Pärjääkö yksin asuva kuukauden 240€ lla?
Kommentit (30)
Pärjää. Tee iso kattilallinen aloo gobia.
helposti pärjää jos laskut maksettu
Pärjää just ja just jos noi rahat menee matkustamiseen,ruokaan ja lääkkeisiin.
Rikolliset kustantavat 225€/vrk, niin luulisi Orpon ymmärtävän tukea köyhiä, mitä siitäkin tulee, jos kaikki haluavat vankilaan, missä asuminen, ruoka ja vaatteet, lääkärit, hammasläkärit palvelevat ripeästi..
Joudun maksamaan sekä vuokraa että asuntolainaa yhtä aikaa. Tuore ero, lisäksi laskut
Ap
Hyvin pärjää ja rahaa jää vielä sijoituksiinkin. Ruuat saa ilmaiseksi leipäjonosta.
Ei yleensä pärjää jos tupakoi ja kaljoittelee. Tupakkaan menee monella 70 euroa, kaljaan 80 euroa kk. Eivät osaa ruokaa tehdä joten eivät pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet ja bussikortti myös
Tähän aikaan vuodesta lääkkeisiin voi mennä paljon ennen kuin omavastuu täyttyy. Syödään sitten jotain halvempaa. Vaatteita ei tästä alennusmyynnistä osteta, toivottavasi kirpparilta löytyy jos tarvitset.
Täällä oli yksi päivä ketju jossa yksin asuva söi 30€ viikossa, onko mahdollista? Tosin mulla mennyt ruokahalukin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joudun maksamaan sekä vuokraa että asuntolainaa yhtä aikaa. Tuore ero, lisäksi laskut
Ap
Ei sinun kannata nyt asuntolainaa maksaa, jos asut vuokralla. Kyllä pankki huolehtii aikanaan sen lainan perimisestä. Siirrä sellaisten laskujen eräpäiviä, joita voisit maksaa myöhemmin.
Mulla menee yksin asuvana tuo ruokaan. Toki voisin siitä tinkiä jos pakko. Eri asia kuinka paljon. Pakollisten laskujen jälkeen olis aika kaurapuuropainoitteinen ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sinun kannata nyt asuntolainaa maksaa, jos asut vuokralla. Kyllä pankki huolehtii aikanaan sen lainan perimisestä. Siirrä sellaisten laskujen eräpäiviä, joita voisit maksaa myöhemmin.
En halua menettää luottotietoja. Ex ei halua ottaa lyhennysvapaata. Lisäksi pitkittää myyntiä. Asuu itse ex talossa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli yksi päivä ketju jossa yksin asuva söi 30€ viikossa, onko mahdollista? Tosin mulla mennyt ruokahalukin
Ap
Aika helposti, jos siihen ei sisälly virvokkeita eikä 12 euron työlounaista. Halvoista juureksista, perunoista ja kaalista saat monipuolista ja terveellistä ruokaa, kun valmistat itse. Lisäksi edullisia tarjous- ja päiväysalennusruokia.
Riippuu tarpeista ja iästä. Osa tarvitsee muutakin kuin juomaa ja ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Helposti kun tekee isoja satseja samaa ruokaa ja jatkaa lihaa halvemmilla aineilla, esim. pavuilla. Paljon halpoja kasviksia ja leipää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
On mahdollista teoriassa.
Itse metsästän prismoista ja muista hävikki kasviksia, leipää ja kyytipoikana usein hieman tarjous lohta. (Pakkasessa varasto kotona)
Aamiainen, lounas iltapala noin 2-3 € päivä....eli kyllä alitan 30€ viikko budjetin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En halua menettää luottotietoja. Ex ei halua ottaa lyhennysvapaata. Lisäksi pitkittää myyntiä. Asuu itse ex talossa
Ap
Peri siltä vuokraa sitten jos siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ota sinä lyhennysvapaat omalle osuudellesi. Ex ei pitkitä myyntiä, kun ilmoitat lopettavasi lainan maksun tässä kuussa. Pankki edistää oikein mielellään asunnon myyntiä. Eikä sinun luottotietosi siinä mene, jos et nyt muutamaan kuukauteen asuntolainaa maksa.
Miksi sinä pöljä kustannat miehesi asumista maksamalla lainaa?
Pelkkään ruokaan vai ruokaan, lääkkeisiin ja matkakuluihin?