Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legolas vai Aragorn?

Vierailija
11.03.2015 |

Kumpi seksikkäämpi? Peukku ylös = legolas, peukku alas = aragorn. Löin vetoa kaverini kanssa, että legolas on naisten mielestä seksikkäämpi.

M26

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aragorn on yksi kuumimmista miehistä mitä tiedän, ei vain lotrissa!

N24

Vierailija
62/83 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Legolaskin suht hyvännäköinen, mutta Aragorn on oikeasti hot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aragorn todellakin!

Vierailija
64/83 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haldir!

Vierailija
65/83 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saruman <3<3

Vierailija
66/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viggo Mortensen

Vierailija
67/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:48"]

Eikös Legolaksella ollut homosuhde Gimliin? Yhdessä ainakin viettivät loppuelämänsä.

[/quote]

Näin ainakin kirjojen perusteella voisi ajatella. Mutta se että oliko se varsinaisesti homosuhde, siitä voi keskustella. Tolkienin ihanteissahan oli sellainen miehinen kumppanuus, joka ei välttämättä ollut ollenkaan seksuaalista. Sellainen toveruus joka voi syntyä vaikkapa yhteisillä sotaretkillä. Tolkien viihtyi itsekin miesporukoissa ja koki miesten kanssa syvää kumppanuutta. En silti sanoisi että oli homo. Tiedä häntä.

Vierailija
68/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:14"]Aragorn, erityisesti puhuessaan haltijakieltä. Hrr.
[/quote]

Oi kyllä! <3 Melkein kouras mahanpohjasta ihan vaan ton lauseen lukiessani :D
.
Mä oon 27 ja aina kyllä tykänny Aragornista paljon enemmän ku Legolasista!
.
Yläaste&lukiokavereiden kanssa pidettiin aikoinaan LOTR-iltamia joissa katottiin extended editionit, oltiin nörttiporukka :) Pitäiskin kattoa joskus taas uudelleen, ja extroja kanssa, joissa mm. Viggo pussailee ihmisiä :D Niitä taitaa kyllä löytyä Youtubestakin.
.
Ahhh tää trilogia on kyllä vieny mun sydämen 4ever! ;) Olin 14 ku menin kattomaan yksin. Aattelin lukea trilogian kokonaan ennen ku meen kattomaan ekan leffan, mutta sain kirjan joululahjaks ja olin vähän hidas lukemaan, joten sain vasta Sormuksen ritarit luettua ku piti jo mennä kattomaan se vihdoin ku se vielä pyöris (oli varmaan maaliskuu), tai sit en malttanu odottaa enää. Jkl:n Finnkinon pienin sali, yksin, muistan millasessa rasiassa ja mitä karkkeja sisko oli laittanu mulle evääks. Sitten... ne kirjan tapahtumat heräs eloon valkokankaalla. <3 BOOM! Kun tulin ulos teatterista ja kävelin kadulla, niin leijailin jossain aivan ylimaallisissa fiilareissa :D Tajunnanräjäyttävin leffakokemus ikinä!
.
Hobitit oli kyllä vähän pettymys. :( Parasta niissä oli Thorin sekä Smaugin ääni Benedict Cumberbatch! Sitä ääntä ei oo ees valtavasti käsitelty, Youtubesta löytyy pätkiä miten Ben teki sen äänen. Lahjakas murisija. <3 Ja myös musta on kiinnostavaa ja erilaista, että hirviö ei oo vaan huutava/tuhoava monsteri niinku yleensä, vaan se puhuu ja on älykäs. Tekee siitä synkemmän ja pahemman (more evil) hahmon. Thorin on kuuma, uuh, tosin lopussa hullu joo :D Jostain syystä näyttelijä itsenään ei iske muhun juurikaan :D Vain Thorin ;)

Vierailija
69/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 06:49"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:14"]Aragorn, erityisesti puhuessaan haltijakieltä. Hrr.
[/quote]

Oi kyllä! <3 Melkein kouras mahanpohjasta ihan vaan ton lauseen lukiessani :D
.
Mä oon 27 ja aina kyllä tykänny Aragornista paljon enemmän ku Legolasista!
.
Yläaste&lukiokavereiden kanssa pidettiin aikoinaan LOTR-iltamia joissa katottiin extended editionit, oltiin nörttiporukka :) Pitäiskin kattoa joskus taas uudelleen, ja extroja kanssa, joissa mm. Viggo pussailee ihmisiä :D Niitä taitaa kyllä löytyä Youtubestakin.
.
Ahhh tää trilogia on kyllä vieny mun sydämen 4ever! ;) Olin 14 ku menin kattomaan yksin. Aattelin lukea trilogian kokonaan ennen ku meen kattomaan ekan leffan, mutta sain kirjan joululahjaks ja olin vähän hidas lukemaan, joten sain vasta Sormuksen ritarit luettua ku piti jo mennä kattomaan se vihdoin ku se vielä pyöris (oli varmaan maaliskuu), tai sit en malttanu odottaa enää. Jkl:n Finnkinon pienin sali, yksin, muistan millasessa rasiassa ja mitä karkkeja sisko oli laittanu mulle evääks. Sitten... ne kirjan tapahtumat heräs eloon valkokankaalla. <3 BOOM! Kun tulin ulos teatterista ja kävelin kadulla, niin leijailin jossain aivan ylimaallisissa fiilareissa :D Tajunnanräjäyttävin leffakokemus ikinä!
.
Hobitit oli kyllä vähän pettymys. :( Parasta niissä oli Thorin sekä Smaugin ääni Benedict Cumberbatch! Sitä ääntä ei oo ees valtavasti käsitelty, Youtubesta löytyy pätkiä miten Ben teki sen äänen. Lahjakas murisija. <3 Ja myös musta on kiinnostavaa ja erilaista, että hirviö ei oo vaan huutava/tuhoava monsteri niinku yleensä, vaan se puhuu ja on älykäs. Tekee siitä synkemmän ja pahemman (more evil) hahmon. Thorin on kuuma, uuh, tosin lopussa hullu joo :D Jostain syystä näyttelijä itsenään ei iske muhun juurikaan :D Vain Thorin ;)
[/quote] Itse tykkäsin kovastikin Hobittileffasta, tietysti se oli paljon aikuisempi kuin mitä Tolkien sen olisi halunnut olevan. Elokuvatrilogiana se oli silti todella hyvä, Peter Jacksonille ominaisista hölmöyksistä huolimatta. Thorin on todella syötävän hyvän näköinen <3

Vierailija
70/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu fiiliksestä kumpi seksikkäämpi.

Tykkään kummastakin ;)

Vierailija
71/83 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tharanduil on hotein! Aragorn hyvä kakkonen

Vierailija
72/83 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Aragorn on hotimpi, mutta hoteista hotein on kyllä Thorin Tammikilpi, ehdottomasti.

Vierailija
73/83 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:57"]

Hobitti-leffat oli aika rimanalitus monella tapaa, mutta Thorin oli ehkäpä Keski-Maan hottiksin mies. Luonnevammainen toki, mutta hottis muuten.

[/quote] Ei "pieni" kultakuume, jästipäisyys ja vainoharhaisuus haittaa jos on noin seksikäs kuin Thorin :D

Vierailija
74/83 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Faramir on ihanin :)

Vierailija
75/83 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Thorin

2. Boromir

3. Aragorn

En voi tajuta teitä jotka pidätte Thranduilista, elokuvassahan hän oli lievästi sanottuna... vähän metroseksuaalinen :D

Vierailija
76/83 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:41"]

1. Thorin

2. Boromir

3. Aragorn

En voi tajuta teitä jotka pidätte Thranduilista, elokuvassahan hän oli lievästi sanottuna... vähän metroseksuaalinen :D

[/quote] Itse tykkään sekä Thranduilista että Thorinista ;) http://36.media.tumblr.com/365287735e2a533fc60029b746bbab0e/tumblr_mg43zgUno61qh1uv5o1_500.jpg

Vierailija
77/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klonkku on ykkönen ja Smaug kakkoseen. Serkisin ja Cumberbatchin äänet rulaa.

Vierailija
78/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aragorn, erityisesti puhuessaan haltijakieltä. Hrr.

Vierailija
79/83 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se Lurtz? Just sellainen ihana perusjässikkä :-)

Vierailija
80/83 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hauskoja :D