Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh ja uusi mies

Vierailija
10.03.2015 |

Onko parivuotiaan lapsen äidillä mitään saumaa lapsettomaan mieheen? Ollaan molemmat hieman alle kolmekymppisiä, kauniita katseita sekä hymyjä vaihdettu. Mieleni tekisi pyytää häntä kahville, haaveilen hänestä usein ja voi että.. onko lapsi kuitenkin kaiken poissulkeva tekijä? En ole etsimässä uutta isää lapselle vaan olen vain aivan kuolettavan ihastunut tähän mieheen, ujous vaan vaivaa ja alotteellisuus tuntuu kovin vaikealta tässä tilanteessa. Elättelenkö vain turhia haaveita?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän erittäin vastenmielisen asenteen takia en edes yritä löytää enää parisuhdetta. Yh on vaan halpa suttura mitä voi ajankuluksi polkaista paremman puutteessa... Jos mies hymyilee tai puhuu mulle menen ihan naama ruttuun ja poistun nopeasti. Oletan aina että se mies tietää että olen yh ja se luulee saavansa helppoa pillua :(

Vierailija
2/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:47"]Mihin muuhun sitä miestä tarvitsisikaan kuin hetken huviksi seksisuhteeseen. Osa meistä yhäreistäkin ajattelee näin :) [/quote] Älä halvenna muita oman kypsymättömyytesi nimissä. Lähes jokainen yh on ihan tavallinen rakkautta kaipaava nainen, lunttuosasto on sitten erikseen ja niitä on lapsettomissakin.

[/quote]

VÄÄRIN. Ilman aviomiehen kontrollia elävä lapsia omaava nainen on yhteiskuntavaarallinen otus, jolla ei ole moraalia. Nainen tarvitsee miestä kyetäkseen elämään ihmisiksi. Koskee myös leskiä. Yksinhuoltajat pitäisi sulkea laitoksiin ja ottaa heiltä lapset pois.
[/quote]

Mees nyt vittuun siitä lässyttämästä. Tunnen monta yh:ta joilla on enemmän moraalia kuin sinulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:22"]Ei mua ainakaan haittaa. Ei ollenkaan, päinvastoin pidän lapsista ja työskentelen päivittäin heidän kanssaan. Ja jos oikeesti välittää toisesta, niin luulis että se lapsi siinä ei haittaa.
[/quote]

Minäkin pidän autoista, mutta en vuokraisi tallia naapurin autolle tai maksaisi edes osaa polttoaineista. Tuntuisi hullulta maksaa esim. isommasta asunnosta kumppanin menneisyyden takia. Vähän sama kuin olisi ulosotossa jonkun toisen velkojen takia. Ei minulle kiitos, korkkarit ja meikit on kivempia kohteita itse ansaituille rahoille.
[/quote]

Eihän tossa puhuttu maksamisesta mitään?
[/quote]
Sinä ihan vilpittömästi uskot, että jokainen suupala, jonka lapset ottavat, menee vanhemman pussista? Että vanhempi, jolla on kaksi lasta, maksaa kolme neljäsosaa asumiskuluista? Jos kaavan olet moiseen keksinyt, onneksi olkoon. Itse pitäisin hyvin hankalana kulujen oikeudenmukaista jakamista, ehkä siinä joku sitten onnistuukin.
[/quote]

Yksi lapsihan näyttäis olevan. Meinaatko nyt että lapseton mies ei voi rakastua yh-äitiin ja ei MISSÄÄN nimeessä saa osallistua lapsen elättämiseen jos itse tahtoo?
[/quote]
Vastasin lasten kanssa työskentelevälle. Minun puolesta jokainen saa tehdä rahoillaan mitä lystää, pointtini oli, että se ei tarkoita ettei jostain pitäisi, jos ei halua ottaa itselleen ylimääräisi kuluja muiden nimissä olevista hyödykkeistä.

Vierailija
4/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljonkin tapauksia jossa lapseton mies on ottanut vielä kaupan päälle naisen lapset. Myös sekä että. 

Vierailija
5/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:22"]Tiedän paljonkin tapauksia jossa lapseton mies on ottanut vielä kaupan päälle naisen lapset. Myös sekä että. 
[/quote]
Minusta taas tuntuu, että kamalan monella nätillä lapsettomalla naisella on plösähtänyt ukkeli, jolla muutama jälkeläinen, joiden äidin kanssa on NIIN vaikeeta. Sitten väännetään yhteinen kakara ja on vielä vaikeampaa. Luulen, että toimii paremmin toisin päin.

Vierailija
6/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]Juuri tämän erittäin vastenmielisen asenteen takia en edes yritä löytää enää parisuhdetta. Yh on vaan halpa suttura mitä voi ajankuluksi polkaista paremman puutteessa... Jos mies hymyilee tai puhuu mulle menen ihan naama ruttuun ja poistun nopeasti. Oletan aina että se mies tietää että olen yh ja se luulee saavansa helppoa pillua :(
[/quote]

Älä välitä näistä viesteistä samoin ap. Kyllä niitä miehiä löytyy jotka eivät ole pelkästään pillun perässä. Itse näen yh-äideissä asennetta, taistelutahtoa ja lujuutta. Kovin moni näistä valittajista ei pystyisi samaan. Vähättelevät taakkaanne, haukkuvat teitä. Ja sehän on aina teidän äitien vika kun olette päätyneet yksinhuoltajiksi.. Ja tehän haette vain rahallista tukea.. Itseasiassa en usko että kovin moni tietää miten rankkaa yh-äidin elämä voi olla? M21

Vierailija
7/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]Juuri tämän erittäin vastenmielisen asenteen takia en edes yritä löytää enää parisuhdetta. Yh on vaan halpa suttura mitä voi ajankuluksi polkaista paremman puutteessa... Jos mies hymyilee tai puhuu mulle menen ihan naama ruttuun ja poistun nopeasti. Oletan aina että se mies tietää että olen yh ja se luulee saavansa helppoa pillua :(
[/quote]

Älä välitä näistä viesteistä samoin ap. Kyllä niitä miehiä löytyy jotka eivät ole pelkästään pillun perässä. Itse näen yh-äideissä asennetta, taistelutahtoa ja lujuutta. Kovin moni näistä valittajista ei pystyisi samaan. Vähättelevät taakkaanne, haukkuvat teitä. Ja sehän on aina teidän äitien vika kun olette päätyneet yksinhuoltajiksi.. Ja tehän haette vain rahallista tukea.. Itseasiassa en usko että kovin moni tietää miten rankkaa yh-äidin elämä voi olla? M21
[/quote]
Voi poikaparka. Rankkaa on enkä muutenkaan väheksy, mutta kummastuttaa, miksi toiselta vaaditaan enemmän kuin itse kykenee antamaan. Ei kelpaa mies, jolla on lapsia, mutta omien pitää kyllä kelvata kaupanpäällisinä jopa lapsettomalle miehelle. Piristäisi keskustelu siitä, kelpaako mies jolla on lapsia ylipäänsä kenellekään. Kuset omaan pesääsi, poju, ei sinuakaan sitten eronneena kukaan huoli kun usutat mammoja lapsettomien kimppuun.

Vierailija
8/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]Juuri tämän erittäin vastenmielisen asenteen takia en edes yritä löytää enää parisuhdetta. Yh on vaan halpa suttura mitä voi ajankuluksi polkaista paremman puutteessa... Jos mies hymyilee tai puhuu mulle menen ihan naama ruttuun ja poistun nopeasti. Oletan aina että se mies tietää että olen yh ja se luulee saavansa helppoa pillua :(
[/quote]

[/quote] olipa kauniisti sanottu, kiitos! :) terv. Säälittävä yhteishuoltajaäiti joka löysi elämänsä rakkauden 30vuotiaana ja sai kaupan päälle miehen lapsen mutta ankkureita ei ole tulossa!

Vierailija
9/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille, ehkäpä minä rohkaistun tästä:) olen onnistunut säilyttämään äitiydessä myös itseni, silti mahdolliset tapailukuviot tuntuu ajatuksena hieman kuumottavilta, ihan kuin ois semmonen jättimäinen MAMMA-leima otsassa. Todella hienoa kuulla että tässä on toivoa jos tähdet osuu oikein..

ja 33, kyllä minulle kelpaisi mies lapsineenkin, tämä haaveilujen kohde vaan sattuu olemaan lapseton.

Ap

Vierailija
10/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:06"]

Kiitos kaikille vastanneille, ehkäpä minä rohkaistun tästä:) olen onnistunut säilyttämään äitiydessä myös itseni, silti mahdolliset tapailukuviot tuntuu ajatuksena hieman kuumottavilta, ihan kuin ois semmonen jättimäinen MAMMA-leima otsassa. Todella hienoa kuulla että tässä on toivoa jos tähdet osuu oikein.. ja 33, kyllä minulle kelpaisi mies lapsineenkin, tämä haaveilujen kohde vaan sattuu olemaan lapseton. Ap

[/quote]

Se katoaa kuin pieru saharaan kun tajuaa että sulla on lapsi. Ei halua mitään isäpuoli-draamaa.

Vierailija
11/46 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:06"]

Kiitos kaikille vastanneille, ehkäpä minä rohkaistun tästä:) olen onnistunut säilyttämään äitiydessä myös itseni, silti mahdolliset tapailukuviot tuntuu ajatuksena hieman kuumottavilta, ihan kuin ois semmonen jättimäinen MAMMA-leima otsassa. Todella hienoa kuulla että tässä on toivoa jos tähdet osuu oikein.. ja 33, kyllä minulle kelpaisi mies lapsineenkin, tämä haaveilujen kohde vaan sattuu olemaan lapseton. Ap

[/quote]

Se katoaa kuin pieru saharaan kun tajuaa että sulla on lapsi. Ei halua mitään isäpuoli-draamaa.
[/quote]

Se tietää et mulla on lapsi:)

Vierailija
12/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, jollekin lapsi on este ja jollekin ei. M32

Vierailija
13/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 lasta ja lapseton miesystävä. Vähän päälle 30v. ollaan.

Vierailija
14/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on,että yh-mammoille on vientiä lapsettomien miesten toimesta.

Vierailija
15/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:07"]Oma kokemus on,että yh-mammoille on vientiä lapsettomien miesten toimesta.
[/quote]

Juuri näin

Vierailija
16/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdestatuksestani miehellä ei ole mitään käryä, lapsesta hän kuitenkin tietää.

Vierailija
17/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu miehestä, mutta suurin osa ei rupe vakavaan näitten kanssa..

Vierailija
18/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä! Olen saman ikäisen tytön yh-äiti. Noin vuosi sitten tapasin kans ihanan miehen joka kiinnostui myös musta. Lapsi ei ollut hänelle mikään ongelma. Olimme yhdessä noin puoli vuotta. Hänellä ei itsellään ollut lapsia mutta exällään oli 3 ja olivat muistaakseni 4 vuotta asuneetkin yhdessä. Hän olisi ollut aika mahtava isäpuoli, tuli hyvin toimeen lapseni kanssa, mutta valitettavasti polkumme erosivat sitten ihan muista syistä. Ei johtunut missään nimessä lapsesta. Ja me oltiin molemmat vielä nuorempi kun te. Mies on nyt 27 ja itse olen 22. Omasta ikäryhmästäni löytyy valitettavasti tosi vähän isäpuoleksi haluavia mutta kyllä sieltä lähempää kolmea kymppiä löytyy paljonkin :)

Vierailija
19/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihastuu kyllä ja ottaa sen paketin hetkeksi, mutta jossain vaiheessa tajuaa lapsen kanssa elämisen olevan saatanasta. Nimim. Ei ikinä enää avoliittoon

Vierailija
20/46 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa. Ei ollenkaan, päinvastoin pidän lapsista ja työskentelen päivittäin heidän kanssaan. Ja jos oikeesti välittää toisesta, niin luulis että se lapsi siinä ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi