Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on erilainen tilanne (pitkä sepustus asioista)

Vierailija
11.03.2015 |

Aina ennen parisuhteeni ovat lähteneet käyntiin siitä että on selkeästi kiinnostuttu, alettu olla enemmän yhteyksissä, treffailtu ja sitten menty yhteen. Nyt on tilanne, että minä erosin aivan pienen pieni hetki sitten. En kerro tarkkaa aikaa mutta erittäin tuore ero on.

Menin nettiin eräälle sivustolle ja siinä jonkun aikaa oleskelin siellä kunnes minuun otti kontaktia mies. Myös hän on hetki sitten eronnut, tosin siitä on hieman pidempi aika kuitenkin kuin omasta erostani.

Minua häiritsee nyt eräs juttu. Se on sellainen juttu, että tulemme toimeen oikein hyvin, viestittelemme joka päivä ja soittelemme monen tunnin puheluita. Mies on sanonut, että hänellä ei ole mitään uutta parisuhdetta vastaan jos natsaa, mutta meidän ei kannata juuri tällä hetkellä säätää, koska molemmilla on tuore ero takana. Ja hän tietää myös minun ajatuksiani ja tietää, että olen samaa mieltä. Eli tässä ei ole kyseessä mikään epätoivoinen vs. kylmä peluri -asettelu vaan meillä on molemmilla aika samanlaiset ajatukset.

Mutta koska tarkoituksena ei ole edetä hurjaa vauhtia, ei luultavasti mieheltä tule mitään treffipyyntöäkään ehkä pitkään aikaan? Lisäksi hän on luonteeltaan hyvin erilainen kuin aikaisemmat, hän vaikuttaa aidosti vilpittömältä ja on kuulemma ujo.

Mutta olen nyt tässä miettinyt, että pitäisikö minun ehdottaa jotain (muka) kaverillista tapaamista tässä jossain vaiheessa. Uskon, että jos välillämme synkkaisi livenäkin, niin asiat rullaisivat siitä lähtien kuin itsestään. Toisaalta en haluaisi olla se, joka ottaa ohjakset käsiinsä ja toisaalta en tiedä, kannattaisiko edes, koska tilanne on mikä on. 

Ei tässä oikeastaan muuta ongelmaa ole kuin se, että pelkään että tykästyn liikaa mutta miehen tunteet jäävätkin kaverillisiksi. Koska en ole todellakaan tottunut soittelemaan kaverimielessä monen tunnin puheluita miesten kanssa enkä näin tiiviiseen viestittelyyn. Se on aika merkinnyt jotain enemmän. Nyt pelkään, että sekotan aivoni turhaan.

EI, MINULLA EI OLE PAREMPAAKAAN TEKEMISTÄ TÄSSÄ NYT joten pohdin tätä asiaa jokaisesta kuvakulmasta XD Olisiko fiksuinta jatkaa vain tällä tyylillä kuin tähänkin asti, parannella itseään eron jäljiltä ja jossain vaiheessa yrittää edetä tapaamiseen? 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Kyllähän minä muutenkin haluaisin nähdä miehen olemuksen livenä. Mutta en halua vaikuttaa EPÄTOIVOISELTA. En tiedä mitä hittoa teen?

kyllä, monimutkaista. kyllä, liikaa selitystä. kyllä sitä kyllä tätä jjakjskdjwkjdcwojfkwfkelmcfkl,fkles,jfceopfj,erkfkdsfej

pointti on se, että tilanne on täysin uusi ja outo minulle. en osaa toimia. I'm not used to it.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi varmasti eri, jos olisin tottunut soittelemaan miespuolisten kavereiden kanssa monen tunnin puheluita. Vuosien mittaan miespuoliset kaverini ovat kaikonneet enkä todellakaan ole pitänyt näin tiiviisti yhteyttä vain kavereihin. TIEDÄN ja tajuan ettei juuri tällä siunaaman sekunilla todellakaan kannata mennä treffeille. Se olisi vain vertailua, puolin ja toisin. Täytyy saada reipas välimatka eroon ja sitten treffailla. Mutta kun meillä synkkaa puhelimitse, ja se ei tunnu kaverilliselta. Mutta on? Vai onko? En tiedä??????????

Vierailija
2/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kiirehtiä, katsele nyt vielä. Miehellä voi kestää kauankin, ennen kuin on valmis. Sieltä voi tulla vielä joku täys turn off-juttu, ehkä kantsii olla hoppuilematta. Tapaamisehdotus voi olla ujolle miehelle liian aikaista, jospa annat nyt sen kypsyä ja innostua sun jutuista vieläkin enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuus, että eron jäljiltä olen "epätoivoinen" ja tykästyn ihan itselleni epätavalliseen mieheen, koska hän on mies. Toisaalta kun vertaan (kyllä, vertaan) eksään tätä henkilöä, niin kyllä hänestä tulee hyvin paljon kiltimpi ja lämpimämpi fiilis. Hän todella keskittyy puhumaan juuri minulle, ei häslää ja höslää kaikkea muuta samalla ja katkaise puhelua milloin milläkin syyllä. Tuntuu, että häntä oikeasti kiinnostaa minun asiani ja kiinnostaa jutella juuri minulle. Kiva, jos kaikki onkin pelkkää kaveruutta. Tai luulen tykkääväni, mutta olenkin vain epätoivoinen. 

Hän on kyllä tosi samanlainen luonteeltaan kuin minä. Enkä minä edes roiku mitenkään epätoivoisesti enkä pommittele. En yritä miellyttää enkä udella joka toisessa lauseessa, että tuliskos meistä ehkä jotain? ;););)

Vierailija
4/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:12"]

Turha kiirehtiä, katsele nyt vielä. Miehellä voi kestää kauankin, ennen kuin on valmis. Sieltä voi tulla vielä joku täys turn off-juttu, ehkä kantsii olla hoppuilematta. Tapaamisehdotus voi olla ujolle miehelle liian aikaista, jospa annat nyt sen kypsyä ja innostua sun jutuista vieläkin enemmän..

[/quote]

Niin voi tulla turn off -juttu, se on totta. Täytyy olla hoppuilematta. Tilanne on onneksi se, että molemmilla on tuore ero takana joten minä en ole itsekään liian tyrkyllä, vaan aina vähän eksässä. Otan tavallaan päivittäin kolme askelta eteenpäin ja kaksi taaksepäin. Yritän todella mennä eteenpäin, mutta tällaista junnaamistahan tämä on vielä. En todellakaan voisi treffailla ketään rehellisesti juuri nyt. Vertailisin tätä jotakuta vain exääni.

Vierailija
5/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on aina merkinnyt jotain enemmän. Nyt pelkään, että sekotan aivoni turhaan."

Vierailija
6/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä vihjata sopivassa asiayhteydessä jotain "Mielenkiintoinen juttu, josta ois helpompi puhua naamatusten" jne...

Vierailija
7/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aivot nyt noin vähästä sekoa :) Sä nyt vähän sähläät siellä ja toiveet ja odotukset on kovat, mutta pää kylmänä vaan. Jos toi on sulle tarkoitettu, niin se tapahtuu :) Iisisti vaan, ja oot luonnollinen oma ittes.

Toivottavasti exän kanssa on todella asiat selvät. Ettet vaan joudu tilanteeseen, jossa todella voi olla kuuppa sekaisin, jos on tunteita molempia kohtaan...

Vierailija
8/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:23"]

Ei ne aivot nyt noin vähästä sekoa :) Sä nyt vähän sähläät siellä ja toiveet ja odotukset on kovat, mutta pää kylmänä vaan. Jos toi on sulle tarkoitettu, niin se tapahtuu :) Iisisti vaan, ja oot luonnollinen oma ittes.

Toivottavasti exän kanssa on todella asiat selvät. Ettet vaan joudu tilanteeseen, jossa todella voi olla kuuppa sekaisin, jos on tunteita molempia kohtaan...

[/quote]

Kiitoksia! :> Hmmm, sanoisin näin että eksästä ihmisenä on sinänsä helpohkoa päästä yli, mutta hän teki asioita, jotka katkeroittivat minut ja jäin sadan kysymyksen kera yksikseni ihmettelemään. Ehkä loppuelämäkseni? En voi tietää antaako hän vastauksia ikinä.

Olen vähän sellainen tyyppi, etten kuluta aikaa sinkkuilemalla, vaan olen aktiivinen. On se mielestäni hyväkin piirre, ehdottomasti. Ainakaan minua ei voi syyttää toimimattomuudesta. Olen erittäinkin toimelias ihmissuhteissa. 

No, täytyy katsoa mitä tuleman pitää... Nyt ei vain jotenkin nappaa yhtään tutustua muihin miehiin samanaikaisesti. 

Vierailija
9/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kuulostaa yhdeltä tyypiltä, jonka kanssa itsekin paljon viestittelin eräällä nettitreffipalstalla... Mä sain sellaisen kuvan, että ei todellakaan ollut exästään yli (eikä tulisi pitkään aikaan olemaankaan) vaikka alussa väitti että exä on exä ja kaikki on ohi. Eli Ap, ole varovainen! 

Vierailija
10/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl ehkä sopisin tapaamisen mielummin nyt kuin myöhemmin. Siis eihän teidän mitään suhdetta heti tartte aloittaa, mut kahvilla näät ees sen että onko oikea ja aito tyyppi ja onko kemiaa. Netissä on paljon huijareitakin ja sitten vaikka ei olisi huijari, niin voi olla että livenä teillä jutut ei ollenkaa luista tai ole yhtään kemiaa. Sitten voi ketuttaa jos on viestiellyt puoli vuotta eikä tuosta mitään tullutkaan. Ylipäätään nettitreffailussa oon huomannut, että helposti muodostaa toisesta epärealistisia kuvia, jos juttelee pitkään ennen tapaamista. Helposti js on pitkään jutellut ensitreffeillä jompikumpi pettyy.

Vierailija
11/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:23"]

[/quote]

Kiitoksia! :> Hmmm, sanoisin näin että eksästä ihmisenä on sinänsä helpohkoa päästä yli, mutta hän teki asioita, jotka katkeroittivat minut ja jäin sadan kysymyksen kera yksikseni ihmettelemään. Ehkä loppuelämäkseni? En voi tietää antaako hän vastauksia ikinä.

Olen vähän sellainen tyyppi, etten kuluta aikaa sinkkuilemalla, vaan olen aktiivinen. On se mielestäni hyväkin piirre, ehdottomasti. Ainakaan minua ei voi syyttää toimimattomuudesta. Olen erittäinkin toimelias ihmissuhteissa. 

No, täytyy katsoa mitä tuleman pitää... Nyt ei vain jotenkin nappaa yhtään tutustua muihin miehiin samanaikaisesti. 

[/quote]

Tuo on se vaara, että jäät tuon miehen roikotettavaksi. Se ei edistä deittailusi aloitusta millään lailla. Kannattaisi nyt edes nopeaan tavata että tietäisit onko aito tyyppi. Tuhlaat aikaasi, jos kyseessä huijari tai sekopää tai ei jutut livenä luista. 

Vierailija
12/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:41"]

Mä kyl ehkä sopisin tapaamisen mielummin nyt kuin myöhemmin. Siis eihän teidän mitään suhdetta heti tartte aloittaa, mut kahvilla näät ees sen että onko oikea ja aito tyyppi ja onko kemiaa. Netissä on paljon huijareitakin ja sitten vaikka ei olisi huijari, niin voi olla että livenä teillä jutut ei ollenkaa luista tai ole yhtään kemiaa. Sitten voi ketuttaa jos on viestiellyt puoli vuotta eikä tuosta mitään tullutkaan. Ylipäätään nettitreffailussa oon huomannut, että helposti muodostaa toisesta epärealistisia kuvia, jos juttelee pitkään ennen tapaamista. Helposti js on pitkään jutellut ensitreffeillä jompikumpi pettyy.

[/quote]

Niin, totta sekin on ja tullut koettua. En vain halua vaikuttaa epätoivoiselta. Täytyy tässä jossain vaiheessa sopia tapaaminen, tai siis ehdottaa. Ei ihan vielä :)

"Tuo on se vaara, että jäät tuon miehen roikotettavaksi. Se ei edistä deittailusi aloitusta millään lailla. Kannattaisi nyt edes nopeaan tavata että tietäisit onko aito tyyppi. Tuhlaat aikaasi, jos kyseessä huijari tai sekopää tai ei jutut livenä luista"

Ei minulla ole yhtään sellaista omituista fiilistä hänestä, ei epäilytä mikään eikä tunnu että minua huijataan millään tavoin. Olen kiinnostunut hänestä, mutta meillä molemmilla on tuore ero eikä minunkaan mielestäni ole hyvä idea sännätä suinpäin uuteen juttuun. Kyllä aion (yrittää) järkätä tapaamisen lähipäiville. Se on vain vähän kiusallista, koska siitä tulee vähän sellainen tässä minä nyt itseäni taas tyrkytän -olo.

Vierailija
13/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:36"]

Apua kuulostaa yhdeltä tyypiltä, jonka kanssa itsekin paljon viestittelin eräällä nettitreffipalstalla... Mä sain sellaisen kuvan, että ei todellakaan ollut exästään yli (eikä tulisi pitkään aikaan olemaankaan) vaikka alussa väitti että exä on exä ja kaikki on ohi. Eli Ap, ole varovainen! 

[/quote]

Minkä ikäinen ja mistä päin? :)

Vierailija
14/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:31"]

[/quote]

[/quote]

ja mikä oli syy eroon? :)

Vierailija
15/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kolmekymppinen, pääkaupunkiseutu, eroon vaikutti juurikin miehen exä. 

Vierailija
16/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:45"]Kuulosta siltä että nyt kannattaisi ehkä suoraan ensin luokitella tämä mies kaveriksi.Mies ei ole valmis,sinäkin tunnut tarvitsevan omaa aikaa.Eli kaveriksi ja juttuseuraksi hyvä!Ikinä ei tiedä mitä vuosien päästä tapahtuu.
[/quote]

No ei tässä kukaan ole hoppuilemassa mihinkään :) Tapaamisen otin puheeksi ja se sopi hänelle hyvin.

Vierailija
17/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:57"]Hengitä välillä ap!
[/quote]

Juu :)

Vierailija
18/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin yllättäin netissä miehen hyvin vähän eron jälkeen, olin hetken mielijohteesta tehnyt ilmoituksen ja aloimme vaihtaa viestejä. Jokin asia sai minut vaihtamaan viestejä tiuhaan, päivittäin vaikka ajattelin, että on aivan liian aikaista. Ehkä raikkaus, vilpittömyys, joku reilu tapa asetella sanat. Viestittelimme pari kuukautta, muutama soitto, viestejä ja tapaaminen. Se oli siinä, ihan heti kolahti kummallakin myös tavatessa.

Mieheni sanoi, että ilman niitä viestejä emme olisi tässä, tutustuimme, ihastuimme hitaasti ja hyvin. Tutustuimme toistemme ajatuksiin ja luonteeseen ihan rauhassa, ilman odotuksia. Nyt suhteemme on vahvin mitä ikinä kummallakaan on ollut, myös kemiat kohtasivat mutta tärkein asia on ollut millaisia ihmisiä olemme, löysimme toisemme. Meidän ei olisi kannattanut kiirehtiä heti treffeille, olemme molemmat varovaisia heittäytymään heti tunteet levälleen niin riittävän rauhallinen tempo ja älytön tuuri sai luottamuksen ja ymmärryksen kohdilleen. Ystävät kehoittivat tapaamaan heti mutta tehtiin toisin. Mitä sitten vaikka olisimme pettyneet tavatessa, mitä menetettävää, aiemmista kolhuistakin on selvitty. Nyt olen ylpeä kuinka nätisti me tutustuimme, osaamme arvostaa suhdettamme 15 vuoden jälkeenkin joka päivä. Mieheni voi olla joidenkin mielestä turhankin suora ja teeskentelemätön mutta minulle hän puhuu aina nätisti. Ja rakastin tapaa kuinka hän vähitellen sopi soitot ja tapaamiset etten voinut sanoa ei. En vieläkään voi sanoa ehdotuksiinsa ei, sama tunne on pysynyt ;)

Vierailija
19/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä välillä ap!

Vierailija
20/22 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi