Mitä puoluetta aiot äänestää ja miksi?
Entäpä tiedätkö mitä puoluetta puolisosi tai vanhempasi aikovat äänestää ja miksi.
Ja mitä ei ehdottomasti ja miksi ei.
Gallup.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:31"]Entäpä tiedätkö mitä puoluetta puolisosi tai vanhempasi aikovat äänestää ja miksi.
Ja mitä ei ehdottomasti ja miksi ei.
Gallup.
[/quote]
Kristillisdemokraatteja
Vihreitä, ja sieltä jotakuta, joka talouspolitiikassa sijoittuu enemmän vasemmalle. Vihreiden liberaalit arvot vastaavat omiani.
Perussuomalaisia, koska haluan hum. maahanmuuton radikaalia vähentämistä.
Persuja äänestän. Kannatan maahanmuuttoa, mutta ainoastaan työperäistä sellaista. Nämä muslimimamujen rikokset alkaa riittää.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:53"]Persuja äänestän. Kannatan maahanmuuttoa, mutta ainoastaan työperäistä sellaista. Nämä muslimimamujen rikokset alkaa riittää.
[/quote]
Samaa mieltä.
Ilmanmuuta äänestän perussuomalaisia. Jo riittää holtiton velanotto, kreikkalaisten auttaminen ja maahammuuttopolitiikka jossa kaikki huonoin aines tulee juuri suomeen yhteiskunnan elätettäväksi.
Kokoomusta, ainoa fiksu puolue. Myös ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä, joten äänestän kokoomuslaista, joka on myös "vihreä".
Puolisoni äänestänee myös kokoomusta.
Missään nimessä en äänestäisi perussuomalaisia, liian suuri ero minun ja heidän arvomaailmassaan.
Itsenäisyyspuolue,optimistina liikkeellä :D
En ainakaan persuja, jeesustelijoita, ruottalaisia, kokoomusta ja keskustaa. Jäljelle jääneet ei ole juurikaan parempia eli saa nähdä äänestänkö ollenkaan.
En olisi uskonut, mutta persut lienee mulle ainoa vaihtoehto tällä hetkellä, mua pistää niin vihaksi nämä viimeviikkojen yksittäiset tapahtumat,
t. 17 vuotiaan tytön äiti
Mä en oikeastaan äänestä puoluetta vaan pikemmin henkilöä. Todennäköistä on kuitenkin että henkilö löytyy Keskustasta. Miksi? Varmasti pitkälti taustan ja siitä muodostuvien arvojen perusteella.
Vanhemmat äänestävät todennäköisesti samaa puoluetta, mutta ei välttämättä samaa henkilöä. Perusteet varmasti pitkälti samat kuin itselläni. 13
Olisipa puolue, jossa oltaisiin vihreitä ympäristöasioiden osalta, järkeviä talouspolitiikassa ja kannatettaisiin vain työperäistä maahanmuuttoa.
Keskustalainen se lienee tulee olemaan pienin paha!
Ehdottomasti en ikinä Kokoomuksen eliittiä..
Äänestän vihreitä, ja jotain naista, luultavasti Johanna Sumuvuorta tai Maria Ohisaloa. Vaalikoneissa kyseiset ehdokkaat osuvat lähimmäksi ja muutenkin heillä on järkeviä ajatuksia. En ole ihan tyytyväinen vihreiden politiikkaan viime vuosina, mutta koen heidät silti läheisemmäksi ja paremmaksi vaihtoehdoksi kuin Vasemmistoliiton, joka olisi toinen mahdollinen puolue.
Ehdottomasti en voisi äänestää Perussuomalaisia, Kokoomusta, Kristillisdemokraatteja tai näitä pienpuolueita.
Kokoomusta.
Siksi koska haluan tulevaisuudessa nähdä suomalaisetkin köyhät niin köyhinä, että he eivät enää pärjää kuin lompakoita varastelemalla tai itseään myymällä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:15"]
Olisipa puolue, jossa oltaisiin vihreitä ympäristöasioiden osalta, järkeviä talouspolitiikassa ja kannatettaisiin vain työperäistä maahanmuuttoa.
[/quote]
Kokoomus, kun äänestää oikeaa henkilöä.
Perussuomalaisia, maahanmuuttokriittisiä ja pakkoruotsikriittisiä.
Vihervasemmistoa en äänestä missään tapauksessa, vanhat kommarit ovat löytäneet islamin siihen tarkoitukseen, missä sosialismi/kommunismi epäonnistui - eli vapaan maailman tuhoamiseen.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:05"]
Kokoomusta, ainoa fiksu puolue. Myös ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä, joten äänestän kokoomuslaista, joka on myös "vihreä".
Puolisoni äänestänee myös kokoomusta.
Missään nimessä en äänestäisi perussuomalaisia, liian suuri ero minun ja heidän arvomaailmassaan.
[/quote]
Jaahas, eli jos ilmoitat äänestäväsi kokoomusta, niin saat 21 alapeukkua, kun taas persuja äänestämällä 21 yläpeukkua.
Multa lähtee ääni kokoomukselle ja kokoomuksen sisällä vihreitä arvoja kannattavalle. Aiemmin olen äänestänyt SDP:tä, mutta on alkanut kyllästyttämään ihmisten lisääntyvä loisiminen. Ahkeruuden tulee kannattaa!
Kaikille alapeukuttajille voin ilmoittaa, etten ole mikään pappa betalar-elitisti. Nuoruuteni vietin lähiössä yksinhuoltajaäidin kasvattamana ja raha on ollut meidän perheessä tiukilla. Ahkeruudella ja panostamalla koulutukseen olen saavuttanut mukavan elintason. Jokaisella on Suomessa mahdollisuus koulutukseen, lopettakaa kitiseminen ja tehkää töitä onnenne eteen!
[/quote]
Myös minä vietin nuoruuteni yksinhuoltajaäidin kasvattamana, eikä rahaa ollut liiaksi. Nimenomaan ahkeruudesta ja yhteiskunnan rakentamisesta tulisi palkita, eikä verottaa lisää hyvätuloisia, se kun ei kannusta pyrkimään eteenpäin tai ylöspäin urallaan tai kouluttautuman korkealle. Myös hyvinvointivaltiota voidaan kasvattaa ja kehittää, jos Suomessa kannatetaan yrittämistä ja taloudellista kehitystä. Vai mistä se raha sitten tulee, jos harvempi viitsii enää hankkiutua hyvätuloiseksi, kun yli puolet palkasta vie valtio?
Maahanmuuttajien väkivaltarikokset huolettavat, raivostuttavat, surettavat ja pelottavat minua, mutta en voi silti äänestää persuja, koska suurin osa heidän arvoistaan sotii omiani vastaan, ja äänestään mieluummin fiksuja, asioihin perehtyneitä ja korkealle kouluttautuneita ihmisiä, joilla kenties on joku haju siitä, miten asioita kannattaa hoitaa.
Terv. Se joka ilmoitti ekana äänestävänsä Kokoomusta ja sai 20 alapeukkua
[/quote]
Sait ainakin minulta alapeukun siksi, että kokoomusta äänestämällä et lisää pienen ihmisen mahdollisuuksia tehdä itse elämästään hyvää, vaan päin vastoin. Kokoomus on suuryritysten talutusnuorassa, ja niiden etu on yleensä yksittäistä ihmistä ja pienyrittäjää vastaan. Mietipä hieman tarkemmin, mikä puolue on se yritteliäiden ja reilujen ihmisten puolue Suomessa. Se on Vihreät - siellä on edustajien joukossakin huomattavan paljon enemmän yrittäjätaustaisia ihmisiä kuin kokoomuksessa!