Missä voisin keskustella elämäni kipukohdista aidolla tavalla anonyymisti?
Olisiko joku palsta tai muu paikka? Voisin livenäkin mennä jonnekin juttelemaan, jos olisi anonymiteetin takaava paikka. Mulla on niin lapsellisen noloja ongelmia liittyen ihmissuhdevaikeuksiini ja ulkonäköangsteihini, etten kehtaa omalla naamalla ja nimellä puhua mitään.
Kommentit (26)
Sinua on ihan turha neuvoa menemään yhtään mihinkään. Sinä torppaat jokaisen neuvon ja jatkat jankuttamista. Monesko aloitus tämä on sinulta pelkästään tänään?
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasilmäinen terapeuttitäti varmasti auttaisi. :)
Kunpa auttaisikin. 😀 Ei olisi mitään ongelmaa, jos auttaisi. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Sinua on ihan turha neuvoa menemään yhtään mihinkään. Sinä torppaat jokaisen neuvon ja jatkat jankuttamista. Monesko aloitus tämä on sinulta pelkästään tänään?
Kolmas taitaa olla. Edelliset katosivat kuin piip Saharaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on yksi parhaista. Saat hyviä neuvoja ja empatiaa.
Terapeuttihullu on ihan aidosti autisti. Ei ymmärrä sarkasmia eikä ironiaa. Toki tämä meitä muita naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas taitaa olla. Edelliset katosivat kuin piip Saharaan.
Ap
Ja sekään ei kerro sinulle mitään? Sinun vatipäisiin valituksiin ollaan totaalikyllästytty jo tällä palstalla. Olet rasittava kitisijä ja ärsyttävä jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Ja ruskeasilmä löytyy siitä mystisestä paikasta, jonne ei aurinko koskaan paista!
Pääkaupunkiseudulla saattaa vielä piileskellä yksi espanlainen hoitaja.
Antakaa nyt hyvänen aika toisen puhua. Hypätkää yli, jos ei kiinnosta. Ilkeitä olette.
Allu. Siinä ratkaisu ja mies sinulle. Allu ei valikoi ja pysyy taatusti uskollisena loppuelämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on yksi parhaista. Saat hyviä neuvoja ja empatiaa.
Terapeuttihullu on ihan aidosti autisti. Ei ymmärrä sarkasmia eikä ironiaa. Toki tämä meitä muita naurattaa.
Halvat ovat huvit siinä tapauksessa. Tuohan on ihan old school kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa, muttei anonyymisti, vaan kirjaa kaikki likaiset yksityiskohdat.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt hyvänen aika toisen puhua. Hypätkää yli, jos ei kiinnosta. Ilkeitä olette.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ihmettelen monia ilkeitä kommentteja täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa, muttei anonyymisti, vaan kirjaa kaikki likaiset yksityiskohdat.
Mulla ei itse asiassa ole oikeasti mitään likaisia yksityiskohtia edes, ainakaan länsimaisella liberaalilla mittapuulla ajateltuna. Olen ihan aidosti hyväntahtoinen ja vilpitön tunteitteni kanssa. Mutta silti häpeän jotenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ruskeasilmä löytyy siitä mystisestä paikasta, jonne ei aurinko koskaan paista!
Tuo nyt ei ollut kovin nätisti sanottua. 🥺
Ap
Suosittelen hyviä kavereita joihin voi luottaa