Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei syrjäytyneille naisille koskaan ehdoteta ratkaisuksi ongelmiin että pitäisi hankkia poikaystävä?

Vierailija
06.12.2021 |

Kjn syrjäytyneille miehille aina tarjotaan patenttiratkaisuksi tyttöystävän hankkimista ja uhotaan että sillä hoituu kaikki ongelmat.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.

Niin, koska he haluavat äidin, joka siivoaa, kokkaa,pesee pyykit, maksaa laskut ja tyttöystävån, jokatoteuttaa seksiunelmat. Kukapa ei sellaista haluaisi?

Ihanaa, minäkin haluaisin tuota: mies siivoisi, pyykkäisi, kokkaisi...joka päivä olisi lämmin kotiruoka. Sitten mies vielä tarjoaisi tajunnan räjäyttäviä orgasmeja pä8vityäin . Tykkäisin :)

Täällä olisi sellainen mies ehdolla.

Vierailija
62/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ikinä ole naisille ongelma. 

Jokainen nainen saa kyllä miehen halutessaan hyvin helposti. Ja kyllä naiset itsekin tietävät sen, vaikka jotkut humble brägäilevät. 

Katsoisit noita Aurikatariinan tekemiä videoita. Nuori mies oli ehtinyt vuodessa (!!) hukuttaa kämppänsä roskiin. Miksi jotkut kasvattavat pojistaan tuommoisia vätyksiä?

Älkää opettako pojille väärejä malleja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt nainen saisi kumppaniksi syrjäytyneen miehen,oaitsi jos olisi suoerkaunis. Syrjäytyneen miehen kanssa nainen joutuisi hoitamaan omien adioiden lisäksi miehen asiat.

Ei liity pelkästään syrjääntyneisiin miehiin. Ihan työelämässä olevistakin löytyy äitiä vailla olevia. Minkään naisen tehtäväksi et voi pistää oman elämäsi kuntoon järkkäämistä.

Vierailija
64/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.

Niin, koska he haluavat äidin, joka siivoaa, kokkaa,pesee pyykit, maksaa laskut ja tyttöystävån, jokatoteuttaa seksiunelmat. Kukapa ei sellaista haluaisi?

Tälle on oma termikin: fuckmommy!

Urbaani sanakirja kertoo näin

"Usually someone who looks after a Manchild in a relationship, cares for every aspect for their life and supports them in every way, shape or form. Without said Manchild doing anything because they enjoy being coddled and having shit handed to them without having to work for it.

More often than not, the woman's partner does not have their shit together and is often immature and an unlikeable asshole. Usually plays Warhammer and has bad BO.

"My sister is so and so's Fuckmommy because he can't be fucked working and she's so desperate for a boyfriend she won't tell him to get his shit together""

Tekee karhunpalveluksen molemmille osapuolille ja varma tie katkeruuteen. Älkää passatko mieslapsia.

Vierailija
65/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mies haaveilee tyttöystävän saamisesta ratkaisuna kaikkiin ongelmiinsa.

Suhteeseensa leipääntynyt ukkomies haaveilee eukkonsa jättämisestä ratkaisuna kaikkiin ongelmiinsa.

Vierailija
66/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen mies haaveilee tyttöystävän saamisesta ratkaisuna kaikkiin ongelmiinsa.

Suhteeseensa leipääntynyt ukkomies haaveilee eukkonsa jättämisestä ratkaisuna kaikkiin ongelmiinsa.

Ja kumpikin ryyppää. Toinen syystä, kun ei ole eukkoa ja toinen syystä, kun on eukko.

Vierailija
67/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneen naisen ongelma on, että häneen kiinnittyy helposti miehiä, jotka käyttävät häntä hyväksi kaikin puolin. t: sosiaalityöntekijä

Vierailija
68/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehille on aidosti terveydellistä ja muuta hyötyä parisuhteesta, naisille ei.

Myös monen naisen masennus johtuu parisuhteettomuudesta.

Naiset useimmiten salaa oman pahoinvointinsa ja yrittävät sinnitellä mahdollisimman pitkään. Miksi? Koska, opittu tapa. Miehille tuntuu olevan perusoletuksena että joku tulee ojentamaan auttavan kätensä.

Tältä tosiaan vaikuttaa. Ja mistä miehet kehittävän sen oletuksensa, että joku tulee auttamaan, ja jos ei tule, niin heitä kohdellaan väärin?

Liittyisikö asiaan se, miten poikia jo pienestä pitäen kohdellaan kuin heikompaa astiaa?

Tarkoitan sitä miten poikia autetaan kaikessa mahdollisessa enemmän kuin tyttöjä, ihan lähtien vaatteiden pukemisesta ja muista perustoimista. Tästä on tutkimusta esim. päiväkodeista. Tytöt ja pojat ovat lähdössä ulos, ja tyttöjen tulee selviytyä pukeutumisesta itse, ja heitä jopa kehotetaan auttamaan poikia pukeutumaan (!).

Pojilta vaaditaan koulussa vähemmän, ilmeisesti oletuksena, että heidän lahjansa eivät kuitenkaan riitä samaan kuin tyttöjen. Ja jokainen on varmaan kuullut sellaisesta jutusta kuin itseään toteuttava ennuste. 

Me kasvatamme pojat heikoiksi ja riippuvaisiksi. Miesaktivistien tulisi puuttua tähän ja alkaa puhua vaatimamman kasvatuksen puolesta nimenomaan pojille, jotta saadaan tämä pätevyyden epäsuhta korjattua, ja miehet eivät aivan jää jälkeen muista.

Vierailija
69/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin ratkesi. Masennus parani ja elämä alkoi taas.

Mitäs sit jos ja kun nainen jättää? Masennut uudelleen.

Miksi hankkia töitä, kun töistä voi saada potkut? Miksi hankkia lapsi, koska lapsi voi kuolla? Aina voi käydä kurjasti mutta mieluummin pysähdyn ja nautin siitä mitä mulla on, vaikka se kestäisi vain hetken.

Terapeuttina toiminen on melkoinen risti.

Ei terapeuttina vaan tasavertaisena kumppanina. Harmi jos palstamammoilla on kokemuksia vain mieslapsista.

Vierailija
70/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin ratkesi. Masennus parani ja elämä alkoi taas.

Mitäs sit jos ja kun nainen jättää? Masennut uudelleen.

Miksi hankkia töitä, kun töistä voi saada potkut? Miksi hankkia lapsi, koska lapsi voi kuolla? Aina voi käydä kurjasti mutta mieluummin pysähdyn ja nautin siitä mitä mulla on, vaikka se kestäisi vain hetken.

Terapeuttina toiminen on melkoinen risti.

Ei terapeuttina vaan tasavertaisena kumppanina. Harmi jos palstamammoilla on kokemuksia vain mieslapsista.

"Tee minut onnelliseksi!"

"Ethän jätä? Muutoin murrun!"

Jep, jep onpa tasavertaista.

Vierailija
71/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, koska naisilla säännöllinen O on tärkeä tapa ylläpitää mielenterveyttä.

Mikä saa sinut olettamaan, ettei voisi saada "O" ilman miestä? Voisin melkein sanoa, että saat todennäköisemmin itseksesi helpommin kuin toisen kanssa. :D

Sori unohdin leluilla touhuavat ja sormilla räpläävät Pirkot. Aika masentavaa tpuhua se taitaa kuitenkin olla itsekseen. Parempi miehen käsittelyssä nuolemalla tai varmoilla käsillä.

99% naisista saa paremman orgasmin yksin. Ei teitä tarvi mihinkään, etenkään orgasmiin. Kuinka säälittävää läähättää täällä seksifantasioitaan itsenäisyyspäivänä.

Vierailija
72/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneessa parisuhteessa kaksi ihmistä selviää yhdessä niistä ongelmista, joita heillä ei olisi, jos eivät olisi parisuhteessa.

Vierailija
73/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuneessa parisuhteessa kaksi ihmistä selviää yhdessä niistä ongelmista, joita heillä ei olisi, jos eivät olisi parisuhteessa.

^^^

Vierailija
74/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävälleni oli psykologi ehdottanut naisen hankintaa, kun elämänhallinta alkoi luisua käsistä. Voi hitto, mitä ristejä sitä naisille yritetään sälyttää. Mies on edelleen tuurijuoppo, enkä minä sitä pysty muuttamaan, enkä edes halua. Tämä toimii, koska meillä on ja tulee olemaan omat asunnot ja mies on muuten aivan ihana.

Mulle ei kelpaa juoppo. Sinkkuja juoppoja ja narkkeja ihania miehiä on paljon. Kunnollisia vähän, ei oo tullut vielä vastaan. T. N32

Vierailija
75/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneen naisen ongelma on, että häneen kiinnittyy helposti miehiä, jotka käyttävät häntä hyväksi kaikin puolin. t: sosiaalityöntekijä

Tämän minäkin allekirjoitan. T. kokemusta on

Vierailija
76/78 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävälleni oli psykologi ehdottanut naisen hankintaa, kun elämänhallinta alkoi luisua käsistä. Voi hitto, mitä ristejä sitä naisille yritetään sälyttää. Mies on edelleen tuurijuoppo, enkä minä sitä pysty muuttamaan, enkä edes halua. Tämä toimii, koska meillä on ja tulee olemaan omat asunnot ja mies on muuten aivan ihana.

Mulle ei kelpaa juoppo. Sinkkuja juoppoja ja narkkeja ihania miehiä on paljon. Kunnollisia vähän, ei oo tullut vielä vastaan. T. N32

No niinpä. Jos ei ole alkoholiongelmaa ja on raivoraitis, niin sekin on ongelma. Harva pystyy suitsimaan alkoholinkäyttöään ns. normaalille tasolle ja ei, normaalia ei ole ryypätä joka viikonloppu. Mulle kelpaa tuo juopottelija, koska muut ominaisuudet painavat vaakakupissa enemmän, toistaiseksi ainakin. Mut yhteen emme voi muuttaa, koska en jaksaisi katsella humalaista miestä koko ajan.

Vierailija
77/78 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee juoposta/narkista miehestä ihanan?

Vierailija
78/78 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ikinä ole naisille ongelma. 

Jokainen nainen saa kyllä miehen halutessaan hyvin helposti. Ja kyllä naiset itsekin tietävät sen, vaikka jotkut humble brägäilevät. 

Katsoisit noita Aurikatariinan tekemiä videoita. Nuori mies oli ehtinyt vuodessa (!!) hukuttaa kämppänsä roskiin. Miksi jotkut kasvattavat pojistaan tuommoisia vätyksiä?

Älkää opettako pojille väärejä malleja!

Jos katsoisit vähän enemmän niitä videoita niin huomaisit, että osa niistä todella pahoista kämpistä on yksin asuvien naisten koteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän