Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä mietin onko mulla mitään elämää.

Vierailija
06.12.2021 |

Siis pakko tässä avautua nyt. Mietin välillä onko mulla mitään elämää. Käyn töissä toki. Mutta sitten työajan ulkopuolella olen jotenki hyvin yksin. Tietokoneella vaan. Ihmiset ei oikein halua olla tekemisissä munkaa ja kavereita mulla ei ole yhtään ei minkäänlaisia. Joskus ennen niitä oli. Koen jotenki olevani erilainen kun muut ja yksin. Olen toki aloittanut nyt terapian. Kavereita on näin aikusena hyvin vaikee saada. EI oo mitää harrastuksia kyllä. Olen sitä miettinyt.. ollu vain työkiireitä nyt ettei ole ehtinyt. Sinkku myös olen. Parisuhteen saaminen on todella melkein mahdotonta.. Jotenki tylsää tää elämä ja koen toki olevani selkeesti masentunut.. tää on on kuitenki jatkunu jo kauan. Välillä tunnen olevani ilmaa tässä elämässä. EI jaksais tällästä elämää.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivoisin elämässä parisuhdetta ja niinku tuntuu vain nykyää että on ilmaa naisille. Ennen tilanne ei ollut ihan tälläinen. Ja vanhat kaveritki on häippässy ja koen olevani aika yksin nykyään.

Vierailija
2/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihmeen hiljasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä täs mietin mitä mussa on niinku sitte vikana. Oon toki vähä erilainen kun muut olen jo sen vuosia tiennyt.

Vierailija
4/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on hiljasta.. ihmiset kirjottajaa.

Vierailija
5/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muiden tilanne?..

Vierailija
6/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin maa on täynnänsä yksinäisiä ihmisiä kumpaakin sukupuolta, jotka manaa Tinderiä, ja mielellään haluaisivat olla parisuhteessa. Tämä korona-aika on erityisen vaikeeta, mutta kyllä tästä vielä noustaan. Mieti, mitä voisit tehdä, että näkisit uusia ihmisiä, äläkä luovu toivosta. Keväälläkin on aina ihan erilaista, kuin nyt pimeässä talvessa, kun ihmiset ryömii koloistaan ja alkaa jutella tuntemattomillekin.

Vierailija
7/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä... olen kai vähä erilainen ja ujo. Tosi vaikea tutustua ihmisiin.

Vierailija
8/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on vain pinnallisia naisia ja ite on niin tavallinen ku olla ja voi.. niin sen saa unohtaa.

Vierailija
9/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tästä samasta keskusteltiin tänään puolisoni kanssa. Että lapsuuden ja nuoruuden ystävät ovat jääneet ajan kuluessa pois elämästä, tähän liittyy esim eri paikkakunnilla asuminen. Aikuisena tutustun kyllä ihmisiin työssä, mutta ei heistö entisen kaltaisia ystäviä tule.

Mitä jos aloittaisit uuden harrastuksen ihan vaan sen takia, että tulee lähdettyä johonkin. Hyvällä tuurilla sieltä voi löytää kavereita.

Vierailija
10/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on erilaisia, nokka pystyyn vaan! Toisaalta yksinäisiä on maa pullollaan. Ulkoillessa mieli virkistyy ja voi tavata uusia ihmisiä. Huomaan lenkkeillessä, kuinka paljon tulee samoja kasvoja vastaan, yksin. Hymy, tervehdys tms. voi olla suuren alku! Ja sulla sentään on työ, monella ei ole sitäkään.

Vierailija
11/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tästä samasta keskusteltiin tänään puolisoni kanssa. Että lapsuuden ja nuoruuden ystävät ovat jääneet ajan kuluessa pois elämästä, tähän liittyy esim eri paikkakunnilla asuminen. Aikuisena tutustun kyllä ihmisiin työssä, mutta ei heistö entisen kaltaisia ystäviä tule.

Mitä jos aloittaisit uuden harrastuksen ihan vaan sen takia, että tulee lähdettyä johonkin. Hyvällä tuurilla sieltä voi löytää kavereita.

En ole vuosiin harrastanut mitää aika paljo ollut jumissa elämässä. SItä oon kans miettiny.. vanhat lapsuuskaverit on ajan mittaa hävinny

Vierailija
12/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on erilaisia, nokka pystyyn vaan! Toisaalta yksinäisiä on maa pullollaan. Ulkoillessa mieli virkistyy ja voi tavata uusia ihmisiä. Huomaan lenkkeillessä, kuinka paljon tulee samoja kasvoja vastaan, yksin. Hymy, tervehdys tms. voi olla suuren alku! Ja sulla sentään on työ, monella ei ole sitäkään.

Olen huomannut vaa pitkään että ei tutustu ihmisiin ja tapaa. Baareiluki on ollut tauolla pitempään.

Vierailija
13/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten te muut tutustutte? Mä en halua olla enää tässä pisteessä.. kaipais elämään jonku uuden ihmisen.

Vierailija
14/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitte. Turha alotus kun ihmiset ei halua ees kirjottaa mitään.

Vierailija
15/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kai masentunut ja turhautunut katkera ihminen kun muilla on kavereit aja parisuhteita ja ite on ulkopuolinen

Vierailija
16/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
17/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö joku harrastus? Eläinsuojelutyö?

Vierailija
18/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitte. Turha alotus kun ihmiset ei halua ees kirjottaa mitään.

Nämä Allun kootut jankutukset on nähty jo tuhansia kertoja. Ei kiinnosta keskustella samasta asiasta koko ajan. Et syö samaa ruokaakaan koko ajan. Kyllästyttää.

Vierailija
19/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

36

Vierailija
20/65 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä Allun kanssa on keskustella kun et noudata kenenkään antamia ohjeita ja vinkkejä?

Montako kymmentä tai sataa ketjua olet jo tehnyt? Miksi aina vaan uusi ja uusi ketju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi