan ns. alistuva vaimo joka haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii roolistaan ?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja olen tosi sub henkinen. Haluan että minua komennetaan, minut pakotetaan pukeutumaanbseksihepeneisiin ja käytetään hyväksi. Rangaistukseksi sidotaan ja piiskataan. 

Eilen illalla mies pyysi laittamaan pelkät stay-upit jalkaan saunan jälkeen ja menemään seisomaan keittiön pöydän eteen. Hän kiinnitti jalkani nilkoista pöydänjalkoihin, lukitsi kädet selän taakse käsiraudoilla kellisti minut pöydälle vatsalleen ja nai minua takaapäin. Jätti minut melkeen tunniksi siihen, jonka jälkeen nai uudestaan, vapautti minut ja käski mennä sänkyyn valmistautumaan suihinottoon. Meni varmaan pari tuntia ennenkuin tuli makkariin ja pyysi että otan häneltä suihin. 

Muuten hyvä, mutta tuo "pyysi" sana eri kohdissa paljastaa ettei mies ole kovinkaan dominoiva vaan enemmänkin sub henkisen vaimonsa palvelija. Jos olisit käyttänyt ilmaisua "käski" tuo toimisi sanallisetsi paljon paremmin. Jos Dom pyytää jotakin subiltaan, sen on jo oltava jotakin sellaista jossa ollaan venyttelemässä subinsa molempien hyvin tiedossa olevia rajoja, muuten ihan vaan käsketään. Pieni mutta tosi merkittävä sävyero.

Vierailija
62/62 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa vaimoni oli kaikessa mukana seksissä ja kaikki kävi. Aloitetta johinkin uuteen hän ei tehnyt koskaan ja minuakin jännitti ehdottaa jotain uutta. Noin 4 vuoden yhdessä olon jälkeen tajusin että minun pitää olla dominoiva. Sitten yksi perjantai otimme viinaksia ja oli jotenkin helpompi molempien puhua. Kysyin otttaisinko ohjat seksissä ja sinä alistuisit tahtooni. Hän vastasi, voi kuinka olen odottanut tuota kysymystä ja olisin valmis alistumaan rajumpaankin seksiin. Nyt sitten olemme hankkineet hepeneitä ja välineitä. Hän jopa pyytää vitsaa ja hapsu ruoskaa ja ottaa kaiken nöyrästi vastaa mitä ideoin. Tämä avautuminen vei suhteemme ihan uusiin svääreihin. Arjessa olemme kuitenkin tasavertaisia, seksissä minä dom, hän sub ja nautimme kovasti toisistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi