Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei läskit, käytättekö korkokenkiä?

Vierailija
11.03.2015 |

Jos käytätte niin minkä korkuisia? Jos ette käytä edes juhlissa niin miksi ette?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 siis ap

Vierailija
22/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että harvemmin käytän. Parikymppisenä käytin, kun kävin juhlimassa paljon. Sittemmin ei ole ollut niin kovasti tarvetta ja aloin jossain vaiheessa epäillä, että pitkä ja lihava nainen näyttää liian goljatilta korkokengissä, joten en käytä enää edes juhlissa.

Pitäisi varmaan opetella uudelleen sujuva korkokengillä tepastelu, jos haluaisin alkaa käyttää niitä taas. Hutera korkokenkäkävely näyttää todella taukilta, oli kävelijä sitten 40- tai 140-kiloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:45"]"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky "

Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies.

Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
[/quote] Läski ja muodokas on eri asioita
[/quote]
Ja nämähän aina sulkevat toisensa pois?

Vierailija
24/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paha olo ihmisellä täytyy olla jos hän puhuttelee ihmisiä läskeiksi edes anonyyminä netissä?

Vierailija
25/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina n. 7cm korot

Vierailija
26/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, 7-9 cm korkoja yleensä.  Ja olen itse 175 cm pitkä.

Vierailija
27/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, en käytä, koska korot murskaantuisivat painoni alla. Ihan tasapohjaisilla mennään, niitäkin vaikea löytää sopivia, koska liika ihra tekee kengistäkin ahtaat. Tursuan siis läskiä joka puolelle hyvin runsaasti. Ainoastaan hiukseni ovat ohuet.

Vierailija
28/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä max.10 sentin korkoja, joskus oli 13cm.saapikkaatkin käytössä. Sääreni ovat hoikat ja pitkät, vaikka muuten pyöreä olenkin.Tosin maalla ovat vähän hankalat kengät arkisin;)

Vierailija
29/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 177 cm ja se riittää mulle vallan mainiosti, en halua olla pidempi. Todennäköisesti en käyttäisi kyllä lyhyempänäkään, ei riittäisi mielenkiinto. Helpompi kävellä tasapohjaisilla. :)

Vierailija
30/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:45"]"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky "

Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies.

Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
[/quote]

Juu olet nainen.

Vierailija
31/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mulla tosi pahat vaivasenluut, ne kipeytyy herkästi. 164/71

Vierailija
32/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, mutta en mitään piikkikorkoja, näyttäisivät naurettavilta tällä ruholla. 172/75.

Vierailija
33/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läski ja muodokas on eri asioita"

Mistä luulet naisella muotojen koostuvan?

Voisiko näille tyypeille olla joku pysyvä keskustelunaihe, vaikka "Olen pieni, heiveröinen ja minulla on pieni pili ja heikko itsetunto, haluan mollata ylipainoisia". Sinne voitaisiin keskittää ylipainoisten haukkuminen jolloin tällaisissa keskusteluissa pysyttäisiin aiheessa.

Vierailija
34/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö ap silmiä? Eikö vastaus selviä ihan katsomalla?

Vierailija
35/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän +10cm korkkareita ja ylipainoa on reilusti. Osta geelityynyt jos tuntuu pahalta

Vierailija
36/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky " Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies. Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.

Juu olet nainen.

Ei oikein siltä näytä kun peiliin katsoo. Onneksi tietyt fyysiset ominaisuudet ovat perinnöllisiä, ei tarvitse naisen olla ihan langanlaiha että homma toimii.