Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä laihdutusta

Vierailija
11.03.2015 |

Enkä tätä murehtimista kiloista. Tiedän että olen ylipainoinen ja av palstan tiukan raadin mukaan suorastaan valas (169/72). Kilot eivät vaan lähde, liikun koska tykkään liikkua, en laihdutuksen takia mutta tuntuu että mitään ei voi syödä tai seuraukset näkyvät 30-kymppisen kropassa samantien, jopa leipäpala. Olen jättänyt pois sokerin, vähentänyt leipää, juon vettä, syön marjoja, kasviksia, syön alle 1500kaloria päivässä mutta ei. Paino vaan junnaa. Pitäisi vaan hyväksyä itsensä mutta en sitäkään osaa. On elämässä toki muutakin mutta just tämä asia nyt vaan ketuttaa ja pahasti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:06"]Ja vielä, ehdottaisin alkuun motivaatioboosteria eli hiilarit aivan minimiin joksikin aikaa, niin saisit nopean alun painonpudotukseen. Joskin nesteet siinä ensin lähtee, mutta tuloksia tulee. Sen jälkeen maltillinen hyvien hiilareiden lisäys.
[/quote]

Kuulostaa hyvältä, tätä voisi kokeilla!

Vierailija
22/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:07"]Tietenkin lihakset painavat enemmän ja tärkein mittari on peili ei vaaka. Mutta et selvästikään ole tyytyväinen peilikuvaan.
[/quote]

No en täysin, myönnän. En inhoa itseäni ja osaan olla itselleni armollinen mutta kieltämättä se 5kg olisi kiva saada pois. Elämä ei mihinkään kaadu jos en laihdu ja minusta painon pitäminenkin on hieno juttu mutta ainahan sit voi yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuullostat. Naiset eivät vaan aina näytä tajuavan että monet miehet pitävät kurveista, vaikka se nyt ei tähän mitenkään liitykään. Itse otan aina mieluummin naisen joka on hieman runsaampi kuin laihempi. Nauti elämästä ja unohda epäterveelliset mallinmitat. Olet hyvä juuri sellaisena kun olet!

Vierailija
24/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:06"]Ja vielä, ehdottaisin alkuun motivaatioboosteria eli hiilarit aivan minimiin joksikin aikaa, niin saisit nopean alun painonpudotukseen. Joskin nesteet siinä ensin lähtee, mutta tuloksia tulee. Sen jälkeen maltillinen hyvien hiilareiden lisäys.
[/quote]

Kuulostaa hyvältä, tätä voisi kokeilla!
[/quote]

Toivottavasti toimii. Ehkä aluksi joudut hakemaan hiilihydraattirajaa, jolla olo on vielä hyvä. Mutta ehdotan viljojen jättämistä tai korkeintaan joku tosi kuituinen pieni annos. Myös perunat, pastat, riisit pois. Kasviksista saat jo tarpeeksi hiilaria ja kuitua. Ja hedelmät pois myös.

Vierailija
25/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:15"]Ihan normaalilta kuullostat. Naiset eivät vaan aina näytä tajuavan että monet miehet pitävät kurveista, vaikka se nyt ei tähän mitenkään liitykään. Itse otan aina mieluummin naisen joka on hieman runsaampi kuin laihempi. Nauti elämästä ja unohda epäterveelliset mallinmitat. Olet hyvä juuri sellaisena kun olet!
[/quote]

Ihana! Kiitos :) -ap

Vierailija
26/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän sun selvittää, miten laihdutetaan.

Vierailija
27/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt lopettaa laihdutuksen ja syödä vain mahdollisimman terveellisesti.

Vierailija
28/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan tässä postauksessa säälipisteiden keräilyn. Toivot, että sulle sanotaan ettet ole mikään valas vaan normaali eikä sun tarvitse laihduttaa. Tiedät kuitenkin nuo asiat jo valmiiksi. Siksi laihduttamisen ja tämän ihme vinkumisen sijaan suosittelisin, et hankit itsellesi harrastuksen niin ei mene kaikki aika tuohon teinimäiseen säälikalasteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä