Mikä h******* siinä on kun mies ei voi kehua?
Miksi tuon miehen on niin kamalan vaikeaa sanoa mitään nättiä? Ei tuu kehuja kuin korkeintaan kahteen alaruumiseen p-kirjaimella alkavaan osaan liittyen. Olisi kiva kuulla että pitää kauniina ja arvostaa minua ja tekemisiäni.
Ja turha kysyä kehunko minä, kyllä kehun ja kiitän. Nykyisin ihan senkin takia että joskus kuulisi itsekin jotain kivaa.
Ja joo, kissa kiitoksella elää, mutta olisipa kyllä kiva tunteakin itsensä taas kissaksi!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:28"]
No oletko kaunis omasta mielestäsi?
[/quote]
Todella rumasti sanottu/kysytty
Suomalainen mies on niin alemmuudentuntoinen, ettei se tiedä mitä kehuminen tarkoittaa
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:37"]
Suomalainen mies on niin alemmuudentuntoinen, ettei se tiedä mitä kehuminen tarkoittaa
[/quote]
Suomalainen nainen on niin huonoitsetuntoinen, että tarvitsee kehumista kuin pikkulapsi.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Suomalainen nainen on niin huonoitsetuntoinen, että tarvitsee kehumista kuin pikkulapsi.
[/quote]
Joskus on kiva kuulla jotakin positiivista itsestä.
Tiedän tapauksen jossa mies tosissaan kehui puolisoaan siitä, että hän on "ihanan laiska" :D. Nainen ei jostain syystä tykännyt..
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:28"]
[/quote]
Miten niin?
Todella rumasti sanottu/kysytty
[/quote]
-Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekis
-Panisin
-Ei paskempi
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:37"]
[/quote]
[/quote]
Joskus on kiva kuulla jotakin positiivista itsestä.
Tiedän tapauksen jossa mies tosissaan kehui puolisoaan siitä, että hän on "ihanan laiska" :D. Nainen ei jostain syystä tykännyt..
[/quote]
Naislaiskuus saattaa olla miellyttävää. Eihän kuningatarampiainenkaan tee juuri muuta kuin löhöää.
Örvelöt taas vauhdissaan...kuka teidät kasvatti, tai siis jätti kasvattamatta?
Kerron aamulla ja illalla miten kaunis,ihana ja muutenkin pantava vaimoni on.
Meillä sama ap. Mies kehuu vain persettä, p*llua ja tissejä. Ikinä ei ole kehunut mitään saavutuksia tai tekemisiäni. Vaikka olisi kuinka laittautunut, niin ulkonäköä ei kehu. Sivuhuomautuksena, että moni muu on kehunut, joten tuskin ihan susiruma olen. Yhden kerran tässä yhteisen 15 vuoden aikana sille valitin, että et ikinä kehu ulkonäköäni. Siihen mies sanoi vain, että "en minä nyt sinun kanssasi olisi jos olisit ruma". No mitäpä siihen sen enempää.
Aivan! Mä en halua kuulla ulkonäkö kehuja tms. Mutta edes jostain joskus!
Mä kehun miestäni päivittäin. Mieheni tarvitsee kehuja enemmän kuin mä. Joten kehuja satelee hurjasti siihen suuntaan ja sitten hän paistattelee suosiossaan mielellään. ;)
Joten olisi sitten reilua, edes kerran kymmenessä vuodessa kuulla vastaavaa kivaa.
Mitä tuohon suomalaiseen itsetuntoon tulee, niin ehkäpä se on juuri tuossa. Ihmisiä ei kiitellä ja kehuta tavallisistakin asioista. Se ei paljon vaadi keltään. Ei tarvitse edes väkisin keksiä yhtään mitään. Kyllä kumppanistaan aina löytää jotain positiivista sanomista.
Minä joskus kysyin exältäni tätä. Ei ollut riitaa enkä muutenkaan kinunnut kehuja, mutta pisti ihmetyttämään kun koskaan ei yhtä kaunista sanaa vaikka oltaisiin oltu juhliin menossa. Ei ikinä. Mies sitten vakavalla naamalla sanoi, että kun minä pukeudun niin huomiota herättävästi (eli en esimerkiksi säkkiin vaan omankokoisiini naisten vaatteisiin), niin hän ei halua että minä ylpistyn. No, sillai kai.
Minä olen mies ja olisi kiva joskus kuulla edes jostain kehuja. Vaikka edes siitä alapääosastosta. Sulla on ihana k..li tai hyvä takap..li. Mut ei tule kehuja ei. Ole siis tyytyväinen.
Mua kehuu kaikki ja voi hitto miten hävettää! Perseeni voitti jonkun palkinnonkin ''seksikkäin miesperse'' tai jotain. Olkaa onnellisia ei tätä häpeää kestä.
Minä oon kysynyt ja vastaus on se, että pitää minua viehättävänä ja arvostaa minua, mutta ei saa sanottua sitä. Olen yrittänyt selittää että se monesti veisi pahan mielen pois yms ja mä vaan tarviin joskus kuulla jotain positiivista itsestäni!
Ja jos ei muuta kehuttavaa keksi kuin alapään tai en sitten ole nätti niin valehdelkoon. :D
Ap
Mä sanoisin suoraan, että haluan kehuja/kehu mua välillä :)
Mies vaihtoon. Kyllä mun eksät ja nykyinen on kaikki osanneet kehumisen jalon taidon. Miksei halua kertoa rakkaalleen kuinka kaunis tai muuten ihana on miltei päivittäin? Vastavuoroisesti toki.