Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh ja uusi mies

Vierailija
10.03.2015 |

Onko parivuotiaan lapsen äidillä mitään saumaa lapsettomaan mieheen? Ollaan molemmat hieman alle kolmekymppisiä, kauniita katseita sekä hymyjä vaihdettu. Mieleni tekisi pyytää häntä kahville, haaveilen hänestä usein ja voi että.. onko lapsi kuitenkin kaiken poissulkeva tekijä? En ole etsimässä uutta isää lapselle vaan olen vain aivan kuolettavan ihastunut tähän mieheen, ujous vaan vaivaa ja alotteellisuus tuntuu kovin vaikealta tässä tilanteessa. Elättelenkö vain turhia haaveita?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:20"]Yhärit on niin helppoja. Välillä voi käydä vieraissa, koska emäntä on niin kiinni kersoissaan ettei tajua mitään. Muutenkin vapauttavaa kun ei pettämisestä tarvitse tuntea syyllisyyttä, kukaan tuskin odottaa uskollisuutta jos emäntä on poikinut puolelle kylän miehistä. Emäntä voi itse kuvitella kaikkea, mutta ei sille kukaan totuutta kerro. Kotona seksiä on harvoin, kun kersat on aina tiellä, mutta parempikin niin kun raskausarpien raiskaama ruho on ruma.
[/quote]

Mut ai hitto että ne bimbot siiderivalaat joita voi köydä välissä polkemassa, ne ne vasta herkkua onkin! Se tunne kun ensin pyöritellään valkeaa lihaa jauhoissa että löytyy märkä kohta koka sit lespaa et ohane muahhh

Vierailija
22/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 1,5v lapsi kun tapasin mieheni.. Lapsettoman miehen. Oltiin parikymppisiä, nyt meillä on kolmas lapsi tulossa ja viime kesänä oli häät, joten etköhän sä voi pyytää sitä kahville ja pitää toiveita yllä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:15"]Riippuu miehestä! Olen saman ikäisen tytön yh-äiti. Noin vuosi sitten tapasin kans ihanan miehen joka kiinnostui myös musta. Lapsi ei ollut hänelle mikään ongelma. Olimme yhdessä noin puoli vuotta. Hänellä ei itsellään ollut lapsia mutta exällään oli 3 ja olivat muistaakseni 4 vuotta asuneetkin yhdessä. Hän olisi ollut aika mahtava isäpuoli, tuli hyvin toimeen lapseni kanssa, mutta valitettavasti polkumme erosivat sitten ihan muista syistä. Ei johtunut missään nimessä lapsesta. Ja me oltiin molemmat vielä nuorempi kun te. Mies on nyt 27 ja itse olen 22. Omasta ikäryhmästäni löytyy valitettavasti tosi vähän isäpuoleksi haluavia mutta kyllä sieltä lähempää kolmea kymppiä löytyy paljonkin :)
[/quote]
Voi vittu mikä lutka. Isäpuolta etsimässä, eikö äpärälläsi ole minkäänlaista isää?

Vierailija
24/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta ja miehiä on ollut tarjolla ihan riittämiin. Kertaakaan ei ole lapset olleet esteenä. Kyllä minä olen ihastunut mieheen ja mies minuun.
Muutama sinkkuystävä, joilla koiria. Elukoihin on suhteet kosahtaneet kuulemma kyllä.

Vierailija
25/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:32"]Mulla on kaksi lasta ja miehiä on ollut tarjolla ihan riittämiin. Kertaakaan ei ole lapset olleet esteenä. Kyllä minä olen ihastunut mieheen ja mies minuun.
Muutama sinkkuystävä, joilla koiria. Elukoihin on suhteet kosahtaneet kuulemma kyllä.
[/quote]
Mutta olisiko lapsilla osuutta siihen, että suhteet ei ole kestäneet? Tuskin mieskään kehtaa sanoa, että lapset aiheutti eron.

Vierailija
26/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:00"]

Onko parivuotiaan lapsen äidillä mitään saumaa lapsettomaan mieheen? Ollaan molemmat hieman alle kolmekymppisiä, kauniita katseita sekä hymyjä vaihdettu. Mieleni tekisi pyytää häntä kahville, haaveilen hänestä usein ja voi että.. onko lapsi kuitenkin kaiken poissulkeva tekijä? En ole etsimässä uutta isää lapselle vaan olen vain aivan kuolettavan ihastunut tähän mieheen, ujous vaan vaivaa ja alotteellisuus tuntuu kovin vaikealta tässä tilanteessa. Elättelenkö vain turhia haaveita?

[/quote]

Seksisuhde on mahdollinen - pieni lapsi esteenä todelliselle parisuhteelle. Alle 30v miehet käyttää yh-äitejä vain seksisuhteisiin. Yh:t helppoja ja epätoivoisia. Tekevät sängyssä enemmän kuin lapsettomat naiset.

Vierailija
27/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:32"]Mulla on kaksi lasta ja miehiä on ollut tarjolla ihan riittämiin. Kertaakaan ei ole lapset olleet esteenä. Kyllä minä olen ihastunut mieheen ja mies minuun.
[/quote]
Mutta olisiko lapsilla osuutta siihen, että suhteet ei ole kestäneet? Tuskin mieskään kehtaa sanoa, että lapset aiheutti eron.
[/quote]
No jo on vässykkä mies, jos ei kehtaa. Minä aikoinani sanoin ihan suoraan mitä lasten olemassaolosta ajattelin, ei tullut mieleenkään kaunistella asiaa edes ennen eroa. Elukat olisivat varmaan jopa minulle uusperhevihaajalle vielä suurempi vastenmielisyyden kohde, ihmislapset eivät sentään haise mädäntyneelle tai levitä karvoja ympäriinsä. Lapset myös kasvavat, mutta kun eläin kuolee, tilalle tulee yleensä toinen. Ei jatkoon.

Vierailija
28/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuhun sitä miestä tarvitsisikaan kuin hetken huviksi seksisuhteeseen. Osa meistä yhäreistäkin ajattelee näin :)

Vierailija
29/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:06"]Kiitos kaikille vastanneille, ehkäpä minä rohkaistun tästä:) olen onnistunut säilyttämään äitiydessä myös itseni, silti mahdolliset tapailukuviot tuntuu ajatuksena hieman kuumottavilta, ihan kuin ois semmonen jättimäinen MAMMA-leima otsassa. Todella hienoa kuulla että tässä on toivoa jos tähdet osuu oikein..

ja 33, kyllä minulle kelpaisi mies lapsineenkin, tämä haaveilujen kohde vaan sattuu olemaan lapseton.

Ap
[/quote]
Ylläri, ihan sattumalta lapseton kiinnostaa. Toivottavasti mies käyttää sinua hyväkseen ja petyt niin pahasti, ettet kärky ketään enää ikinä. En voi toivoa kuin pahaa naikkoselle, joka pyrkii käyttämään muita hyväksi.

Vierailija
30/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:22"]Ei mua ainakaan haittaa. Ei ollenkaan, päinvastoin pidän lapsista ja työskentelen päivittäin heidän kanssaan. Ja jos oikeesti välittää toisesta, niin luulis että se lapsi siinä ei haittaa.
[/quote]
Minäkin pidän autoista, mutta en vuokraisi tallia naapurin autolle tai maksaisi edes osaa polttoaineista. Tuntuisi hullulta maksaa esim. isommasta asunnosta kumppanin menneisyyden takia. Vähän sama kuin olisi ulosotossa jonkun toisen velkojen takia. Ei minulle kiitos, korkkarit ja meikit on kivempia kohteita itse ansaituille rahoille.

Vierailija
31/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:22"]Ei mua ainakaan haittaa. Ei ollenkaan, päinvastoin pidän lapsista ja työskentelen päivittäin heidän kanssaan. Ja jos oikeesti välittää toisesta, niin luulis että se lapsi siinä ei haittaa.
[/quote]

Minäkin pidän autoista, mutta en vuokraisi tallia naapurin autolle tai maksaisi edes osaa polttoaineista. Tuntuisi hullulta maksaa esim. isommasta asunnosta kumppanin menneisyyden takia. Vähän sama kuin olisi ulosotossa jonkun toisen velkojen takia. Ei minulle kiitos, korkkarit ja meikit on kivempia kohteita itse ansaituille rahoille.
[/quote]

Eihän tossa puhuttu maksamisesta mitään?

Vierailija
32/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:47"]Mihin muuhun sitä miestä tarvitsisikaan kuin hetken huviksi seksisuhteeseen. Osa meistä yhäreistäkin ajattelee näin :)
[/quote]
Älä halvenna muita oman kypsymättömyytesi nimissä. Lähes jokainen yh on ihan tavallinen rakkautta kaipaava nainen, lunttuosasto on sitten erikseen ja niitä on lapsettomissakin.

Vierailija
33/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:22"]Ei mua ainakaan haittaa. Ei ollenkaan, päinvastoin pidän lapsista ja työskentelen päivittäin heidän kanssaan. Ja jos oikeesti välittää toisesta, niin luulis että se lapsi siinä ei haittaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]
Sinä ihan vilpittömästi uskot, että jokainen suupala, jonka lapset ottavat, menee vanhemman pussista? Että vanhempi, jolla on kaksi lasta, maksaa kolme neljäsosaa asumiskuluista? Jos kaavan olet moiseen keksinyt, onneksi olkoon. Itse pitäisin hyvin hankalana kulujen oikeudenmukaista jakamista, ehkä siinä joku sitten onnistuukin.

Vierailija
34/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:22"]Ei mua ainakaan haittaa. Ei ollenkaan, päinvastoin pidän lapsista ja työskentelen päivittäin heidän kanssaan. Ja jos oikeesti välittää toisesta, niin luulis että se lapsi siinä ei haittaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]
Sinä ihan vilpittömästi uskot, että jokainen suupala, jonka lapset ottavat, menee vanhemman pussista? Että vanhempi, jolla on kaksi lasta, maksaa kolme neljäsosaa asumiskuluista? Jos kaavan olet moiseen keksinyt, onneksi olkoon. Itse pitäisin hyvin hankalana kulujen oikeudenmukaista jakamista, ehkä siinä joku sitten onnistuukin.
[/quote]

Yksi lapsihan näyttäis olevan. Meinaatko nyt että lapseton mies ei voi rakastua yh-äitiin ja ei MISSÄÄN nimeessä saa osallistua lapsen elättämiseen jos itse tahtoo?

Vierailija
35/46 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvännäköisellä naisella on lapsi mukana, niin katsotteko te miehet silti (ja mahdollisesti flirttailette) vai lopahduttaako se automaattisesti kiinnostuksen?

Vierailija
36/46 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:29"]Jos hyvännäköisellä naisella on lapsi mukana, niin katsotteko te miehet silti (ja mahdollisesti flirttailette) vai lopahduttaako se automaattisesti kiinnostuksen?
[/quote]

Tottakai katon. :) M21

Vierailija
37/46 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:29"]Jos hyvännäköisellä naisella on lapsi mukana, niin katsotteko te miehet silti (ja mahdollisesti flirttailette) vai lopahduttaako se automaattisesti kiinnostuksen?
[/quote]
Katson, mutta kyllä lopahtaa kiinnostus. M23

Vierailija
38/46 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:17"]

Yhäriin sekaantuessa joutuu kuitenkin tavalla tai toisella maksumieheksi.

[/quote]

Mä olen yhäri ja lapseni on 16-vuotias, olen eronnut kaksi vuotta sitten, toistaiseksi en ole seurustellut. Lapseni käy lukion ohella viikonloppuisin töissä ja pärjää nykyisin opintotuella ja työkeikoillaan, edes minun ei enää tarvitse kauheasti avustaa lastani. Jos alkaisin lähivuosina seurustella, niin kumppanini tuskin joutuisi 'maksumieheksi' siksi että olen yhäri. 

Vierailija
39/46 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse osallistua rahoittamiseen eikä kasvattamiseen ellei itse sitä tahdo. Se että alkaa seurustelemaan lapsellisen naisen kanssa (tai toisinpäin, miehellä lapsia ja naisella ei), ei pitäis olla välitön hirttotuomio

Jos mies tahtoo olla isä lapselle niin se on miehen oma päätös, samoin siinä tapauksessa jos hän ei niin halua

Vierailija
40/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:06"]Kiitos kaikille vastanneille, ehkäpä minä rohkaistun tästä:) olen onnistunut säilyttämään äitiydessä myös itseni, silti mahdolliset tapailukuviot tuntuu ajatuksena hieman kuumottavilta, ihan kuin ois semmonen jättimäinen MAMMA-leima otsassa. Todella hienoa kuulla että tässä on toivoa jos tähdet osuu oikein..

ja 33, kyllä minulle kelpaisi mies lapsineenkin, tämä haaveilujen kohde vaan sattuu olemaan lapseton.

Ap
[/quote]
Ylläri, ihan sattumalta lapseton kiinnostaa. Toivottavasti mies käyttää sinua hyväkseen ja petyt niin pahasti, ettet kärky ketään enää ikinä. En voi toivoa kuin pahaa naikkoselle, joka pyrkii käyttämään muita hyväksi.
[/quote]

Onko sulla kaikki ihan hyvin?:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi