Legolas vai Aragorn?
Kumpi seksikkäämpi? Peukku ylös = legolas, peukku alas = aragorn. Löin vetoa kaverini kanssa, että legolas on naisten mielestä seksikkäämpi.
M26
Kommentit (83)
Hobitti-leffat oli aika rimanalitus monella tapaa, mutta Thorin oli ehkäpä Keski-Maan hottiksin mies. Luonnevammainen toki, mutta hottis muuten.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:46"]Thranduil! Seksikäs. Ja se ääni...oih voih! <3
[/quote]
+ pitkä :*
Aragorn on kyllä harvinaisen kuuma lähes yheksänkymppiseksi ukoksi ;)
Aragorn todellakin. Vaikka yleensä tykkään myös näteistä pitkälettipojista niin Legolas pliis, joku kauhee luihuletti hevari. Ari Koivunenkin kalpenee Legolaksen narukäsilookille, mikäli se Koivusen kohdalla on enää mahdollista.
Ei kumpikaan. Mun sydän sykkii puolhaltia Elrondille ja haltiakuningas Thranduilille. Vanhemmissa miehissä on enemmän karismaa.
Aragorn on oikeasti miehekkäällä tavalla seksikäs. Legolas on vähän nättipoika ja todennäköisesti enemmän miehiin päin kallellaan. Tosin Aragornin ja Boromirinkin suhteen laatu vähän kummastuttaa noissa elokuvissa.
Sillon teininä kyl Legolas oli se, joka sai sukat pyöriin jaloissa, mutta nykyään Aragorn miellyttää paaaaljon enemmän. Siinä on Mies isolla M:llä, nam! ;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:05"]
Heimo Vesa
[/quote]
Ah, siinä on kyllä miesten mies. Oikea seksipakkaus.
Taisit hävitä vedon, M26. :) Jostain syystä miehet aina luulee, että naisia kiinnostaa eniten sellaiset kaunis poika -tyyliset miehet?
Näin muuten juuri viime yönä unta Legolasista, joka tahtoi suudella minua. Jouduin unessa torjumaan hänet, koska olen naimisissa ja minulla on pieni vauva... Ihan todennäköinen skenaario. :D
Legolas oli sillon ehdottomasti hotimpi kun ilmestyi eka TSH (olin sillon yläasteikäinen). Nyt 28 vuotiaana oon sitä mieltä että Aragorn on ehdottomasti hotimpi.