G: Minkä ikäinen olet kun esikoisesi täyttää 18v.?
Kommentit (94)
48 ja 51 kuopuksen täyttäessä. Nuoria vielä ja ehtinyt ennen lapsia elää nuoruutta
on se vaikea jonkun hyväksyä, että joku vielä yli 40 v jaksaa olla raskaana ja vauvaa hoitaa. ei kaikki ole 35 v pystyynkuolleita fleguja plösöjä.
ihme tyyppejä taas ...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:49"]on se vaikea jonkun hyväksyä, että joku vielä yli 40 v jaksaa olla raskaana ja vauvaa hoitaa. ei kaikki ole 35 v pystyynkuolleita fleguja plösöjä.
ihme tyyppejä taas ...
[/quote]
Multa mennyt ihan ohi, että joku on näin väittänyt?
112-vuotias ja hyvin olen jaksanut :D
45. Just jees ja enpä todennäköisesti mummoudu ainakaan alle 50-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:40"]
Säälien seuraan lapseni kaverin elämää, vanhemmat saaneet hänet +40. Heillä oma napa tärkein, äiti makaa sohvalla ja isä pelaa koneella, viikonloppuisin viini ja olut maistuu. Lapsen kanssa tekevät tuskin mitään, 8-vuotias välillä oven takana klo:21. Toki tämähän riippuu täysin ihmisistä, eikä heidän iästä!!
[/quote] Täähän on kuin mun elämä, tosin vanhemmat oli 18&20v kun synnyin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:40"]
Säälien seuraan lapseni kaverin elämää, vanhemmat saaneet hänet +40. Heillä oma napa tärkein, äiti makaa sohvalla ja isä pelaa koneella, viikonloppuisin viini ja olut maistuu. Lapsen kanssa tekevät tuskin mitään, 8-vuotias välillä oven takana klo:21. Toki tämähän riippuu täysin ihmisistä, eikä heidän iästä!!
[/quote] Täähän on kuin mun elämä, tosin vanhemmat oli 18&20v kun synnyin.
[/quote]
Näinpä, ei se ikää katso, kuten kirjoitinkin...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Itse olen taas nähnyt näitä parikymppisiä, jotka edelleen ajelee corollallaan pillurallia markettien pihalla viikonloppuiltaisin, nyt erona vain se että on 1-2 väsynyttä lasta takapenkillä :( säälittää ne pienet, joiden pitäisi olla jo nukkumassa.
Ja pakko tehdä sellainen yleistys, että yleensä 30+ ikäiset ovat ehtineet rillutella tarpeeksi ennen lapsia, jos siis lapsen teko tapahtuu vasta kolmenkympin paremmalla puolella. Ja nämä ehtivät lastensa kanssa nauttia. Kun taas juuri täysi-ikäisyyden kynnyksellä aletaan lapsia tekemään ja halutaan silti elää se villi nuoruus siinä sivussa, ne on surullisia tapauksia. Jos 40-vuotias pienten lasten äiti ei huolehdi lapsista kunnolla, kyse on mielenterveysongelmaisista ihmisistä. Jos 20-vuotias ei huolehdi lapsista kunnolla, menee nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin ainakin osittain, toki mt-tapauksia on niissäkin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Itse olen taas nähnyt näitä parikymppisiä, jotka edelleen ajelee corollallaan pillurallia markettien pihalla viikonloppuiltaisin, nyt erona vain se että on 1-2 väsynyttä lasta takapenkillä :( säälittää ne pienet, joiden pitäisi olla jo nukkumassa.
Ja pakko tehdä sellainen yleistys, että yleensä 30+ ikäiset ovat ehtineet rillutella tarpeeksi ennen lapsia, jos siis lapsen teko tapahtuu vasta kolmenkympin paremmalla puolella. Ja nämä ehtivät lastensa kanssa nauttia. Kun taas juuri täysi-ikäisyyden kynnyksellä aletaan lapsia tekemään ja halutaan silti elää se villi nuoruus siinä sivussa, ne on surullisia tapauksia. Jos 40-vuotias pienten lasten äiti ei huolehdi lapsista kunnolla, kyse on mielenterveysongelmaisista ihmisistä. Jos 20-vuotias ei huolehdi lapsista kunnolla, menee nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin ainakin osittain, toki mt-tapauksia on niissäkin.
[/quote]
Olen myös näitä nähnyt minäkin! Miehen kaveri sai 12 vuotta sitten lapsen 17v tytön kanssa, ekana viikonloppuna oli jo vauva hoidossa ja tuoreilla vanhemmilla ryyppäys bileet kotona, jossa tuore äiti kertoi, kun vittu ne supistukset, vittu kun ne sattu, vittu meinasin hypätä vitun ikkunasta vittuun...
T: se lapseni kaverin vanhemmista kirjoittanut