Miehet. Saatteko paljonkin vaimoltanne positiivista palautetta?
Kommentit (12)
En naisena voi vastata tähän, mutta sen sijaan esitän vastakysymyksen: paljonko sinä Ap annat vaimollesi pyyteetöntä hellyyttä ilman taka-ajatusta seksistä? Laitatko hänelle ruokaa, imuroitko, vietkö roskat, järjestätkö mukavia yllätyksiä kodin ulkopuolella, kehutko häntä?
Kädestä pitäen ovat kiitelleet, ne ketkä ovat tajuissaan olleet.
Muhmad Hassan
Vierailija kirjoitti:
En naisena voi vastata tähän, mutta sen sijaan esitän vastakysymyksen: paljonko sinä Ap annat vaimollesi pyyteetöntä hellyyttä ilman taka-ajatusta seksistä? Laitatko hänelle ruokaa, imuroitko, vietkö roskat, järjestätkö mukavia yllätyksiä kodin ulkopuolella, kehutko häntä?
Mä en ottais vaimoksi ihmistä, jolle seksi on joku palkinto roskapussin viemisestä.
En milloinkaan, saan vaan kuulla olevani aina syyllinen kaikkeen mikä vaimoa pännii. Hellyyttä ei meidän parisuhteessa ole ollut juuri lainkaan.
Onneksi vaimo itse on aina viaton.
Lopetin itsekin kehujen antamisen ja halailun, kun ei yksipuoliset sellaiset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity aloitukseen. Menikö hiekkaa etupyllyyn?
En todellakaan. Mutta moneen asiaan olen kyllä syyllinen jotenkin kummalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanottiin, että ap on mies tai lespo?
Hah, hah että kehuja. Miehen osa on kuulla haukkumisia.
En koskaan. Vaimoni on perusnegatiivinen valittaja joka oksentelee pahaa oloaan muun perheen niskaan vaihtelevalla intensiteetillä.
Tulipa surullinen olo tästä ketjusta 😒
Pitäisi muistaa kehua ja kiittää enemmän, sukupuolesta riippumatta.
Kädestä pitäen ovat kiitelleet, ne ketkä ovat tajuissaan pysyneet.