Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistuva vaimo

Vierailija
07.12.2021 |

Onko kukaan ns. alistuva vaimo joka haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii roolistaan ?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piika. kirjoitti:

Olen 44v nainen ja ollut alistettuna miehelle yli 20v. Kotona minun tulee olla sukkanuhoissa, verkkosukissa, nahkaminihameessa ja valkoisessa paitapuserossa niin kuin piika. Palvelen miestäni kun kuningasta, silti hän piiskaa minut joka lauantai armotta. Itken ja uikutan kun hän lyö rottinkikepillä pakaroitani ja takareisiä jotka ovat aina raidoilla ja mustana. Minun tulee joka päivä ottaa häneltä suihin loppuun asti. Hän ei ole nainut minua 15 vuoteen, sanoo vaan että ole hutsu puutteessa. Niinpä itsetyydytän itseni hänen ollessa pois kotoa räjähtäviin orgasmeihin. Mutta kumma juttu jotenkin nautin tästä kaikesta. Piiskaa voisi olla vähemmän kun aina on pylly ja reidet kipeät.

Tuo ei ole sitä alistumista jota me muut haluamme. Tuo on hyväksikäyttöä ja en ymmärrä kuka voisi haluta tuollaista. Eihän tuossa ole mitään kiihottavaa.

42/62 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni nauttii rooli leikistä, että olen tyly isäntä, joka panee viatonta piikaa, tylysti ja koska haluaa ja missä vaan isäntä haluaa. On ollu hauskaa kumnalakin.

J. J. Kestävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että vaimo tykkää käytetyksi tulemisesta. Saan tehdä hänelle mitä vaan ja kuinka usein tahansa

Vierailija
44/62 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku nuo tarinat! Äijät kirjoittelee ja haaveilee ja runkkailee, kun kotitöiltään ehtivät!

Vierailija
45/62 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ymmärsin että vaimoni on sub, olen siitä saakka ohjaillut häntä silloin tällöin. Emme ole tästä koskaan puhuneet ja siksi siinä onkin vielä viehätyksensä. Saatan sohvalla maatessani pyytää häntä tulemaan runkkaamaan minua tai ottamaan suihin. En siis pakota loppuun asti jos ei halua, mutta vaan se tunne kun saa toisen tekemään näin tuntuu hyvältä. Mutta tosin pidän myös vaimon tyydytyksestä huolen! ;)

Toi "Kun YMMÄRSIN, että vaimoni on sub.." on kyllä aika ihailtava lause mieheltä :)

Tollasilla pienillä pyynnöillä/käskyillä voi saada vaimon aika äkkiä kuumaksi.

N46

Mulle kävi myös noin. Tapasin ihanan naisen, suhteen alussa meillä synkkasi tosi hyvin kaikin puolin paitsi seksistä ei oikein tahtonut tulla mitään. Se oli sellaista "suorittamista". En osaa sanoa mikä oli se asia, joka sai minut tajuaman, että nainen on sub, se vain valkeni minulle yhtenä päivänä. Lopulta ollessani menossa naisen luokse, rohkenin laittaa viestin, että haluan suihinoton heti kun tulen. Nainen ei vastannut, mutta heti kun kun oli avannut oven, meni polvilleen eteisen lattialla. Muistan ikuisen naisen onnellisen ilmeen kun hänen alkaessa ottamaan suihin kiedoin hänen hiuksensa nyrkkiini ja tukistin kevyesti. Nyt ollaan oltu naimisissa yli 10 vuotta.

M47

Vierailija
46/62 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi. Luonani käy useampi jonkun toisen vaimo, jotka eivät saa alistuvaa seksuaalisuuttaan parisuhteessaan toteuttaa. Toiset luvalla, toiset salaa.

Dom

Vierailija
47/62 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vaimo suostuu aina kun haluan. Joka päivä siis on touhuiltu neljännesvuosisata jo. Mutta ei hän mitenkään alistuva ole missään mielessä. Kyllä hän haluaa minut tyydyttää, mutta niin minäkin hänet. Mielestäni ihan normaali tyydyttävä parisuhde.

Vierailija
48/62 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä sub henkinen ja toivoisin, että mieheni olisi seksissä alistavampi, mutta mies ei suostu. Kyllä pidän normaalistakin seksistä, mutta haaveilen, että mies ottaisi kunnolla...

Vierailija
49/62 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein BDSM-testin ja olen sen mukaan dominoiva ja jopa sadisti, n. 78% (https://bdsmtest.org).  Vaimoni taas on voimakkaasti alistuva. Minä olin 6% alistuva

Kuitenkin kun mietin seksiämme, se ei käytännössä ole sellaista, että minä vien ja vaimo vikisee. Hän ei usein suostu aloitteisiini. Seksimme on nyt tasa-arvoista vaniljaa, mutta haluaisimme molemmat ottaa mukaan esim. sidontaa ja piiskaamista.

Otan mielelläni aloitteen siinä, mitä tehdään, mutta koen silti, että kyse olisi tietyssä mielessä siitä, että minä autan vaimoani alistumaan. Piiskaamisessa ja vaikkapa munan työntämisessä suuhun ottaisin huomioon sen, mistä hän nauttii. Tavoitteeni on tuottaa hänelle orgasmeja alistamalla häntä. Otan omani siinä ohessa. Onkohan tämä ristiriidassa tuon dominanssi-scoren kanssa? Eikö se kuitenkin niin ole, että dominoijakin tavallaan palvelee subia mutta eri roolissa.

Vierailija
50/62 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein BDSM-testin ja olen sen mukaan dominoiva ja jopa sadisti, n. 78% (https://bdsmtest.org).  Vaimoni taas on voimakkaasti alistuva. Minä olin 6% alistuva

Kuitenkin kun mietin seksiämme, se ei käytännössä ole sellaista, että minä vien ja vaimo vikisee. Hän ei usein suostu aloitteisiini. Seksimme on nyt tasa-arvoista vaniljaa, mutta haluaisimme molemmat ottaa mukaan esim. sidontaa ja piiskaamista.

Otan mielelläni aloitteen siinä, mitä tehdään, mutta koen silti, että kyse olisi tietyssä mielessä siitä, että minä autan vaimoani alistumaan. Piiskaamisessa ja vaikkapa munan työntämisessä suuhun ottaisin huomioon sen, mistä hän nauttii. Tavoitteeni on tuottaa hänelle orgasmeja alistamalla häntä. Otan omani siinä ohessa. Onkohan tämä ristiriidassa tuon dominanssi-scoren kanssa? Eikö se kuitenkin niin ole, että dominoijakin tavallaan palvelee subia mutta eri roolissa.

Onhan tuo niin. Kun oikeat seksuaalisuudet kohtaavat, niin molemmat voivat nauttia siitä mitä tehdään. Ts. subi kiihottuu ja nauttii alistetuksi tulemisesta ja Dom siitä että saa alistaa. Molemmat toteuttavat yhteistä fantasiaa.

Vierailija
51/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin, sen mukaan 90%sub, lisänä masikismia, vaniljaa ja saalista. Tiesin kyllä mieltymyksistäni. Tuore miesystävä tuntuu sopivan tarpeisiini paremmin kuin kukaan ennen, ihanaa tutustua häneen ja samalla itseeni.

Vierailija
53/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tämä alistuva rooli on kiihottava, en ole sen suuremmassa roolissa työ tai muussakaan elämässä, mutta mieheksi on myös valikoitunut hieman vanhempi mies.

En ole koskaan kokenut tarvetta pihdata vaan olen ollut aina valmis kun mies on ehdottanut tai pyytänyt seksiä. Jollain tavalla koen vaimon velvollisuudeksi antautua miehelle hänen halutessaan ja kiihotun aina kun hän haluaa vain minua.

Erityisen kiihottavaa on nuo edellä mainitut yölliset joskus hieman alkoholin tuoksuiset hetket kun mies nukkumaan tultuaan alkaa koskettelemaan yöpaidan alta rintoja, tunkee sormensa housuihin ja kirjaimellisesti repii vaatteet päältä ja ottaa kuin omistaisi minut. Niiden hetkien aikana en voi kuin antautua hänen haluilleen ja alistua.

Mutta sen tunne kun hän haluaa vain minut

En kyllä tiedä mikä on kiihoittavampaa kuin baarista tullessa sängyssä odottava vaimo.

Nykyisin tulee enää harvemmin käytyä ulkona mutta on jotenkin on tullut tavaksi että kun tulen kotiin niin vaimo odottaa alastomana sängyssä. Aika usein tulee tultua ajoissa kotiin kun tietää mitä on odottamassa halukkaana ja valmiina.

Oma vaimo on saanut perinteisen kasvatuksen ja tietää kuinka pidetään mies tyytyväisena.

Vierailija
54/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, on vain kiihottavaa tulla otetuksi. Toki kun takana on riittävän pitkä suhde niin myös mies osaa olla vaatimatta väärällä hetkellä

Oikeasti alistuvalla ei ole väärää hetkeä.

Hän alistuu aina. kaikki muu on siirrettävä myöhemmäksi, että mies tulee tyydytetyksi.

Sitä on alistuminen.

Vierailija
55/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tämä ole aivan NORMAALIA? 

"haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii"

Kuvailet normaalia parisuhdetta?????? Eikö sen pitäisi mennä noin sekä naisella että miehellä? Tuollainen täysin normaali asia on siis joidenkin mielestä joku "alistuva vaimo"?

Ei jumalauta..

Vierailija
56/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, on vain kiihottavaa tulla otetuksi. Toki kun takana on riittävän pitkä suhde niin myös mies osaa olla vaatimatta väärällä hetkellä

Oikeasti alistuvalla ei ole väärää hetkeä.

Hän alistuu aina. kaikki muu on siirrettävä myöhemmäksi, että mies tulee tyydytetyksi.

Sitä on alistuminen.

No ei kukaan vähänkään fiksu mies mene yrittämään seksiä esim. selvästi kipeänä olevalta tai juuri synnyttäneeltä.

Vierailija
57/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun vaimo suostuu aina kun haluan. Joka päivä siis on touhuiltu neljännesvuosisata jo. Mutta ei hän mitenkään alistuva ole missään mielessä. Kyllä hän haluaa minut tyydyttää, mutta niin minäkin hänet. Mielestäni ihan normaali tyydyttävä parisuhde.

Niin, en mäkään tajua mitä epänormaalia tuossa olisi, tai jotenkin "alistuvan vaimon" merkki :D Aivan perusjuttu, että on tuollaista.

Tai ainakin pitäisi olla! 

Vierailija
58/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei kiihotu dominoinnista, mutta kun subius on ollut osa persoonallisuuttani ja etsin alistumisen kokemuksia vaikka sivusuhteista, päädyimme yhdessä etsimään vakituiseksi seksikumppaniksi dominoivan miehen. Elän akateemisen asiantuntijan ja tavallisen perheenäidin elämää. Kerran viikossa käyn vieraan miehen kanssa kuntosalilla ja saan illalla käsittelyn, jonka jälkiä onnistun vain vaivoin peittelemään arjessani. Sessioiden jälkeen olen rauhallinen ja tyydyn arkiseen elämään vaniljaseksineen kaikkineen. N42

Vierailija
59/62 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä kumma ketju, kun aloitus kuvaa aivan normaalia kumppanuutta, eli molemmat tyydyttää toistensa tarpeet.

Sitten ketju on täynnä jotain BDSM-porukkaa avautumassa????

Vierailija
60/62 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen tosi sub henkinen. Haluan että minua komennetaan, minut pakotetaan pukeutumaanbseksihepeneisiin ja käytetään hyväksi. Rangaistukseksi sidotaan ja piiskataan. 

Eilen illalla mies pyysi laittamaan pelkät stay-upit jalkaan saunan jälkeen ja menemään seisomaan keittiön pöydän eteen. Hän kiinnitti jalkani nilkoista pöydänjalkoihin, lukitsi kädet selän taakse käsiraudoilla kellisti minut pöydälle vatsalleen ja nai minua takaapäin. Jätti minut melkeen tunniksi siihen, jonka jälkeen nai uudestaan, vapautti minut ja käski mennä sänkyyn valmistautumaan suihinottoon. Meni varmaan pari tuntia ennenkuin tuli makkariin ja pyysi että otan häneltä suihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän