Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistuva vaimo

Vierailija
07.12.2021 |

Onko kukaan ns. alistuva vaimo joka haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii roolistaan ?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan säännöllisesti mieheltäni piiskaa. kotona minun tulee olla mustissa sukkahousuissa, valkoisissa säärystimissä ja napapaidassa,koska hän tykkää katsella minua ja olla hänen käytettävissä. jos otan hänen mielestä huonosti suhin tai en muuten ole kiihkeä saan piiskaa. nautin kyllä roolistani kun olen alistettuna kotona. töissä olen johtavassa asemassa ja minulla on miehiä alaisina. töissä olen jakkupuku lookissa korkokengissä nautin suuresti heidän komentamisesta. usein pilluni kostuu litimäräksi kun komennan miehiä kuin domina. nautin suuresti tästä. ehkä tämä on vasta painoa kotikurilleni. usein mietin voi kun tietäisitte että pyllyni on tälläkin hetkellä kirjavaksi piiskattu ja on huono istua.

Vierailija
22/62 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valitteli juuri miten kädet on niin kylmät ja sanoin että saa lämmitellä niitä minun lämpövastustolpallani. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/62 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ymmärsin että vaimoni on sub, olen siitä saakka ohjaillut häntä silloin tällöin. Emme ole tästä koskaan puhuneet ja siksi siinä onkin vielä viehätyksensä. Saatan sohvalla maatessani pyytää häntä tulemaan runkkaamaan minua tai ottamaan suihin. En siis pakota loppuun asti jos ei halua, mutta vaan se tunne kun saa toisen tekemään näin tuntuu hyvältä. Mutta tosin pidän myös vaimon tyydytyksestä huolen! ;)

Toi "Kun YMMÄRSIN, että vaimoni on sub.." on kyllä aika ihailtava lause mieheltä :)

Tollasilla pienillä pyynnöillä/käskyillä voi saada vaimon aika äkkiä kuumaksi.

N46

Vierailija
24/62 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa puoliso sub. Tai kuuntelisi minun tarpeitani. Subimaisia piirteitä on, mutta seksistä puhuminen on jumissa pahasti. En tarkoita julmettua analyysiä tarpeistamme, mutta jos edes tietäisi mitä saa tehdä, mitä ei.

Vierailija
25/62 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta hyvin voisin. Mies ei vaan innostu.

Vierailija
26/62 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sellainen, tavallaan. Toisaalta tavallaan olen myös tosi itsepäinen ja kiukutteleva, ja siksi meillä onkin piiska säännöllisessä käytössä. Välillä riittää pelkkä kädellä paljaalle pyllylle läpsiminen, välillä tarvitaan ihan remmiä. Mutta sitten pysyn taas jonkin aikaa tyytyväisenä, samoin mies :) 

Jatkan vielä tähän omaan viestiini. Ulkoapäin mua ei mitenkään arvaisi alistuvaksi vaimoksi. Päinvastoin, vaikutan tosi vahvalta ja itsenäiseltä. Jotkut tutut luulevat mieheni jopa olevan tossun alla, ja sinkkuna ollessani hyvinkin sub-henkiset miehet kiinnostuivat minusta, sillä heidän domina-tutkansa värähti (totaalisen väärin) kohdallani. 

Niinhän sitä sanotaan, että ne kovimmat feministit alistuu makkarin puolella kaikista mieluiten miehelle

Tasa-arvon toteutuminen elämässä on ihan eri asia kuin seksifantasia.

Vierailija
27/62 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kovin rankka alistaminen on vähän hankala toteuttaa 24/7, seikkailusuhteissa sen sijaan sellainen antaa sopivaa lisämaustetta tapailuun. Parisuhteessa kurinpito kannattaa ulkoistaa vierailevalle miehelle. Vieraan kanssa nainen uskaltaa paremmin kokeilla rajoja, sillä vieraan voi vaihtaa jos turhan rohkea kokeilu jää jälkeenpäin pännimään liikaa ja henkilöityy mieheen. Hyvät jutut voi siirtää osaksi parisuhdettakin, esim. sitomisleikit, pakotetut orgasmit tai vitsa maljakossa.

Vierailija
28/62 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuva vaimo on kyllä kiva, mutta sitä pitää myös osata arvostaa, ei hyväksikäyttää. Huomasin tämän piirteen jossain vaiheessa, emme ole tästä myöskään puhuneet ikinä. Hän ei ole siis mikään vessaharja enkä sellaista hänestä haluakaan, mutta kun halut on kovat niin ei hän tee vastarintaa. Esim tänä aamun tuntui mahtavalta katsoa hänen häärimistään keittiössä, runkata kulli kovaksi siinä katsellessa, mennä hänen luokseen ja näyttää kullia samalla painaen häntä olkapäästä alas. Ja niin ihana aamusuihinotto oli.... Pidin vielä suussa pitkään laukeamisen jälkeen ja sanoin että "Hyvä tyttö!".

Vierailija
29/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on melkein koko ikänsä kerjännyt alistamista. Muutaman kerran ollut sidottuna.

Pano keinukin on kokeiltu,sellainen mihin saa sidottua naisen kivaan asentoon.

Meillä oli kesä mökin remppa,arvioitiin kestoksi pari viikkoa,ehkä vähemmänkin.

Vaimo kokkaili ruuat ja kahvit,alensi aikaa ja loppuhintaa.

Vaimo vilkuili miehiä ,ja kuiski hymyillen että komeita nuoria miehiä.

Haluaisitko maistaa.

Ehkä ,oli vastaus.

Ja taisi olla toisin päinkin ,koska miehet katselivat sillä lailla vaimoani ja työ housuissa oli pullistumat.

Käskin vaimon ottamaan bikineissä aurinkoa puutarha tuolissa .

Kyttäsin sopivaa tilannetta nurkan takana ,kun kuulin kun toinen miehistä sanoi että vaimoni on naitavan näköinen. Toinen vastas että varmasti posliini pillu.

Menin nurkan takaa miesten viereen,naamasta näki että huomasi että tais sanottua sopimattomia.

Naureskelin vaan että teidän pitänee ottaa selvää.

Meni hetken hiljaisuudessa ja toinen kysyi että olenko tosissani.

Olen ja vaimokin taitais tykätä.

Mistä tiedän,toinen kysyi.

Puhuttiin jo seuraavana päivänä kun tulitte.

Miten? Oli seuraava kysymys.

Kun vaimo menee sisälle niin meette ja näytätte kuinka teillä seisoo.

Miehet virnuilivat vaimoa ja hänen liikkeitä.

Otin puhelimen ja laitoin viestin vaimolle ,että pojilla on asiaa sinulle.

Sain vaan suukko hymiön takas.

Kun vaimo ,lähti sisälle häivyn hieman kauemmas.

Pojat lähtivät sisälle,ja minä ikkunan taakse kuuntelemaan.

Siinä olikin kuuntelemista korvat punaisena.

Ääntä oli jo silloin kun vuoron perään,mutta kun hetken päästä nuoret miehet kysyivät että missä minä oon ,niin vaimo nauroi että varmaan ikkunan takana.

Ja nyt annatte tuplaa.

Katsoin kun vaimo nousi toisen kullille ja sanoi toiselle että tuu pyllyyn.

Illalla miehet jäivät saunaan ja yöksi,että voivat alkaa aamulla aikaisin töihin.

No se nyt oli ihan eri asia se aamu sillä illan aikana otettiin pikkuisen olutta ja asennettiin pano keinu kattoo .

Siihen iloitteluun minäkin osallistuin.

Nuolin jopa eka kerran vaimon kerma piirakan . Oli minun eka altistumisen aika kun vaimo oli ensin alistettu pano keinussa.

Vierailija
30/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja nautin siitä äärettömän paljon. Pidän siitä fyysisestä ja henkisestä valta-asetelmasta,missä miehellä yliote. Normi arjessa olemme hyvin tasa-arvoisia,mutta mitä seksiin tulee,haluan kaikkea muuta kuin tasa-arvoa.

Vierailija
31/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mutta hyvin voisin. Mies ei vaan innostu.

Todella harmillista jos miehesi ei ymmärrä hyvän päälle... kumpa sitä tuollaisen alistuvan ja miehen tarpeet tyydyttävän nartun löytäisikin ;)

Vierailija
32/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tämä alistuva rooli on kiihottava, en ole sen suuremmassa roolissa työ tai muussakaan elämässä, mutta mieheksi on myös valikoitunut hieman vanhempi mies.

En ole koskaan kokenut tarvetta pihdata vaan olen ollut aina valmis kun mies on ehdottanut tai pyytänyt seksiä. Jollain tavalla koen vaimon velvollisuudeksi antautua miehelle hänen halutessaan ja kiihotun aina kun hän haluaa vain minua.

Erityisen kiihottavaa on nuo edellä mainitut yölliset joskus hieman alkoholin tuoksuiset hetket kun mies nukkumaan tultuaan alkaa koskettelemaan yöpaidan alta rintoja, tunkee sormensa housuihin ja kirjaimellisesti repii vaatteet päältä ja ottaa kuin omistaisi minut. Niiden hetkien aikana en voi kuin antautua hänen haluilleen ja alistua.

Mutta sen tunne kun hän haluaa vain minut

Tämä on siis erityisen kiihottava rais kaus nykyään. 

Vierailija
33/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa"

Tuohan kuvaa vain normaalia suhdetta? Noinhan sen pitää ollakin, molemmin puolin? Heti eka vastauksessa sitten jotain remmijuttuja, eli en tiedä mitähän tällä aloituksella haettiin. Otsikossa puhutaan alistuvasta vaimosta, ja aloituksen tekstissä taas ihan vaan normaalista puolisosta.

Ei tarvitse olla mitenkään "alistuva", että haluaa olla puolison käytettävissä ja tyydyttää hänen tarpeensa. Miksi kukaan edes alkaisi parisuhteeseen jossa EI haluta olla puolison käytettävissä EIKÄ haluta tyydyttää hänen tarpeitaan?!

Vierailija
34/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omasta mielestä tämä alistuva vaimo kuvio menee yleensä niin että vaimolla on kaksi eri puolta.

Itsenäinen ja voimakastahtoinen ulkoisesti ja muille ihmisille mutta kotona ja varsinkin seksin suhteen alistuva. Meillä on juuri tämmöinen suhde.

Vaimo on hieman nuorempi kuin minä ja on ollut suhteen alusta alkaen kotona se alistuva osapuoli.

Kaikki oikeastaan alkoi seurustelun alkuaikoina kun hän kertoi että haluaisi joskus tulla otetuksi puoliväkisin. Nykyisin mukaan on tullut satunnaiset mutta säännölliset sitomisleikit, käsiraudat, piiskarangaistukset ja satunnaiset yölliset ns. puoliväkisin ottamiset.

Eräs omasta mielestä kiihottava uusi juttu on ollut minun makuuhuoneesta olohuoneeseen lähetetyt viestit jossa "käsketään" vaimoa makuuhuoneeseen suorittamaan velvollisuutensa, tämäkin tietenkin yhteisymmäryksessä.

Minulla tämä ainakin on juuri näin. Olen työelämässä menestynyt ja muutenkin voimakastahtoinen ihminen. Luonteeltani johtajatyyppiä, mutta minut tekee kuumaksi se kun mies silti vie. Se on varmaan aika tyypillistäkin mitä olen voimakkaista naisista lukenut.

Kyllä voin tilapäisesti vaihtaa myös rooleja, mutta kaikista paras olo minulla on kun mies johtaa kotona.

Olen muuten myös miestäni nuorempi. En tiedä etsinkö vanhemman miehen osittain juuri siksi että hän uskaltaa ottaa roolia.

Nro 6

Ei se ainakaan ikäeroon liity. Itselläni on kaveripiirissä yksi nainen joka elää "trad wife"-elämää ja alistuu seksuaalisesti, hän on naimisissa 10 vuotta nuoremman dom-miehen kanssa. 

Vierailija
35/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"joka haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa"

Tuohan kuvaa vain normaalia suhdetta? Noinhan sen pitää ollakin, molemmin puolin? Heti eka vastauksessa sitten jotain remmijuttuja, eli en tiedä mitähän tällä aloituksella haettiin. Otsikossa puhutaan alistuvasta vaimosta, ja aloituksen tekstissä taas ihan vaan normaalista puolisosta.

Ei tarvitse olla mitenkään "alistuva", että haluaa olla puolison käytettävissä ja tyydyttää hänen tarpeensa. Miksi kukaan edes alkaisi parisuhteeseen jossa EI haluta olla puolison käytettävissä EIKÄ haluta tyydyttää hänen tarpeitaan?!

Tätä samaa olen pohtinut. Minä olen aina naisen käytettävissä, mutta nainen ei ole minun, kaksoistandardeilta vaikuttaa.

Vierailija
36/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa olen pohtinut. Minä olen aina naisen käytettävissä, mutta nainen ei ole minun, kaksoistandardeilta vaikuttaa.

Minäkin olen aina ollut vaimoni käytettävissä. Hän on tehnyt aina aloitteet omien halujensa ja kykyjensä mukaan. Minusta on täysin selvää, ettei vaimolla ei välttämättä seksi mielessä 24h/7 kuten minulla. Täysin selvää sekin, että naisilla kk-kierrot ja pillujen krempat yms vaikuttaa siihen milloin on seksiä. Lisäksi vaimolla on aina vaikuttanut myös suolen toiminta, syytä, ettei kaluni mahdu kunnolla tai aiheuttaa kipua, jos suoli on täynnä tai kova vatsa.  Itse seksissä vaimo haluaa, että minä vien ja hän vikisee. 

Mitä enemmän itselle tullut ikää, niin sitä paremmalta on tuntunut muutaman päivän tai jopa viikon kärvistely ilman pillua. En yleensä edes viitsinyt purkaa paineita omakivalla, koska seksi kiimaisena tuntuu itsellekin niiin paljon paremmalta. 

Vierailija
37/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siitä asti kun teiniparina aloiteltiin, ekoista seksikokemuksista ollut antautuvainen mun miehelle seksuaalisesti. Mä koen sen kaikkein seksikkäimpänä, kun kuumana käyvä fitissä oleva mies hallitsee ja panee mut orgasmista toiseen. Lähetyssaarnaajakin tuntuu taivaalliselta kun siinä todella ollaan niin lähekkäin ja työnnöt on jotenkin niin tajuttoman vaativia. Oon aina halunnut häntä ja kiihottunut valtavasti, siitä miten hän kiihottuu. Hän nauttii selkeästi asemastaan ja se taas sytyttää mua vaan kuumempaan liekkiin, kun toinen on niin mahdoton ja haluaa seksiä koko ajan yhä vaan vuosienkin päästä. Tulee töistä, nostaa kevyesti syliin ja kantaa kiihkeästi suudellen, vaikka melkein juosten raput ylös ja puskee päälle samantien, kun saa mut sänkyyn. Mä olen jo kostea ekan kosketuksen jälkeen, kun huomaan, että maa katoaa nopeaa jalkojen alta. NM26

Vierailija
38/62 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistuva vaimo on kyllä kiva, mutta sitä pitää myös osata arvostaa, ei hyväksikäyttää. Huomasin tämän piirteen jossain vaiheessa, emme ole tästä myöskään puhuneet ikinä. Hän ei ole siis mikään vessaharja enkä sellaista hänestä haluakaan, mutta kun halut on kovat niin ei hän tee vastarintaa. Esim tänä aamun tuntui mahtavalta katsoa hänen häärimistään keittiössä, runkata kulli kovaksi siinä katsellessa, mennä hänen luokseen ja näyttää kullia samalla painaen häntä olkapäästä alas. Ja niin ihana aamusuihinotto oli.... Pidin vielä suussa pitkään laukeamisen jälkeen ja sanoin että "Hyvä tyttö!".

Kotikurin ja miehekkäästi ottavan otteen lisäksi pöksyt saa kosteeksi niinkin pienellä vaivannäöllä aikaansaatu juttu, kun myönteinen palaute. 'Hyvä tyttö' olisi oikea unelma kuulla suikkarin jälkeen.

Vierailija
39/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v nainen ja ollut alistettuna miehelle yli 20v. Kotona minun tulee olla sukkanuhoissa, verkkosukissa, nahkaminihameessa ja valkoisessa paitapuserossa niin kuin piika. Palvelen miestäni kun kuningasta, silti hän piiskaa minut joka lauantai armotta. Itken ja uikutan kun hän lyö rottinkikepillä pakaroitani ja takareisiä jotka ovat aina raidoilla ja mustana. Minun tulee joka päivä ottaa häneltä suihin loppuun asti. Hän ei ole nainut minua 15 vuoteen, sanoo vaan että ole hutsu puutteessa. Niinpä itsetyydytän itseni hänen ollessa pois kotoa räjähtäviin orgasmeihin. Mutta kumma juttu jotenkin nautin tästä kaikesta. Piiskaa voisi olla vähemmän kun aina on pylly ja reidet kipeät.

Vierailija
40/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piika. kirjoitti:

Olen 44v nainen ja ollut alistettuna miehelle yli 20v. Kotona minun tulee olla sukkanuhoissa, verkkosukissa, nahkaminihameessa ja valkoisessa paitapuserossa niin kuin piika. Palvelen miestäni kun kuningasta, silti hän piiskaa minut joka lauantai armotta. Itken ja uikutan kun hän lyö rottinkikepillä pakaroitani ja takareisiä jotka ovat aina raidoilla ja mustana. Minun tulee joka päivä ottaa häneltä suihin loppuun asti. Hän ei ole nainut minua 15 vuoteen, sanoo vaan että ole hutsu puutteessa. Niinpä itsetyydytän itseni hänen ollessa pois kotoa räjähtäviin orgasmeihin. Mutta kumma juttu jotenkin nautin tästä kaikesta. Piiskaa voisi olla vähemmän kun aina on pylly ja reidet kipeät.

Homon kanssa naimisissa, kun ei pillu kiinnosta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi