Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko päätellä jotain miehestä joka ajaa 90-luvun autolla

Vierailija
11.03.2015 |

ja käyttää vähän kulahtaneita mutta ehjiä vaatteita? Muuten huolelliselta vaikuttava mutta nuo pisti silmään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v***** niin paljon kun ajaa vanhalla. Koska ne paksut kolhii kyljet  parkkipaikalla. Vaatteet ostan uff ja rahaa löytyy

Vierailija
22/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tollanen. Elättää viisihenkisen perheen ja periaatteesta ei osta autoa lainalla tai vaatteita laskulla. Pienellä palkalla ei siis varaa parempaan.mielestäni kertoo fiksuudesta, on järkevää elää varojen mukaan eikä yli varojen (=lainat ja laskut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:03"]

Mä oon ihan kohtuutuloinen lääkäri. Ajan yli kymmenen vuotta vanhaa autoa, ja en vaihda ennen kuin tämä hajoaa. Ostan vaatteet vasta kun edelliset kuluu rikki tai hukkuu mutta ostan kohtuu laadukkaita silloin jottei niin usein tarttia vaatekauppaan vaivautua. En ole pihi, maksan paljon parkkisakkoja, en katso ruoan hintaa kaupassa ja noin poia päin. Vaatteet ja autot ei vaan oo mun juttu. Helsingissä asuvista kollegoista monilla ei oöe autoa ylipäätään. Kai jos ois rikas niin ostais uuden bemarin joka kolmas vuosi. Harva meistä on. Joku panostaa autoihin, toinen vaatteisiin ja kolmas ruokaan.

[/quote]

Ihanaa kun joku tukee avokätisesti pysäköinninvalvontaa :D

Vierailija
24/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua miehen luonne kiinnostaa enemmän kuin varallisuus (mitä epäilen) niin vaikuttaisi että mies on sinut itsensä kanssa. Ei yritä esittää jotain muuta mitä oikeasti on.

Vierailija
25/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi päätellä, että tyyliseikat ja pintakiillolla päteminen eivät ole hänelle tärkeää. Eikä autot kiinnosta. Luultavasti on myös jossain määrin pihi. Jos sinä olet pinnallinen ja/tai tuhlaileva, unohda koko juttu,.

Vierailija
26/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän sen näkee kun tutustuu. Voisi olla exäni. Hirvittävän pihi, paitsi mitä tulee ryyppäämiseensä. Aikaa myöten alkaa rasittaa syödä aina eri ruokia, jollei halua syödä pelkkää makaronia, ex herkuttelee äitinsä jääkaapista hakemillaan herkuilla.
Myös se jatkuva moittiva sävy "sulla on taas uusi vaate" kun olet kaivanut vanhat kuluneet kierrätettynä saamasi toppahousut päälle. Ja välillä ehdottelee mitä kaikkea voisit ostaa hänelle, vaikka pitäisi tajuta minun olevan vielä pienempituloinen.
Juu katselisin tarkkaan alussa meininkiä, että mitä onkaan takana.

Vierailija
27/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on iso muna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi