Tyttöystäväni on käynyt armeijan (12kk), polkee minua henkisesti
Olen itse 6 kuukauden B-mies. Olen entinen huippu-urheilija ja en mikään läski/saamaton. Minua on vain kiusattu nuoruudessani niin paljon, minkä lisäksi jalkani (lättäjalat) eivät kestäneet alkuunkaan armeijassa. Armeijassa minua onnistuttiin kiusaamaan jo.
Tyttöystäväni on ihan tavallisen näköinen nainen, oikeastaan aika pitkä (180) ja kaunis. Hän on käynyt armeijan ja on aliupseeri, se ei minua vielä niin kamalasti häiritsisi, mutta hän kyllä käyttää tätä asetelmaa hyväkseen.
Eli toisin sanoen jos tilaisuus tulee niin hänellä on aina se valttikortti mitä käyttää kuittailuun. Minä en tästä pidä ollenkaan ja olen ajattelut eroa tämän takia.
Mitä tuntemuksia tämä teissä herättää?
Tämä ei ole mikään satu, hän kävi armeijan sen jälkeen kun olimme tavanneet jo, nyt saatte ainakin tilaisuuden hopealautasella nauraa mulle...
Kommentit (23)
6kk b-mies on arvostetumpi kuin naisalikersantti. En tajua miksi naiset kuvittelevat pärjäävänsä siellä... Movettavat 12kk ja rehvastelevat arvomerkillään
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:25"]
Minkä alan huippu-urheilijalla on lättäjalat ja kunto ei kestä liikkumista? Darts?
[/quote]
Uimari, maalla ei vaan sujunut, kunto kylläkin on hyvä.
Huvittavaa. Palstalassukka haluaa naiset armeijaan, mutta sitten on vaikea kestää, jos nainen onkin sotilasarvoltaan ylempänä. Tyypillistä miesten kaksinaismoralismia.