G: Minkä ikäinen olet kun esikoisesi täyttää 18v.?
Kommentit (94)
34v. :) mutta nyt kyllä koulut loppuun kunnialle korkeakouluja myöten ennenkuin lisäälapsia!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:40"] Säälien seuraan lapseni kaverin elämää, vanhemmat saaneet hänet +40. Heillä oma napa tärkein, äiti makaa sohvalla ja isä pelaa koneella, viikonloppuisin viini ja olut maistuu. Lapsen kanssa tekevät tuskin mitään, 8-vuotias välillä oven takana klo:21. Toki tämähän riippuu täysin ihmisistä, eikä heidän iästä!! [/quote] Täähän on kuin mun elämä, tosin vanhemmat oli 18&20v kun synnyin. [/quote] Näinpä, ei se ikää katso, kuten kirjoitinkin...
[/quote] Kuitenkin korostit sitä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:45"]
Minä olen silloin 41v. Ei huono! ;-)
[/quote]
Niin siis millä tavalla ei huono? Mikäli viittaat täällä siihen, että olet tuolloin vielä nuori niin kerrotko vielä, miksi tuo on niin tavoiteltava asia?
Jos esikoinen eläisi, olisin täyttänyt 38v silloin samana vuonna kun hän olisi täyttänyt 18v. Toinen lapseni täytti 18v viime kesänä ja minä silloin loppuvuodesta 39v.
Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta itse sain lapset 30 ja 32-vuotiaana eikä tämä kyllä omalla kohdalla ollut päivääkään liian aikaisin. Esikoisen syntymään mennessä olin saanut elää sitä kuuluisaa omaa elämää riittävästi, tehdä uraa, matkustella jne. Mikäli nämä olisi jääneet tekemättä, harmittaisi varmasti.
Tähän kun lisätään se fakta, että nykyihmiset säilyttävät toimintakykynsä vanhoiksi eikä 50-vuotias ole todellakaan iäkäs en oikein ymmärrä sitä, miksi lapset pitäisi tehdä nuorena. Minusta joku +30 on juuri sopiva.
Esikoisen täyttäessä 18v, minä olen 38. Kun kuopus täyttää 18v, olen 47v.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:40"] Säälien seuraan lapseni kaverin elämää, vanhemmat saaneet hänet +40. Heillä oma napa tärkein, äiti makaa sohvalla ja isä pelaa koneella, viikonloppuisin viini ja olut maistuu. Lapsen kanssa tekevät tuskin mitään, 8-vuotias välillä oven takana klo:21. Toki tämähän riippuu täysin ihmisistä, eikä heidän iästä!! [/quote] Täähän on kuin mun elämä, tosin vanhemmat oli 18&20v kun synnyin. [/quote] Näinpä, ei se ikää katso, kuten kirjoitinkin...
[/quote] Kuitenkin korostit sitä.
[/quote]
En korostanut, vaan mainitsin heidän iän. Jos tässä ketjussa ei olisi keskusteltu vanhempien iästä, vaan huonoista vanhemmista tuskin olisin heidän ikäänsä maininnut. Pointtina lähinnä se, että huonoja vanhempia löytyy varmasti joka ikäryhmästä.
Musta on ihanaa, että on nuori äiti JOS kykenee olemaan hyvä ja vastuuntuntoinen vanhempi. (En puhu nyt teineistä!!) Huomio! Tämä on minun mielipide!
Olin 41v. ja kuopukseni ollessa pari vuotta sitten 18v. 46v.
39