Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa asuminen on ihan helvetin tylsää............

Vierailija
06.12.2021 |

En yhtään ihmettele, miksi ihmiset muuttavat täältä pois. Talvella ei ole mitään tekemistä. Inhoan kaikkea talveen liittyvää. Ei kiinnosta mennä ulos, ensin pitää pukea puoli tuntia vaatteita päälle ja mitkään iänikuiset talviurheilulajit eivät jaksa enää kiinnostaa.

Muuttaisin heti täältä pois jos voisin. Odotan lapseni tuloa täysi-ikäisyyteen sitten lähden. Mulle riittää tämä tylsyys ja se, että Suomessa pitää olla rahaa rahaa rahaa, että täällä voi tehdä jotain. Esimerkiksi etelässä on aina lämmin, siellä voi ulkoilla joka päivä ilman kamalia vaatevuoria, siellä näkee ihmisiä, siellä voi istua rantakahviloissa, siellä voi pyöräillä ympäri vuoden, harrastaa kävelyä ympäri vuoden eikä tarvitse pelätä liukastumista, ruoka ja asuminen on halvempaa. Myöskään siellä ei ole sellaista kilpavarustelua mitä täällä Suomessa tehdään, pitää olla sitä ja tätä. Suomalaiset ovat jotenkin henkisesti jälkeenjääneita. Minua kiinnostaa enemmän ihmisten kanssa seurustelu kun krääsän kerääminen. Onko muita.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, lähdin jo yli 20 v. sitten pois Suomesta. Tällä palstalla käyn aina välillä toteamassa kuinka oikea päätökseni olikaan. Yhtään kertaa ei ole ollut ikävä Suomeen ja n. viikon loma siellä on aivan tarpeeksi, loppuviikosta alkaa jo ahdistaa.

Vierailija
202/204 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin haaveilin nuorempana jenkkeihin muuttamisesta, mutta en enää sen jälkeen kun tajusin että siellä pitäis tehdä töitä 24/7 jotta pärjää. Mielummin elän vähän rennompaa elämää ja jää aikaa harrastuksillekin En halua että työ on mun koko elämä, ne harrastukset on tärkeämpiä. Lisäksi tykkään hiljaisuudesta, melusaaste stressaa. En osaa edes nukkua melusaasteessa. Tarvin täyden hiljaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla olet muukalainen, jota kohdellaan muukalaisena.

Tämä tuppaa aina näiltä muuttouhoajilta unohtumaan.

Vierailija
204/204 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLisikin vain tylsää mutta kun tämä on masentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi