Miksei syrjäytyneille naisille koskaan ehdoteta ratkaisuksi ongelmiin että pitäisi hankkia poikaystävä?
Kjn syrjäytyneille miehille aina tarjotaan patenttiratkaisuksi tyttöystävän hankkimista ja uhotaan että sillä hoituu kaikki ongelmat.
Kommentit (78)
Sama asia kun naiset kyselee laihdutukseen neuvoja, mikään ei kelpaa koska joutus ite tekeen jotain.
Jos nainen on jo syrjäytynyt, voi ajautua miehen palvelijaksi. Sitten voimia työllistyä ei välttämättä ole senkään vertaa. Tai jos on päihdeongelmainen, päihdeongelmainen puoliso voisi vaan pahentaa tilannetta.
Miesten tai puolisoehdokkaiden mieleen olevat ihmiset osaavat usein laittautua ja lähteä baanalle tai Tinderiin iskemään puolisoa. Totta on, että voisi kai täysin syrjäytyneitä kannustaa Tinderiin.
Kaikki työttömät, ystävättömät ja toivottomat siis deittipalveluihin. Sieltä se onni vielä löytyy, jos hyvä tuuri käy.
Miesystävälleni oli psykologi ehdottanut naisen hankintaa, kun elämänhallinta alkoi luisua käsistä. Voi hitto, mitä ristejä sitä naisille yritetään sälyttää. Mies on edelleen tuurijuoppo, enkä minä sitä pysty muuttamaan, enkä edes halua. Tämä toimii, koska meillä on ja tulee olemaan omat asunnot ja mies on muuten aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.
Minulla ainakin ratkesi. Masennus parani ja elämä alkoi taas.
Mitäs sit jos ja kun nainen jättää? Masennut uudelleen.
Miksi hankkia töitä, kun töistä voi saada potkut? Miksi hankkia lapsi, koska lapsi voi kuolla? Aina voi käydä kurjasti mutta mieluummin pysähdyn ja nautin siitä mitä mulla on, vaikka se kestäisi vain hetken.
Terapeuttina toiminen on melkoinen risti.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on jo syrjäytynyt, voi ajautua miehen palvelijaksi. Sitten voimia työllistyä ei välttämättä ole senkään vertaa. Tai jos on päihdeongelmainen, päihdeongelmainen puoliso voisi vaan pahentaa tilannetta.
Miesten tai puolisoehdokkaiden mieleen olevat ihmiset osaavat usein laittautua ja lähteä baanalle tai Tinderiin iskemään puolisoa. Totta on, että voisi kai täysin syrjäytyneitä kannustaa Tinderiin.
Kaikki työttömät, ystävättömät ja toivottomat siis deittipalveluihin. Sieltä se onni vielä löytyy, jos hyvä tuuri käy.
Entä jos ei löydy ketään vaikka on 15 vuotta etsinyt useammassa eri deittipalvelussa, töitäkään ei ole vuosiin löytynyt. Pitäisikö suosiolla vaan mennä jo kiikkuun? Elämässä ei vaan ole enää minkäänlaista valonpilkahdusta.
Olen opetellut laittautumaan ja treenannut kropan timmiksi jo vuosia sitten, ulkoilen ja urheilen jne. Ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei löydy ketään vaikka on 15 vuotta etsinyt useammassa eri deittipalvelussa, töitäkään ei ole vuosiin löytynyt. Pitäisikö suosiolla vaan mennä jo kiikkuun? Elämässä ei vaan ole enää minkäänlaista valonpilkahdusta.
Olen opetellut laittautumaan ja treenannut kropan timmiksi jo vuosia sitten, ulkoilen ja urheilen jne. Ei auttanut.
Koska, täällä ei ole kysyntää näyttäville naisille. Vika on ympäristössä. Älä soimaa itseäsi siitä ettet elä oikeassa maassa. Suomessa arvostetaan miehisiä naisia. (Joista kuitenkin valitetaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska, täällä ei ole kysyntää näyttäville naisille. Vika on ympäristössä. Älä soimaa itseäsi siitä ettet elä oikeassa maassa. Suomessa arvostetaan miehisiä naisia. (Joista kuitenkin valitetaan)
En edes ole mitenkään näyttävä; keskipituinen, naama ei ruma eikä kaunis jne. Kuitenkin laitan hiukset mahdollisimman nätisti, korostan naamasta parhaita puolia, pukeudun siististi ja mukavasti. Melko keskivertoakka miinus tämä pitkä syrjäytymistausta ja ikisinkkuus.
Kuka ja missä ehdottaa? Kyseenalaistan väitteen harhaisena ja sen reliabiliteetti on heikko.
Päin vastoin, ap. Syrjäytyneitä palstajormia neuvotaan hoitamaan kuntoon ensin päänsä, sitten koulutuksensa ja toimeentulonsa, ja näin syrjäytyminen on historiaa.
Eri asia, mitä kaverisi, äitisi ja isäsi ehdottavat, ei me sitä voida tietää. Todennäköisesti kuitenkin ovat yhtä niukoilla eväillä kuin olet ìtse, sillä älykkyys periytyy ja kaverisi ovat kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehille on aidosti terveydellistä ja muuta hyötyä parisuhteesta, naisille ei.
Myös monen naisen masennus johtuu parisuhteettomuudesta.
Naiset useimmiten salaa oman pahoinvointinsa ja yrittävät sinnitellä mahdollisimman pitkään. Miksi? Koska, opittu tapa. Miehille tuntuu olevan perusoletuksena että joku tulee ojentamaan auttavan kätensä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja missä ehdottaa? Kyseenalaistan väitteen harhaisena ja sen reliabiliteetti on heikko.
Päin vastoin, ap. Syrjäytyneitä palstajormia neuvotaan hoitamaan kuntoon ensin päänsä, sitten koulutuksensa ja toimeentulonsa, ja näin syrjäytyminen on historiaa.
Eri asia, mitä kaverisi, äitisi ja isäsi ehdottavat, ei me sitä voida tietää. Todennäköisesti kuitenkin ovat yhtä niukoilla eväillä kuin olet ìtse, sillä älykkyys periytyy ja kaverisi ovat kaltaisiasi.
Toiset miehet kertoo kuinka oma vaimoke nosti suosta.
Naisilla on yleensä enemmän sosiaalista älykkyyttä
Minulle ehdotettiin joskus ratkaisuksi jättää silloinen poikaystäväni :'D lopulta tottelinkin neuvoa ja elämäni parani paljon. Sen jälkeenkään ei ole ehdotettu uuden hankkimista tilalle, vaikka olen ollut jo vuosia sinkkuna. Terapiassa kiinnitetään huomiota vain niihin asioihin, mitkä itse otan esille.
Lääkäri on yksinäisyyteeni ehdottanut vanhusten päiväkerhossa käymistä, jostain syystä en mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on yleensä enemmän sosiaalista älykkyyttä
Tämä. Monet miehet ei edes juurikaan hymyile, pälyilee ja toljottaa vaan. Toki sosiaaliseen älyyn kuuluu moni muukin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on työkkäristä ehdotettu lasten tekoa näin syrjäytyneenä naisena. Tein lapset mutta eipä siitä apua ole ollut.
Samoin kävi mun kaverille! Oli vieläpä noihin aikoihin koditon. Ei onneksi tehnyt.
Ei juma...
Lapsien tekeminen on epäinhimillistä vaikkei edes olisi tuollaiset lähtökohdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehille on aidosti terveydellistä ja muuta hyötyä parisuhteesta, naisille ei.
Myös monen naisen masennus johtuu parisuhteettomuudesta.
Naiset useimmiten salaa oman pahoinvointinsa ja yrittävät sinnitellä mahdollisimman pitkään. Miksi? Koska, opittu tapa. Miehille tuntuu olevan perusoletuksena että joku tulee ojentamaan auttavan kätensä.
Perusoletus on, että se auttaja on aina nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.
Niin, koska he haluavat äidin, joka siivoaa, kokkaa,pesee pyykit, maksaa laskut ja tyttöystävån, jokatoteuttaa seksiunelmat. Kukapa ei sellaista haluaisi?
Syrjäytynyt nainen saisi kumppaniksi syrjäytyneen miehen,oaitsi jos olisi suoerkaunis. Syrjäytyneen miehen kanssa nainen joutuisi hoitamaan omien adioiden lisäksi miehen asiat.
Pitäisikö se laittaa lakiin että ne ei saa hankkia just lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska he haluavat äidin, joka siivoaa, kokkaa,pesee pyykit, maksaa laskut ja tyttöystävån, jokatoteuttaa seksiunelmat. Kukapa ei sellaista haluaisi?
Ihanaa, minäkin haluaisin tuota: mies siivoisi, pyykkäisi, kokkaisi...joka päivä olisi lämmin kotiruoka. Sitten mies vielä tarjoaisi tajunnan räjäyttäviä orgasmeja pä8vityäin . Tykkäisin :)
Mulla on aviomies ja silti olen syrjäytynyt.