Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta aiot äänestää ja miksi?

Vierailija
10.03.2015 |

Entäpä tiedätkö mitä puoluetta puolisosi tai vanhempasi aikovat äänestää ja miksi.

Ja mitä ei ehdottomasti ja miksi ei.

Gallup.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp:tä tietenkin. Hieman arvokkaampi puolue ja takaa ruotsinkielen aseman vastaisuudessakin.

Vierailija
102/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitää mennä vasemmistoliitolla en ikinä äänestäisi persuja tai kokoomumusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä osaa vielä sanoa, mutta voin sanoa jo mitä puoluetta EN äänestä. EI KD, eikä RKP, eikä muutosmikälie, eikä persu.

Vierailija
104/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:53"]

Persuja äänestän. Kannatan maahanmuuttoa, mutta ainoastaan työperäistä sellaista. Nämä muslimimamujen rikokset alkaa riittää.

[/quote]

Samat syyt itselläni eli persuja äänestän. Puolisoni ja isäni äänestää persuja myös.

Vierailija
105/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vasemmistoa, koska haluan perustulon ja olen natovastainen.

Vierailija
106/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia äänestetään

Vierailija
107/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestän. Vanhempani äänestää kokoomusta

Vierailija
108/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kristittyjen jouko jääskeläistä

kokoomusta ja vihreitä en ikinä.

Vierailija
109/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:15"]

Olisipa puolue, jossa oltaisiin vihreitä ympäristöasioiden osalta, järkeviä talouspolitiikassa ja kannatettaisiin vain työperäistä maahanmuuttoa.

[/quote]

Kokoomus, kun äänestää oikeaa henkilöä.
[/quote]Edustuksellisessa demokratiassa ei äänestetä henkilöä, vaan puoluetta. Kokoomus varsinkin on niin kulisseista johdettu puolue, että henkilön omilla ajatuksilla ei ole mitään merkitystä lopoutuloksen kannalta.

Vierailija
110/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut tätä päivää näkeväni mutta näissä vaaleissa ääneni saa persu. Puhtaasti maahanmuuttopoliittisista syistä.

Vierailija
111/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta mä en enää äänestä. Mä äänestän rkp:tä tai vihreitä ja naista. Mä tykkään kansainvälisyydestä ja siitä että olis paljon erilaisia ihmisiä. Mä haluan suomeen kaikki maailman kansainväliset ketjut. Mä vastustan venäläistä ydinvoimalaa ja venäläistä kaasua ym. ja ydinvoimaloita muutenkin.

Vierailija
112/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja. Ihan vaan siksi koska maahanmuuton ongelmat ovat riistäytymässä käsistä. Toisin sanoen, olen valmis syömään hatullisen paskaa jotta vältyn hukkumasta paskakaivoon.

Vierailija
113/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tähän mennessä kokoomuslainen, mutta Persujen äänestäminen houkuttaa aivan vietävästi. Ei varmaan tarvitse eritellä miksi.

Kuitenkaan Persuilla ei ole tarpeeksi "oikeita poliitikkoja", kuten Halla-aho ja Soini, vaan aika iso läjä niitä Teuvo Hakkaraisia, jotka suhteellisen vaalitavan vuoksi imeytyvät mukana sinne eduskuntaan.

Kokoomuksella prosentuaalisesti istuvat poliitikot sekä ehdokkaat ovat korkeimmin koulutettuja, ja heillä on eniten kokemusta jonkinlaisesta yhteiskunnallisesta ja poliittisesta toiminnasta.

Vierailija
114/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa puolueessa on hyviä yksittäisiä ehdokkaita, mutta kokonaisuutena kaikki puolueet vaikuttavat aika paskoilta. Ei huvittais äänestää niistä mitään, mutta koska en aio nukkuakaan niin varmaan vihreitä. Kaikesta huolimatta vastaa eniten arvojani ja ärsyttää persuja ja sovinisteja mikä on aina bonusta.

Vierailija
115/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraattipuoluetta. Se on ainoa järkevä ääni muutokselle.

Vierailija
116/116 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta, koska se vastaa parhaiten arvojani. Vanhempani äänestävät RKP:tä ja mieheni joko Kokoomusta tai RKP:tä, ei ole kuulema valinnut vielä. Esikoinen täyttää 18v vähän reilun viikon päästä, mutta ei kuulema vielä tiedä mitä puoluetta meinaa äänestää.