Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei syrjäytyneille naisille koskaan ehdoteta ratkaisuksi ongelmiin että pitäisi hankkia poikaystävä?

Vierailija
06.12.2021 |

Kjn syrjäytyneille miehille aina tarjotaan patenttiratkaisuksi tyttöystävän hankkimista ja uhotaan että sillä hoituu kaikki ongelmat.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mistään löydy, yrittänyt etsiä jo monta vuotta. Toinen syrjäytynytkin kelpaisi ihan hyvin.

En ole läski eikä lapsia ole.

Vierailija
22/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mistään löydy, yrittänyt etsiä jo monta vuotta. Toinen syrjäytynytkin kelpaisi ihan hyvin.

Mikset ole deittipalveluissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehistä tulee vain ongelmia. Nainen taas voi olla ratkaisu monen miehen ongelmiin.

Vierailija
24/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on syrjäytynyt jo niiden poikaystävien pahojen tekojen tähden .....

Vierailija
25/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta vuotta olen ollutkin. Pakkeja tulee vähän kaikesta, työttömyydestä hiusten väriin (ruskea). Ei meinaa jaksaa enää.

Vierailija
26/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, koska naisilla säännöllinen O on tärkeä tapa ylläpitää mielenterveyttä.

Mikä saa sinut olettamaan, ettei voisi saada "O" ilman miestä? Voisin melkein sanoa, että saat todennäköisemmin itseksesi helpommin kuin toisen kanssa. :D

Sori unohdin leluilla touhuavat ja sormilla räpläävät Pirkot. Aika masentavaa tpuhua se taitaa kuitenkin olla itsekseen. Parempi miehen käsittelyssä nuolemalla tai varmoilla käsillä.

Vierailija
27/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko miehiä jotka makaa ilmaiseksi työssä käyvän naisen asunnossa nainen maksaa vuokran palkastaan ja mies vaatii rahaa huumeisiin myy naisen stereoita radioita TV farkkuja ja SYÖ naisen maksamia ruokia ilmaiseksi. Nämäkö miehiä ?? Apinoita ne on .

Vierailija
28/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehille on aidosti terveydellistä ja muuta hyötyä parisuhteesta, naisille ei.

Sä varmaan olet lukenut myös mistä tulkinta johtuu?

Mies lakkaa elämästä sellaista elämää jota hän haluaa elää.

Vierailija
29/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty on näitä ulkomaan miehiä naiset maksaa asumisen ruuan ja kun nainen menee käymään jossain siellä on toinen nainen heti.

Vierailija
30/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syrjäytyneistä tiedä mutta ainakin masentuneille ja/tai traumatisoituneille naisille ollaan usein innokkaasti ehdottamassa miehen hankintaa (tai lapsentekoa, jos mies on jo) parannuskeinoksi. Näin on käynyt niin itselleni kuin monille tutuille naisillekin. Tätä "ratkaisua" ovat tyrkyttäneet ammattiauttajatkin, joilla kuvittelisi olevan hieman laajempi ja syvällisempi näkemys aiheesta.

Ratkaisut mt-ongelmiin ovat usein juuri yksinkertaisia. Miettimällä ja juttelemalla ne eivät koskaan korjaannu, vaan erilaisilla elämänmuutoksilla. Yksi niistä voi hyvinkin olla sellaisen kumppanin löytäminen, jonka kanssa on mieluummin kuin yksin. Yksi on liikunta, yksi on ravinto, yksi on työn teko, yksi on valon saaminen silmiin heti heräämisen jälkeen jne. Kun tekee pieniä hyviä muutoksia hiljalleen, elämä on kahden vuoden päästä paljon parempaa.

Vierailija
31/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla masennusta aiheuttaa ainoastaan tyttöystävän puute. Kaikki muu on elämässä reilassa.

Totta helkkarissa hyvä tyttöystävä ratkaisisi ongelmani.

Vierailija
32/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta vuotta olen ollutkin. Pakkeja tulee vähän kaikesta, työttömyydestä hiusten väriin (ruskea). Ei meinaa jaksaa enää.

Olet ihan väärällä saitilla. Toisilla saiteilla saa ihan luvalla olla työtön. Ainoa mikä mättää on ilmiselvä masennus. Hoida eka pää kuntoon ja palaa sitten asiaan.

Vierailija
33/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaakin ! kirjoitti:

Nähty on näitä ulkomaan miehiä naiset maksaa asumisen ruuan ja kun nainen menee käymään jossain siellä on toinen nainen heti.

Et ole nähnyt mitään. Todennäköisesti olet katsonut vain TV:stä 90 days Fiancé ja teet varmat havaintosi sen pohjalta.

Vierailija
34/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehille on aidosti terveydellistä ja muuta hyötyä parisuhteesta, naisille ei.

Myös monen naisen masennus johtuu parisuhteettomuudesta.

Vierailija
35/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla masennusta aiheuttaa ainoastaan tyttöystävän puute. Kaikki muu on elämässä reilassa.

Totta helkkarissa hyvä tyttöystävä ratkaisisi ongelmani.

Et voi asettaa toisen harteille noin suurta taakkaa! V!tuttaa kun naisia haukutaan laiskoiksi, elleivät viitsi laihduttaa/siivota/työllistyä. Teille sanotaan hanki nainen.

Vierailija
36/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juuri kirjoitti vauva.fi että mies löi kun hän oli ostanut joulukukkia.

Vierailija
37/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ehdotettu. ..yrpä kuulemma korjaa viat.

Vierailija
38/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.

Minulla ainakin ratkesi. Masennus parani ja elämä alkoi taas.

Vierailija
39/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.

Mitäs sit jos ja kun nainen jättää? Masennut uudelleen.

Vierailija
40/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sit jos ja kun nainen jättää? Masennut uudelleen.

Miksi hankkia töitä, kun töistä voi saada potkut? Miksi hankkia lapsi, koska lapsi voi kuolla? Aina voi käydä kurjasti mutta mieluummin pysähdyn ja nautin siitä mitä mulla on, vaikka se kestäisi vain hetken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi