Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMAS lapsi vai nou?

Vierailija
11.03.2015 |

Meillä nyt kaksi lasta 3v ja 1v. Nyt vähän aikaa ollut kova vauvakuume. Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta.. Kuitenkin jatkuvasti kuulee tarinoita siitä kuinka kolmas lapsi muutti kaiken täysin, ja koko perhe-elämästä tuli katastrofi. Kertokaahan tarinoitanne.. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enempää...

Vierailija
2/3 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä muiltamammoilta täällä on kysellä. Teet kuin itse parhaimmaksi näät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin lyhyellä aikavälillä voi tuntuakin katastrofilta. Tai ainakin siltä minusta olisi tuntunut, jos olisimme kolmannen tehneeet heti perään. Meillä myös kahdella ekalla ikäeroa 2v.

Nyt kolmas tuli "iltatähtenä", 9v ikäerolla toiseksi vanhimpaan ja nyt koemme lapsilukumme olevan tässä. Kaksi vanhempaa ovat jo omatoimisia koululaisia, itse olen saanut nyt kuopuksen vauva-ajan keskittää huomion vauvaan ihan erilailla mitä kakkosen syntymän ajan. Oma ikä ja kokemus on lisääntynyt, stressi vähentynyt, isommista lapsista on jo välillä vähäks aikaa vauvaa vahtimaan. Saan käydä esim. rauhassa suihkussa. 

Meille tämä kolmas tuli täysin oikeaan aikaan vasta näin isolla ikäerolla, mutta jokaiselle tietysti on olemassa oma sopivuus, eikä se ole samankaltainen kaikilla.