Hei läskit, käytättekö korkokenkiä?
Jos käytätte niin minkä korkuisia? Jos ette käytä edes juhlissa niin miksi ette?
Kommentit (36)
Täytyy sanoa, että harvemmin käytän. Parikymppisenä käytin, kun kävin juhlimassa paljon. Sittemmin ei ole ollut niin kovasti tarvetta ja aloin jossain vaiheessa epäillä, että pitkä ja lihava nainen näyttää liian goljatilta korkokengissä, joten en käytä enää edes juhlissa.
Pitäisi varmaan opetella uudelleen sujuva korkokengillä tepastelu, jos haluaisin alkaa käyttää niitä taas. Hutera korkokenkäkävely näyttää todella taukilta, oli kävelijä sitten 40- tai 140-kiloinen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:45"]"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky "
Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies.
Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
[/quote] Läski ja muodokas on eri asioita
[/quote]
Ja nämähän aina sulkevat toisensa pois?
Miten paha olo ihmisellä täytyy olla jos hän puhuttelee ihmisiä läskeiksi edes anonyyminä netissä?
Käytän, 7-9 cm korkoja yleensä. Ja olen itse 175 cm pitkä.
Voi kuule, en käytä, koska korot murskaantuisivat painoni alla. Ihan tasapohjaisilla mennään, niitäkin vaikea löytää sopivia, koska liika ihra tekee kengistäkin ahtaat. Tursuan siis läskiä joka puolelle hyvin runsaasti. Ainoastaan hiukseni ovat ohuet.
Käytän yleensä max.10 sentin korkoja, joskus oli 13cm.saapikkaatkin käytössä. Sääreni ovat hoikat ja pitkät, vaikka muuten pyöreä olenkin.Tosin maalla ovat vähän hankalat kengät arkisin;)
En. Olen 177 cm ja se riittää mulle vallan mainiosti, en halua olla pidempi. Todennäköisesti en käyttäisi kyllä lyhyempänäkään, ei riittäisi mielenkiinto. Helpompi kävellä tasapohjaisilla. :)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:45"]"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky "
Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies.
Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
[/quote]
Juu olet nainen.
Harvoin, mulla tosi pahat vaivasenluut, ne kipeytyy herkästi. 164/71
Käytän, mutta en mitään piikkikorkoja, näyttäisivät naurettavilta tällä ruholla. 172/75.
"Läski ja muodokas on eri asioita"
Mistä luulet naisella muotojen koostuvan?
Voisiko näille tyypeille olla joku pysyvä keskustelunaihe, vaikka "Olen pieni, heiveröinen ja minulla on pieni pili ja heikko itsetunto, haluan mollata ylipainoisia". Sinne voitaisiin keskittää ylipainoisten haukkuminen jolloin tällaisissa keskusteluissa pysyttäisiin aiheessa.
Käyttääkö ap silmiä? Eikö vastaus selviä ihan katsomalla?
Käytän +10cm korkkareita ja ylipainoa on reilusti. Osta geelityynyt jos tuntuu pahalta
"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky " Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies. Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
Juu olet nainen.
Ei oikein siltä näytä kun peiliin katsoo. Onneksi tietyt fyysiset ominaisuudet ovat perinnöllisiä, ei tarvitse naisen olla ihan langanlaiha että homma toimii.
21 siis ap