Välillä mietin onko mulla mitään elämää.
Siis pakko tässä avautua nyt. Mietin välillä onko mulla mitään elämää. Käyn töissä toki. Mutta sitten työajan ulkopuolella olen jotenki hyvin yksin. Tietokoneella vaan. Ihmiset ei oikein halua olla tekemisissä munkaa ja kavereita mulla ei ole yhtään ei minkäänlaisia. Joskus ennen niitä oli. Koen jotenki olevani erilainen kun muut ja yksin. Olen toki aloittanut nyt terapian. Kavereita on näin aikusena hyvin vaikee saada. EI oo mitää harrastuksia kyllä. Olen sitä miettinyt.. ollu vain työkiireitä nyt ettei ole ehtinyt. Sinkku myös olen. Parisuhteen saaminen on todella melkein mahdotonta.. Jotenki tylsää tää elämä ja koen toki olevani selkeesti masentunut.. tää on on kuitenki jatkunu jo kauan. Välillä tunnen olevani ilmaa tässä elämässä. EI jaksais tällästä elämää.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
JOO EN OLE KOMEA.. EN OLE VARAKAS.. MULLA EI OLE BEMARIA.. MULLA EI OLE MITÄÄN.. OLEN VIELÄ LIHAVA.. PISTE
Kauneus tai komeus on katsojan silmissä. Sisäinen kauneus on tärkeintä. Vastauksistasi paistaa vihamielisyys, joka ei lisää kiinnostusta. Ulkonäölle voi tehdä paljonkin, vähällä rahallakin (siisti vaatetus, hiukset, puhtaus, laihdutus jne). Rahalla ei saa onnea ja Bemarin takia tuskin kukaan järkevä nainen miestä valitsee.
No kyllä monesti näkee tuola komean miehen tai laihan naisen kanssa polttaa röökiä tai sitte semmonen joka juo viinaa... ite oon erilainen niin eipä naiset juttele ja saa naista
On mulla ihan siistit vaatteet joo.. mutta eipä se auta.. vanha auto on myös. Rahaa ei ole paljoa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni kun on sanottu että sussa on vikaa etkä tule kellekkää naiselle kelpaavan mitä voisin ajatella? No kyllä mä haluaisin naisen. No käyn mä lenkillä ja salilla mutta en tutustu ihmisiin olen vaa ihan yksin tietokoneella tai kotona.
Jätä muiden sanomiset omaan arvoonsa! Ujous on miehessä positiivinen piirre nykyään. Kuulostaa myös hyvältä, että harrastat liikuntaa etkä pyöri baareissa kännäämässä. Sullahan on hyvät mahikset löytää joku!
mulla ei oo. kaikki päivät töissä. paskaduunissa. äiti ja isä ainoat ihmiset joihin yhteydessä. muuta ei ole. kotona viikonloput yksin.
silti oon ihan onnellien :D
Ulkonäkö ei vaa kiinnosta naisia ja ylipaino.. kyllä tietynlaiset naiset juttelee baarien eessä.. en oo sellanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni kun on sanottu että sussa on vikaa etkä tule kellekkää naiselle kelpaavan mitä voisin ajatella? No kyllä mä haluaisin naisen. No käyn mä lenkillä ja salilla mutta en tutustu ihmisiin olen vaa ihan yksin tietokoneella tai kotona.
Jätä muiden sanomiset omaan arvoonsa! Ujous on miehessä positiivinen piirre nykyään. Kuulostaa myös hyvältä, että harrastat liikuntaa etkä pyöri baareissa kännäämässä. Sullahan on hyvät mahikset löytää joku!
Käyn myös töissä.. no ei näytä olevan ku ei oo mitää vientiä ollut lähinnä monee vuotee.. tässä jumissa olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei vaa kiinnosta naisia ja ylipaino.. kyllä tietynlaiset naiset juttelee baarien eessä.. en oo sellanen
Jos nämä on mielestäsi syyt, niille voit tehdä jotain. Vain sinä itse!
No en halua olla röökiä polttava ja kaljaa juova mies.. semmoset vissii kiinnostaa nykyää naisia... mä en kai ymmärrä.. koen vaa olevani ilmaa
Sitten naista lähestyy se lähtee pois tai sanoo ei kiinnosta ku ulkonäkö ei nappaa.. tai sitte kysyy koulutusta,, ja jos ei ole kouluttautunut niin ei kiinnosta
No joo ei taida vain olla riittävä naisille pitäs olla sellanen ja sellanen... eipä vain riitä.. pitäkööt tunkkinsa
Kai sitä sitte vaa alkaa elää yksin ja unohtaa naiset.. tekee töitä ja perus elämää yksin. En jaksa enää yrittää ku ei mikää onnistu ja riitä ja kelpaa.
Kai sitä sitte jotenki pärjää yksin. Ei ees mieti enää naisia niin parempi niin.
Nyt on muutenki paljo töitä se hyvä.. Ottakoot sit naiset millasen haluaa.. emmä jaksa roikkua ja ettiä enää ku ei kerta riitä ja kelpaa.. mulla on ollut jo mitta täynnä kauan.. ei sitte valiteta.. ihan sama.
Varmaa pitää joku harrastus tässä katsella itelle. Ei tästä mitään tule.
Jos kerta ihmiset vihaa mua eikä halua olla missää tekemisissä ollaan sitte yksin. Onneks oon työpaikkani sentää pitänyt. Mutta yksinäistä tää elämä silti on.
No ei näytä ketää kiinnostavan mun jutut.. onhan se jo huomattu vuosia.
Välil mietin mitä järkee täs elämäs on yksin.. mutta kai se on vaa sellasta.. halunnu jo kauan parisuhdetta mutta ei vain ei ei mitenkää kelpaa tälläsenä.
No ihan turha tänne kirjottaa jauhaa itellensä yksin seinille ketää ei kiinnosta moi. Arvasin et tää on aina tällästä.. tällänen ihminen on yksinäinen aina.. ei ketää kiinnosta. heido.
En ole mikää röökiä polttava baareissa kävijä. En ole semmonen mies.. olen vähän ujompi ja kiltimpi. Niin eipä naisiin tutustu.