Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naapurillani oikeutta siirtää pyörääni?

Vierailija
11.03.2015 |

Pidän pyörääni ilmeisesti paikassa, joka ei ole naapurilleni mieluisa. Silloin tällöin, noin pari kertaa viikossa, löydän pyöräni talon takaa, talon pyörävarastosta, naapurirapun edestä tai jostain muualta talomme läheisyydestä.

Talonyhtiömme säännöissä ei ole mainittu, että nykyinen pyöräpaikkani olisi kielletty, enkä ole koskaan asiasta saanut kirjallista tai suullista huomautusta. Olen joskus jättänyt pyöräni paikkaan, josta olen sen kyseisen henkilön jäljiltä löytänyt ja siitä huolimatta pyörä on taas siirretty muualle. 

Tänään löysin pyöräni kumit tyhjinä naapurirapun edestä ja aikamoinen vitutus nousi päähän, koska minulla oli tärkeä tapaaminen, josta myöhästyin tämän tempauksen takia. 

Mitkä ovat oikeuteni? En tiedä pyörähäirikön henkilöllisyyttä, koska en ole häntä itse teossa yllättänyt, mutta todennäköisesti kyseessä on rapussamme asuva mieshenkilö (jaksaa kantaa pyörääni lukittuna jopa 50-60m päähän) tai isokokoinen/vahva naishenkilö.

Haluaisin jollain tapaa pelotella tätä henkilöä. Voinko tehdä asiasta rikosilmoituksen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hälytinlukko kuulostaa hyvältä, koittaisin itse. Lisäksi pyytäisin pihaan pyötätelinettä.

Vierailija
22/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia lienee kolmessa vuodessa ratkennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tästä paras palsta, kun tosiaan kolme vuotta vanhaan juttuun saa lähtemään ihan sikana porukkaa mukaan. Jälkiviisautta muillakin nii tulkaa ihmeessä jakamaan se tänne...

Vierailija
24/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia lienee kolmessa vuodessa ratkennut.

Voi sattana en yhtään kattonut päiväyksiä, ihan turha näiden antiikkisten juttujen nostelut, kuka idiootti nyt taas mussuttaa kaiteisiin kiinnittelystä. Kiitos, nyt katon taas ennen kuin näen vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi