Söin juuri koko purkin Aino Ihanaa maitosuklaata, kysyttävää?
Kommentit (40)
Itse en kyllä pystyisi! :D mutta toivottavasti oli hyvää ..
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:57"]
Läskejähän tässä maassa riittää. T. mies.
[/quote]
Ei sinun mielipiteesi ole sen painavampi, vaikka oletkin mies. Hah!
"12: Totta. Ja voin kertoa, että kyllä muakin oksettaa oma ulkomuotoni. Ja olen kyllä myös sitä mieltä, että läskeys on tekosyitä. Tällä hetkellä ne tekosyyt vaan ovat mua vahvempia. :/"
Tämä!
#14: Mä en edes ole hirveästi testannut muita makuja, koska jäätelöasioissa en halua astua harhaan. :D
#21: Yrität kuitenkin pitää kunnostasi huolta, superjee, hyvä sinä!! :)
-AP
Hinta oli 3,99 €, ne on tarjouksessa K-kaupoissa!!!!!! <3
Mä söin just paketillisen (12 kpl) Kinder- patukoita. Olen hengessä mukana!
Minä söin ainoastaan kaksi Lidlin suklaadonitsia. En vielä osaa kunnon läskeilyä :(
#30: Harjoittelemalla onnistuu (mutta ei kannata harjoitella). Mulla on oikeastaan kaikissa ruoissa läskeily ongelmana. Aiemmin treenasin niin paljon, että se ei haitannut, mutta nyt liikunta on vähissä ja (ylen)syöminen kasvussa. Eli ei taida olla kovin montaa ruokaa, joita en pystyisi jäätäviä määriä vetämään. Ja usko pois, antaisin sen taidon pois milloin vain. :D
Mä vedin fazerin sinisen levyn ja pizzerian pizzan kerralla :D eikä ees vituta tai oo morkkis :D
Höh rupes tekemään mieli Ben & Jerrysin Cookie Doughia! Harmi, kaapissa ei oo mitään karkkiin viittaavaakaan, täytyy tehdä lämpimiä voileipiä. T. 157/48
Ainoa mitä tuli mieleen, on toi ihana jäätelö, jota alko tekee mieli ihan hulluna tän ketjun luettuani..!!
#32: Good for you! Fazerin sinisen maku on vaan muuttunut huonompaan suuntaan tässä pari vuotta sitten, minkä takia en syö sitä enää kuin silloin, jos isäni sitä minulle heillä käydessäni osta. Ilmeisesti ne alkuperäiset kaakaopavut ovat kuolemassa sukupuuttoon ja hinnan nousun takia Fazer siirtyi halvempiin. :D
Kylläpä tuli vesi kielelle.. huomenna täytyykin käydä ostamassa tuota tai sitten uuniomena makua tai mustikkapiirakka makua.. vaikea valinta! Aino<3
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:52"]Minä söin eilen kaksi jäätelöä kerralla. Ingmanin mudcaken ja ben&jerry's cinnamon bun jäätelön.
Ylipainoinen myös, en omista vaakaa.
[/quote]
Onko hyvää toi uus b&j? Oon herkkulakossa vielä kuukauden mutta ootan kuola poskella että pääsen syömään jäätelöä!
[/quote]
Menetteli. Se cookie dough on paras.
Mäkin välillä vetäsen ben&jerry's jätskeistä koko purnukan ja alko nytkin tehä mieli! Olen normaalipainoinen :)
#33: En oo koskaan maistanu tota. Mulla menee keho ihan sekaisin gluteenista (siis enemmän kuin tästä jätskistä :D), minkä takia en ole maistanut oikeastaan mitään B&J-jäätelöitä.
#34: Pahoitteluni! :)
Mä en pysty syödä jäätelöä talvella. Se ei maistu miltään ja tulee vieläkin kylmempi. (Palelen aina) Kesällä maistuu silloin tällöin. :)
#40: Joo, mullekin tulee kylmä. Mutta sit sitä tekee silti liikaa mieli. :/
-AP
#19: Mä en halua jakaa sitä edes miehen kanssa, joten en olis kyllä pystynyt sullekaan sitä antamaan, vaikka yleensä haluankin jakaa omistani. :D
#18: Joo, kaduttaa. :(
#17: Onneksi meillä ei vielä ole lapsia, kun mulla opinnot kesken. Haluan nimittäin puhdistaa ruokavalioni, elimistöni ja kehoni kaikesta paskasta ennen kuin alan hankkia lapsia. Tällä hetkellä tilanne siis aika heikko. :D Mutta varmaan jos olisi lapsia, tekisin ihan samoin kuin säkin! :D
-AP