Miehen suusta:
"Onhan se nyt vähän mautonta jos äiti, etenkin pienten lasten äiti, käy baareissa. Isät on eri juttu vaikka kuinka pitäis esittää että isät ja äidit muka on samalla viivalla tässä asiassa".
Ja nyt ihmettelee miksi mökötän.
Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset ovat yli 1-vuotiaita, mutta alle neljä.
Kävin lauantaina ystävän kanssa baarissa, ja oli jopa kolmas kertani esikoisen syntymän jälkeen.
Mies ei käy baareissa ollenkaan, eikä hyväksy minunkaan käyvän, vaikka olen humalassa(kin) asiallinen, en riehu, huuda, petä tai nolaa itseäni. Osaan ottaa kohtuudella. On vain kuulema noloa riittämiin siinä, että tanssin siellä "sinkkujen ja pettäjien" valtakunnassa.
Kyllä, mies on vanhempi ja siksi kuvittelee että baarit ovat kuin hänen nuoruudessaan. Silloin sielä ei kuulemma käyneet kuin he, jotka kaipasivat "sellaista" seuraa.
Kommentit (39)
Riippuu vähän millaseen baariin menet. Jos se on sellanen kiva pikku bubi jossa vähän siemaillaan juomia ja kikatellaan pöydässä oman porukan kesken niin ok. Mut jos se on jokin tanssilattiahelvetti niin kyllä itekin kummastelisin. Ota miehes mukaan niin sillon on ok mennä minne vaan.
Muka noloa jos joku tuttu sinut näkee baarissa ;) ja paskat!
Mies on epävarma ja mustasukkainen ja haluaa että pysyt lasten kanssa kotona jota hänen ei tarvitse murehtia että löydät nuoremman ja paremman miehen...vaikka sinä et sellaista halua tai etsi mutta mustasukkainen ja kontrollin haluinen ei järkipuhetta ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:38"]Mä voin ottaa sun miehen :)
[/quote]
Sori, en usko että vaihtaa mua suhun tai kehenkään muuhunkaan =)
Meillä menee aivan loistavasti muuten, joten mikään eron paikka tämä ei todellakaan ole. Hän on loistava isä lapsillemme ja hyvä puoliso minulle. Itsekin yritän parhaani äitinä ja miehen puolisona. Eikä valituksia ole tullut-tämän lisäksi.
Mies ei tosiaan viihdy baareissa ja jos alkoa ottaa niin joku saunakalja lauantaina, that's it. Munkin alkoholin käyttö rajoittuu nuihin illanviettoihin, joita nyt on harvakseltaan (toistan tätä koko ajan, heh :-D).
Molemmat tykätään harrastaa liikuntaa, hän hiihtää ja minä juoksen. Molemmat pääsee näitä tekemään niin yksin kuin lastenkin kanssa, joten ei ole kyse siitäkään, ettei mies pääsisi koskaan mihinkään.
Kysynyt olen, pelkääkö menettävänsä mut baarissa jollekin jätkälle, niin ehkä vähän. Ja ristiriitaista tässä on se, että ei usko minun pettävän, mutta ei siedä jos joku yrittää iskeä minua.
Ei sillä pitäisi olla mitään väliä vaikka joku yrittäisi minulta vongata, kun ihan totta osaan kieltäytyä ja pitää puoliani.
Ap
Rehelliset kalsarikännit on parempi ratkaisu. Halvempaa eikä tule sanomista baareissa riekkumisesta. Musiikkia saa tuubista, eikä tarvi odottaa vessaan ja juomia.
Mene vaan sinne kullia imemään! Jossain vaiheessa lipsahdat ja suupielet spermassa ja huulipunat poskilla itkusena selität hyvälle miehelles mitä tuli tehtyä! Näin tulee tapahtumaan.
Vaikka kyllä ne vieraat miehet ovat kauniita katsella. Vaikka harvoin käynkin. Tuli sit taas mainittua toi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:38"]Mä voin ottaa sun miehen :)
[/quote]
Sori, en usko että vaihtaa mua suhun tai kehenkään muuhunkaan =)
Meillä menee aivan loistavasti muuten, joten mikään eron paikka tämä ei todellakaan ole. Hän on loistava isä lapsillemme ja hyvä puoliso minulle. Itsekin yritän parhaani äitinä ja miehen puolisona. Eikä valituksia ole tullut-tämän lisäksi.
Mies ei tosiaan viihdy baareissa ja jos alkoa ottaa niin joku saunakalja lauantaina, that's it. Munkin alkoholin käyttö rajoittuu nuihin illanviettoihin, joita nyt on harvakseltaan (toistan tätä koko ajan, heh :-D).
Molemmat tykätään harrastaa liikuntaa, hän hiihtää ja minä juoksen. Molemmat pääsee näitä tekemään niin yksin kuin lastenkin kanssa, joten ei ole kyse siitäkään, ettei mies pääsisi koskaan mihinkään.
Kysynyt olen, pelkääkö menettävänsä mut baarissa jollekin jätkälle, niin ehkä vähän. Ja ristiriitaista tässä on se, että ei usko minun pettävän, mutta ei siedä jos joku yrittää iskeä minua.
Ei sillä pitäisi olla mitään väliä vaikka joku yrittäisi minulta vongata, kun ihan totta osaan kieltäytyä ja pitää puoliani.
Ap
[/quote]
Sehän nähää
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:57"]Vaikka kyllä ne vieraat miehet ovat kauniita katsella. Vaikka harvoin käynkin. Tuli sit taas mainittua toi.
Ap
[/quote]
Hah hah. Hyvä yritys.
Oikea ap.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:57"]Vaikka kyllä ne vieraat miehet ovat kauniita katsella. Vaikka harvoin käynkin. Tuli sit taas mainittua toi.
Ap
[/quote]
Hah hah. Hyvä yritys.
Oikea ap.
[/quote]
Ahahahaa, hyvä yritys.
Se oikeasti oikea ap.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:57"]Vaikka kyllä ne vieraat miehet ovat kauniita katsella. Vaikka harvoin käynkin. Tuli sit taas mainittua toi.
Ap
[/quote]
Hah hah. Hyvä yritys.
Oikea ap.
[/quote]
Ahahahaa, hyvä yritys.
Se oikeasti oikea ap.
[/quote]
:D
ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:36"]
"Onhan se nyt vähän mautonta jos äiti, etenkin pienten lasten äiti, käy baareissa. Isät on eri juttu vaikka kuinka pitäis esittää että isät ja äidit muka on samalla viivalla tässä asiassa". Ja nyt ihmettelee miksi mökötän. Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset ovat yli 1-vuotiaita, mutta alle neljä. Kävin lauantaina ystävän kanssa baarissa, ja oli jopa kolmas kertani esikoisen syntymän jälkeen. Mies ei käy baareissa ollenkaan, eikä hyväksy minunkaan käyvän, vaikka olen humalassa(kin) asiallinen, en riehu, huuda, petä tai nolaa itseäni. Osaan ottaa kohtuudella. On vain kuulema noloa riittämiin siinä, että tanssin siellä "sinkkujen ja pettäjien" valtakunnassa. Kyllä, mies on vanhempi ja siksi kuvittelee että baarit ovat kuin hänen nuoruudessaan. Silloin sielä ei kuulemma käyneet kuin he, jotka kaipasivat "sellaista" seuraa.
[/quote]
Isä baarissa on eri asia kuin äiti baarissa? :D Onko tää joku samanlainen juttu kuin että miehillä nyt vain on biologinen tarve levittää siementään ympäriinsä,mutta naisten kevytkenkäisyys ei ole hyväksyttävää? Käsket vain miehen siirtyä 2010-luvulle.Kyllä äideilläkin on oikeus käydä tuulettumassa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:42"]
Kyllä mua lapsena hävettäis jos äiti kävis kiemurtelemassa baareissa. Miehenä hävettäis jos vaimo tekis niin.
[/quote]
Miten niin kiemurtelemassa. Kai sitä nyt äidit ja varatutkin saa välillä käydä ulkona ystävien kanssa?
[/quote]
Etkö ole nähnyt naisten tanssivan?
On täysin normaalia sekä äideiltä että isiltä käydä baarissa (alkoholin väärinkäyttö tai joka ilta baarissa ramppaaminen on asia erikseen. Ja koskee yhtä lailla molempia vanhempia). Kuulostaa siltä, että miehesi yrittää vaan kontrolloida sinua ja esittää sen muka tuollaisten "periaatteiden" kautta.
Minkä ikäinen miehesi on?
Minä olen 45 ja käyn baarissa, jos huvittaa. Joskus miehenkin kanssa. Lapsi on kyllä jo 7-vuotias :)
Mene silti äläkä välitä ukosta. Oma aika kavereiden kanssa tarpeen aina välillä:)
Sen siitä saa kun ottaa porvoolaisen puolison.
Olen samaa mieltä hänen kanssaan.
Mies
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:38"]
Minkä ikäinen miehesi on?
Minä olen 45 ja käyn baarissa, jos huvittaa. Joskus miehenkin kanssa. Lapsi on kyllä jo 7-vuotias :)
[/quote]
En ihmettele, tainnut nuorempana olla baari olohuoneena, kun lapsikin saatu kolmekasina:(
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:42"]
Kyllä mua lapsena hävettäis jos äiti kävis kiemurtelemassa baareissa. Miehenä hävettäis jos vaimo tekis niin.
[/quote]
Miten niin kiemurtelemassa. Kai sitä nyt äidit ja varatutkin saa välillä käydä ulkona ystävien kanssa?