Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin nettideittimarkkinoille! Tässä huomioita:

Vierailija
11.03.2015 |

Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".

- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.

- Sitten oli näitä iänikuisia jankkaania, jotka blokkasin jo viimeksi: "Löytyyks whatsapp? Kikkii?" Yksi haukkui minut viimeksi huoraksi, ja meinasi mennä jo samaan suuntaan kun en vastannut viesteihin. Blokkasin, mutta tyypit näkevät edelleen profiilini -.-

- Perus seksisepot

- Eräällä miehellä oli kasvokuva itsestään sängyssä, jossa nainen nojaa mieheen :D Eli naisesta näkyy otsaa ja hiuksia.

- Kuvamuokkaukset

- Varattu mies tarjosi 1000 € yhdestä yöstä, lupasi maksaa etukäteen.

- Ja surullisinta oli, että löysin entisen deitin sieltä. Mies on aivan ihana ihminen ja ansaitsee arvoisensa naisen, mutta olemme liian erilaisia, niin vihelsin pelin poikki.

- Kyllähän minäkin olen jo vanha naama siellä (aina eri kuvilla tosin) ja taidan olla epätoivoinen :D

Minkälaisia kokemuksia teillä on nettideittailusta? Mikä on typerintä/hauskinta/ihaninta, mihin olette törmänneet?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeahan saa mitä haluaa, mutta ei pidä suuttua, jos sellaista ei löydykään :)

Jokainen saa vetää juuri niin tiukat rajat kuin tuntuu itsestä parhaalta ja jos muut eivät niihin mahdu niin ei sitten mahdu. Iso osa nettideittaajista on vain testaamassa sitä markkina-arvoaan tai hakemassa seuraa. Siis nimenomaan hakemassa, hakeminen on se juttu, ei se millaista seuraa löytyisi. Aina tuntuu olevan jotain parempaa nurkan takana.

Mutta on siellä fiksuja ja asiallisia ihmisiäkin. Ja hyvä että on. Eihän tuota muuten jaksaisi :)

Vierailija
2/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin loppuelämäni yksin kun alennun treffipalstoille. Vaikka olen epätoivoinen ja haluan suhteen, niin epätoivonen en kuitenkaan ole että laittaisin ilmotuksen nettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:02"]Joku ottaa asiallisen kysymyksen aika tunteellisesti. Osaisiko joku järkevämpi vastata, mikä oikein tekee vanhemmasta miehestä pahan.[/quote]

Tunne. Ihmisen mieltymyksiä ei voi perustella järjellä. Et sinäkään tiedä, miksi pidät niistä asioista kuin pidät ja inhoat niitä asioita joita inhoat. Ei sitä voi valita eikä tietää.

M42

Vierailija
4/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:51"]

Mitä ne oksettavat läskit vanhat ämmät kuvittelevat että niitä 10v nuoremmat miehet vois missään tapauksessa kiinnostua vaativista, tyhmistä, läskeistä rumista ämmistä. Joilla on siis totaalisen ei mitään annettavaa missään suhteessa. 

[/quote]

No, minä löysin sieltä nettideiteistä itselleni miehen, 9 vuotta itseäni nuoremman. Joten näyttää ne jotkut kiinnostuvan vanhemmistakin ;) 

Vierailija
5/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:58"]Onko noin? Kyllähän moni parikymppinen nainen pitää kolmekymppisiä miehiä kuumina. Mikähän ongelma tähän kätkeytyy? Vai onko kyseessä kateus? ;)[/quote]

Olisiko kyseessä sellainen ongelma, että kolmekymppistä hakeva nainen laittaa ikähaarukaksi jotain muuta kuin 20-25v?

Vierailija
6/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävänä piirun alta 40-v mies joka valittelee kun monet naiset etsivät nimenomaan nuorempia (häntä itseään nuorempia) miehiä. Hän kokee olevansa hyvin nuorekas (massukumpua on, tukka harvenee, parrassa harmaata, kasvot ovat poikamaiset ja on ihmisenä hauska) ja että naiset katsovat liikaa numeroita, sulkevat hänet ulkopuolelle antamatta ihmiselle mahdollisuutta.

Olen kysynyt miksi häntä itseään kiinnostaa vain nuoremmat naiset jos ikä on vain numero. Että varmaan nelikymppisissä naisissakin on "nuorekkaita" (mitä se sitten tarkoittaakaan), hänen oloisiaan ihmisiä. Hän vaivaantuu, sanoo että kokemus on osoittanut että nelikymppisillä naisilla elämäntilanne on sellainen että kevyt deittailu ei ehkä niin onnistu, on lapsia (miehelä itsellään on myös), kiirettä töissä (miehellä itsellään on myös) ynnä muuta.

Olen kysynyt onko ikä hänelle itselleen myös vain numero, kun näyttää että kiinnostus nimenomaan suuntautuu sinne nuoriin naisiin. Hän ei mahda sille mitään ettei osaa kiinnostua ikäisistään naisista. Naiset ovat hänestä pinnallisia ja kranttuja kun katsovat hänessä ensin ikää eivätkä anna mahdollisuutta ihmiselle siellä numeron takana

Vierailija
7/102 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 30v miehet oo mitään papparaisia! Teininä varmaan tuntuuki siltä, mut ei yli 20v:nä enää. Kriteerit saa olla kaikilla mitkä haluaa mut pitäiskö itekki haukkua kaikki nuoremmat miehet tyhmiks pennuiks vaan siks ettei ne kuulu mun seurustelu ikähaarukkaan. Ja en halua kuitenkaan 40 vuotiaita mut niitä voi jo sanoa setä ikäsiks vaik ois itekki 40.

Vierailija
8/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen kysymys. Onko oikeasti jotenkin epäeettistä tai paheksuttavaa tai luotaantyöntävää osittain copypastatyssä viestissä. Kun olin nettideittaamassa, leikkaa ja liimasin tietyn rungon jossa kerroin itsestäni. Profiilini oli käytännössä tyhjä, sillä olen töissä, missä oman naaman ja ajatusten esittäminen julkisesti em foorumilla olisi ainakin jollain tasolla minulle haitallista. Tietysti kommentoin vastapuolen profiilia ja kysyin kysymyksiä jne mutta runko oli kaikissa yhteydenotoissani sama. 

Vierailija
9/102 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:17"]

Niissä oman ikäluokan naisissa on se ongelma ettei ne lapset ja niiden tekeminen juurikaan kiinnosta, vaikka olisi kyse miehen eka kierroksesta.

[/quote]

Minä viittasin kommentissani 4-kymppisiin (ja sitä vanhempiin) naisiin. Onko ihme, ettei nainen siinä iässä enää halua lapsia? Poikkeuksia toki on.

Jos lapsien hankinta on 4-kymppisellä miehellä mielessä, niin toki silloin kannattaa katsella nuorempia naisia :)

95

Vierailija
10/102 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:14"]

Ei skandinaavinen mies naista tarvitse, sillä on oma käsi.

[/quote]

Haha!! Mitä se sitten nettideittipalstoilla tekee :P

Vierailija
11/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:02"] Joku ottaa asiallisen kysymyksen aika tunteellisesti. Osaisiko joku järkevämpi vastata, mikä oikein tekee vanhemmasta miehestä pahan. [/quote] Ei hyvää päivää.... Etkö nyt osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? KIINNOSTUKSEN PUUTE. EI KIINNOSTA VANHEMPI MIES. Meneekö sinne kaaliin??? [/quote] No miks sulle ei kelpaa vanhempi mies? ;-)

[/quote]

Mä oon eri nainen mut vastaan. Ehkä ei kelpaa samasta syystä ku sulle ei kelpaa oman ikäisesi tai vanhempi nainen, mieti sitä. Naisetkin kattoo ulkonäköä ja paljon vanhempi mies ei vaan herätä mitään seksuaalista halua, ei yhtään mitään. Sen sijaan vanhempi mies luulee että hän on poikkeuksellinen hunksi ja sen takia iällä ei olis väliä, voi huoh.

Vierailija
12/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei auttakaa, KUINKA pääsee eroon vainoavasta nettideitistä, joka ei usko, kun sanon ettei kiinnosta :( on vain yhden kerran tavattu ja mies ilmeisesti seurasi mua kotiin, koska sai selvilleni osoitteeni, nimeni ja numerotiedustelusta numeroni, myös työpaikkani. Vainoaminen alkoi painostamisena toisille treffeille ja on sen jälkeen jatkunut haukkumisena jo monta viikkoa. Myös työpuhelimeeni on tullut haukkumisviestejä.

Hänellä on edelleen tosi tavallisen ja kivan oloinen profiili S24:ssä mistä ei ikinä arvaisi, että profiilin takaa löytyy sairaalla tavalla takertuva mies.

Vierailija
13/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:23"]

Hei auttakaa, KUINKA pääsee eroon vainoavasta nettideitistä, joka ei usko, kun sanon ettei kiinnosta :( on vain yhden kerran tavattu ja mies ilmeisesti seurasi mua kotiin, koska sai selvilleni osoitteeni, nimeni ja numerotiedustelusta numeroni, myös työpaikkani. Vainoaminen alkoi painostamisena toisille treffeille ja on sen jälkeen jatkunut haukkumisena jo monta viikkoa. Myös työpuhelimeeni on tullut haukkumisviestejä.

Hänellä on edelleen tosi tavallisen ja kivan oloinen profiili S24:ssä mistä ei ikinä arvaisi, että profiilin takaa löytyy sairaalla tavalla takertuva mies.

[/quote]

Yök, inhottavaa! Laittaisin hyvin asiallisen "viimeisen varoituksen", jossa ilmoittaisin tekeväni rikosilmon kotirauhan häirinnästä jos ahdisteluviestejä vielä tulee - ja tarpeen vaatiessa tosiaan tekisin sen myös. Säästä kaikki viestit ja nauhoita puhelut jatkossa.

Vierailija
14/102 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:44"]

Mulla on ystävänä piirun alta 40-v mies joka valittelee kun monet naiset etsivät nimenomaan nuorempia (häntä itseään nuorempia) miehiä. Hän kokee olevansa hyvin nuorekas (massukumpua on, tukka harvenee, parrassa harmaata, kasvot ovat poikamaiset ja on ihmisenä hauska) ja että naiset katsovat liikaa numeroita, sulkevat hänet ulkopuolelle antamatta ihmiselle mahdollisuutta.

Olen kysynyt miksi häntä itseään kiinnostaa vain nuoremmat naiset jos ikä on vain numero. Että varmaan nelikymppisissä naisissakin on "nuorekkaita" (mitä se sitten tarkoittaakaan), hänen oloisiaan ihmisiä. Hän vaivaantuu, sanoo että kokemus on osoittanut että nelikymppisillä naisilla elämäntilanne on sellainen että kevyt deittailu ei ehkä niin onnistu, on lapsia (miehelä itsellään on myös), kiirettä töissä (miehellä itsellään on myös) ynnä muuta.

Olen kysynyt onko ikä hänelle itselleen myös vain numero, kun näyttää että kiinnostus nimenomaan suuntautuu sinne nuoriin naisiin. Hän ei mahda sille mitään ettei osaa kiinnostua ikäisistään naisista. Naiset ovat hänestä pinnallisia ja kranttuja kun katsovat hänessä ensin ikää eivätkä anna mahdollisuutta ihmiselle siellä numeron takana

[/quote]

Ja näitä miehiä riittää... Olettavatkohan nämä, ettei sillä huomattavasti nuoremmalla naisella ole omaa elämää? Ei työtä, opiskelua, harrastuksia, ystäviä? Lapsista nyt puhumattakaan. Että se huomattavasti nuorempi nainen ikään kuin omistautuisi miehelle ja sovittaisi aina omat tekemisensä miehen työ- ja harrastusmenojen tai edellisen liiton lastenhoitovuorojen mukaan? Jos noin on, niin kannattaa tähyillä nuorikkoa esim. tuolta Aasian suunnalta :D

Fakta on, että se nelikymppistä miestä huomattavasti nuorempi nainen haluaa usein omia lapsia jossain vaiheessa. Haluaako 40-50 v. mies vielä uuden kierroksen pienten lasten arkea? Nainen haluaa opiskella ja luoda uraa jne. Ei skandinaavinen 20-35 v. nainen omistaudu miehelle vaan hänellä on oma elämä.

No, miehet hakevat mitä hakevat. Nuorta naista hakiessa voi mennä monta potentiaalista oman ikäluokan naista ohi. Samassa elämäntilanteessa olevat kun kuitenkin usein ymmärtävät toisiaan paremmin.

Vierailija
15/102 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:44"]

[/quote]

Ja näitä miehiä riittää... Olettavatkohan nämä, ettei sillä huomattavasti nuoremmalla naisella ole omaa elämää? Ei työtä, opiskelua, harrastuksia, ystäviä? Lapsista nyt puhumattakaan. Että se huomattavasti nuorempi nainen ikään kuin omistautuisi miehelle ja sovittaisi aina omat tekemisensä miehen työ- ja harrastusmenojen tai edellisen liiton lastenhoitovuorojen mukaan? Jos noin on, niin kannattaa tähyillä nuorikkoa esim. tuolta Aasian suunnalta :D

Fakta on, että se nelikymppistä miestä huomattavasti nuorempi nainen haluaa usein omia lapsia jossain vaiheessa. Haluaako 40-50 v. mies vielä uuden kierroksen pienten lasten arkea? Nainen haluaa opiskella ja luoda uraa jne. Ei skandinaavinen 20-35 v. nainen omistaudu miehelle vaan hänellä on oma elämä.

No, miehet hakevat mitä hakevat. Nuorta naista hakiessa voi mennä monta potentiaalista oman ikäluokan naista ohi. Samassa elämäntilanteessa olevat kun kuitenkin usein ymmärtävät toisiaan paremmin.

[/quote]

Niissä oman ikäluokan naisissa on se ongelma ettei ne lapset ja niiden tekeminen juurikaan kiinnosta, vaikka olisi kyse miehen eka kierroksesta.

Vierailija
16/102 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei skandinaavinen mies naista tarvitse, sillä on oma käsi.

Vierailija
17/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nettideiteissä ollessani ikähaitarina +/- viisi vuotta omasta iästäni, profiilissa siisti, selkeä kuva ja kattava tekstiosio. 5kk aikana naisilta pyöreät nolla yhteydenottoa ja vain kaksi vastasi kun itse otin yhteyttä, joista kehkeytyi treffit toisen kanssa. Asiallisiin yhteydenottoihin siis todella nihkeästi vastauksia naisilta.

Nettideittailukokemukseni perusteella tulin siihen johtopäätökseen, että lukuunottamatta noita kahta tapausta, nettideitit ovat täynnä ylimielisiä ja tökeröitä naisia, kun ei voi vastata niin yhtikäs mitään asiallisiin yhteydenottoihin.

Sekin kyrsii että sitten naisten toimesta valitetaan, kuten tässäkin viestiketjussa jo moneen otteeseen, että miehiltä tulee vain kikkelinkuvia, tai seksiseuran vonkausta tai "hei, mites ilta menee" tyyppisiä viestejä. Mutta auta armias jos tulee asiallinen yhteydenotto niin se on kai noitakin pahempi.

Sietäisitte 99% nettideittinaisista hävetä tuota omaa käytöstänne ja tuota kaksinaismoralistista asennettanne.

Vierailija
18/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, niin kyllä. Paha paha.

Vierailija
19/102 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:55"]

Mulla oli nettideiteissä ollessani ikähaitarina +/- viisi vuotta omasta iästäni, profiilissa siisti, selkeä kuva ja kattava tekstiosio. 5kk aikana naisilta pyöreät nolla yhteydenottoa ja vain kaksi vastasi kun itse otin yhteyttä, joista kehkeytyi treffit toisen kanssa. Asiallisiin yhteydenottoihin siis todella nihkeästi vastauksia naisilta. Nettideittailukokemukseni perusteella tulin siihen johtopäätökseen, että lukuunottamatta noita kahta tapausta, nettideitit ovat täynnä ylimielisiä ja tökeröitä naisia, kun ei voi vastata niin yhtikäs mitään asiallisiin yhteydenottoihin. Sekin kyrsii että sitten naisten toimesta valitetaan, kuten tässäkin viestiketjussa jo moneen otteeseen, että miehiltä tulee vain kikkelinkuvia, tai seksiseuran vonkausta tai "hei, mites ilta menee" tyyppisiä viestejä. Mutta auta armias jos tulee asiallinen yhteydenotto niin se on kai noitakin pahempi. Sietäisitte 99% nettideittinaisista hävetä tuota omaa käytöstänne ja tuota kaksinaismoralistista asennettanne.

[/quote]

Tämä on minunkin kohdalla niin tosi. Koskaan en ole mitään asiatonta kirjoitellut enkä liian härskisti käynyt päälle, mutta kiinnostus on ollut +/-0. Kuvalla tai ilman. No kerran sanoin hieman karkeasti yhdelle joka pommitti useaan kertaan, mutta ei halunnut antaa kuvaa (itsellä oli) eikä muutenkaan kertoa itsestään.

Tämä on siinä mielessä huvittavaa, kun oikeessa elämässä jopa 20-vuotta nuoremmat naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita. Varmasti en tiedä, kun ei tulisi mieleenkään testata oikeesti.

Ja minä pääsin heti sänkyyn sen ainoan kanssa joka suostui minut tapaamaan, minä en vain kiinnostunut Hänestä.

Vierailija
20/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kateus? Itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, enkä myöskään ikäisistäni miehistä jotka etsivät nuorta naista. Nuorille naisille minun ei tarvitse olla kateellinen, koska elin kivan nuoruuden itse ja nautin iästäni nyt. 

Sinänsä parikymppisen ja kolmikymppisen ikäero ei mahdoton ole, tosin usein tuonikäiset ihmiset ovat eri vaiheissa elämäänsä, jolloin yhteistä ei löydy välttämättä paljon.