Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: häpeätkö vartaloasi seksissä?

Vierailija
17.03.2015 |

Mitä kohtaa eniten? Ikäsi ja suhteen kesto? Onko mies kehunut vartaloasi?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannattsisiko erota, jos mies ei keksi kropastani mitään muuta kehuttavaa kuin että en ole läski? Kaikessa muussa ollen jotain vikaa? Ap

Vierailija
2/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Kyllä sillä hetkellä on vähän muuta ajateltavaa. - n19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häpesin hieman olemattomia rintojani, mutta olin hirveän tyytyväinen siihen että olin hoikka ja pikkuinen.

Synnytyksen jälkeen aloin arvostaa vartaloani, ja sitä, että palauduin lopulta niin hyvin. Alkoi kuitenkin harmittamaan raskausarvet rinnoissa, ja kummastelin, miten ennen jaksoin murehtia niiden kokoa, kun olivat sentään sileät ja kauniit. Arpien takia ahdisti harrastaa seksiä päivänvalossa.

Sitten pari kk sitten yritin tähystää takareidessäni olevaa luomea peilin edessä, ja järkytyin, millaiset mammareidet ja roikkuva peppu mulla nykyään onkaan! Nyt ei enää harmita rinnat, vaan reidet :D

Meidän molempien lempiasento on takaa ykköseen, nyt noiden reisien takia en toivo sitä valosalla. Mutta jos oikeasti haluttaa niin ei sillä ole mitään väliä.

Olen vasta 20 v., joten hyvin on aikaa treenailla reisiin lihasta. Muutenkin musta tuntuu, että kun ikää karttuu niin aina joutuu väistämättä välillä kriiseilemään ja uudestaan sopeutumaan vartaloonsa.

Mies on aina kehunut, että tykkää kun olen pienikokoinen (hän on itse siis liki kaksimetrinen). On vähän semmonen mörökölli, ettei kauheasti kehu, mutta kuulemma enemmän merkitystä on seksin laadulla kuin sillä, miten vartaloni on venynyt :) Yhdessä olemme olleet reilut 3 vuotta.

Vierailija
4/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä ja läskiäkin liika 25 kg. Mies pitää pehvastani ja rinnoistani ja makoilee sohvallakin mielellään pää mahani päällä. Suosikkiasentonsakin on se, jossa minä ratsastan päällä.

Vierailija
5/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpee, mutta tisseistä on pakko pitää kii, jos mies ottaa takaa. Sattuu muuten.

Vierailija
6/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä seksin aikana mutta muuten alasti kyllä. Tissit ja vatsa järkyttävässä kunnossa kolmen lapsen jäljiltä. Ja vuosi on oltu nykyisen miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
7/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, mutta en itseäni juuri esittelekään. Kolmen lapsen jälkeen vatsanahka roikkuu, mutta ei se seksissä häiritse ja sen saa piiloon napakoilla pikkuhousuilla muuten. Mies ei ole kehunut minua millään tavalla 15 vuoteen, eikö muutenkaan juuri enää ole kiinnostunut minuun koskemaan. Se on kuitenkin miehen ongelma, kohta kyllä entinen ongelma kun suhde vetelee viimeisiään. Ikää on pian 41 vuotta ja suhdetta takana lähes 18 vuotta. Innolla odottelen tulevaisuutta ja vähän viriilimpää uutta miessuhdetta vatsanahkani kanssa. :)

Vierailija
8/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä seksin aikana, mutta häpeän kovasti seistä alasti, koska takapuoleni epätasaisuus ja selluliitti näkyvät. Makuuasennossa kroppani on kivan muodokas, mutta sileä.

Vierailija
9/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:08"]En häpeä pätkääkään ja mittani 160/127. Käyn kylpylöissä ja ja harrastan seksiä. En edes tiedä mistä sellaisen häpeän tunteen saa. Tuedän että olen ihana ja kaunis. Ja mieskin tykkää.
[/quote]

Pystyyn nostettu sika sä useamman miehen mielestä olet.

Vierailija
10/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:40"]

[/quote]

En, en mitään kohtaa. Tällä hetkellä ei suhdetta. En muista että yksikään mies olisi koskaan kehunut vartaloani, muutama nainen kylläkin.

Lähtökohtainen olettama, että palstalla on pelkästään naisia on sangen erikoinen, koska onhan tuo nyt jo moneen kertaan käynyt selväksi, että vähintään neljäsosa palstalaisista on meitä miehiä.

-m43-

Vierailija
11/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin jos seksiä joutuisin harrastamaan. Onneksi en joudu! En edes lähesty naisia, koska en ole tyytyväinen itseeni.

Vierailija
12/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:40"]

[/quote]

En seksin aikana, muuten eniten häpeän ja kauhistelen vatsa makkaroitani. Ikä 43v, suhde kestänyt pian 22 vuotta. Mies saattaa silloin tällöin kehua jotakin kohtaa vartalossa, harvemmin se kuitenkaan liittyy seksiin tai esileikkiin.

Vierailija
13/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, mutta oma vartalo nyt kannattaa vain hyväksyä sellasena kuin se on. Olen hoikka ja rinnat AA-kokoiset, niin joskus seksin aikana ajattelen ettei rintani ainakaan kovin kiihottavat voi olla.... Mutta uskon että hyvä peppu ja hoikkuus kompensoivat lattarintaisuutta! Ei miehellänikään mikään täydellinen vartalo ole, mutta rakastan ja kiihotun hänestä silti.

Vierailija
14/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:43"]En häpeä, mutta oma vartalo nyt kannattaa vain hyväksyä sellasena kuin se on. Olen hoikka ja rinnat AA-kokoiset, niin joskus seksin aikana ajattelen ettei rintani ainakaan kovin kiihottavat voi olla.... Mutta uskon että hyvä peppu ja hoikkuus kompensoivat lattarintaisuutta! Ei miehellänikään mikään täydellinen vartalo ole, mutta rakastan ja kiihotun hänestä silti.
[/quote]

Se on sun kaa ku teinipoikaa nussis

Vierailija
15/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Ja ihan muutenkin kuin seksiä harrastaessa.
Vatsanahka on kamala arpinen, venynyt ja roikkuva.
Alapää on ruma ja "räjähtänyt".
Pylly on löysä, pitäis treenata enemmän.

Ei oo mies mitään sanonut mutta kai mä ite osaan peiliin katsoa.

Vierailija
16/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:43"]

En häpeä, mutta oma vartalo nyt kannattaa vain hyväksyä sellasena kuin se on. Olen hoikka ja rinnat AA-kokoiset, niin joskus seksin aikana ajattelen ettei rintani ainakaan kovin kiihottavat voi olla.... Mutta uskon että hyvä peppu ja hoikkuus kompensoivat lattarintaisuutta! Ei miehellänikään mikään täydellinen vartalo ole, mutta rakastan ja kiihotun hänestä silti.

[/quote]

mieheni ei harrasta kehumista, ei edes alkuaikoina harrastanut. Tunnen ja tiedän hänen rakastavan, mutta kehuja on turha odottaa. Pukeudun siis ihan itseäni varten ja onkin kiva kuulla kehuja vaatetuksestani vaikkapa 4v kuopukselta jolla on selvästikin estetiikan tajua, toisin kuin esikoisella tai miehelläni.

Vierailija
17/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 25 suhde vajaa 2v. Häpeän kovasti. ALapää tohjona , vatsanahka ja arvet synnytyksestä vaikuttavat todella paljon.

Vierailija
18/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:47"]Häpeän. Ja ihan muutenkin kuin seksiä harrastaessa.
Vatsanahka on kamala arpinen, venynyt ja roikkuva.
Alapää on ruma ja "räjähtänyt".
Pylly on löysä, pitäis treenata enemmän.

Ei oo mies mitään sanonut mutta kai mä ite osaan peiliin katsoa.
[/quote]

Eikö synnytyksen jälkeen palaudukaan tiukaksi niinkuin täällä kaikki sanoo :D

Vierailija
19/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:43"]En häpeä, mutta oma vartalo nyt kannattaa vain hyväksyä sellasena kuin se on. Olen hoikka ja rinnat AA-kokoiset, niin joskus seksin aikana ajattelen ettei rintani ainakaan kovin kiihottavat voi olla.... Mutta uskon että hyvä peppu ja hoikkuus kompensoivat lattarintaisuutta! Ei miehellänikään mikään täydellinen vartalo ole, mutta rakastan ja kiihotun hänestä silti. [/quote] Se on sun kaa ku teinipoikaa nussis

[/quote]Oksettava kommentti. 

Vierailija
20/148 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:47"]Häpeän. Ja ihan muutenkin kuin seksiä harrastaessa. Vatsanahka on kamala arpinen, venynyt ja roikkuva. Alapää on ruma ja "räjähtänyt". Pylly on löysä, pitäis treenata enemmän. Ei oo mies mitään sanonut mutta kai mä ite osaan peiliin katsoa. [/quote] Eikö synnytyksen jälkeen palaudukaan tiukaksi niinkuin täällä kaikki sanoo :D

[/quote]

Minun vaimollani ainakin palautui. Tiukka 50+ hoitsu. Seksuaalisesti valveutunut söpöläinen on hän <3