Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö yksin asuva kuukauden 240€ lla?

Vierailija
30.12.2023 |

Mitä syödä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään ruokaan vai ruokaan, lääkkeisiin ja matkakuluihin?

Vierailija
2/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää. Tee iso kattilallinen aloo gobia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti pärjää jos laskut maksettu

Vierailija
4/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ja bussikortti myös

Vierailija
5/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää just ja just jos noi rahat menee matkustamiseen,ruokaan ja lääkkeisiin.

Vierailija
6/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset kustantavat 225€/vrk, niin luulisi Orpon ymmärtävän tukea köyhiä, mitä siitäkin tulee, jos kaikki haluavat vankilaan, missä asuminen, ruoka ja vaatteet, lääkärit, hammasläkärit palvelevat ripeästi..

Vierailija
7/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun maksamaan sekä vuokraa että asuntolainaa yhtä aikaa. Tuore ero, lisäksi laskut

Ap

Vierailija
8/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää ja rahaa jää vielä sijoituksiinkin. Ruuat saa ilmaiseksi leipäjonosta.

Vierailija
9/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä pärjää jos tupakoi ja kaljoittelee. Tupakkaan menee monella 70 euroa, kaljaan 80 euroa kk. Eivät osaa ruokaa tehdä joten eivät pärjää.

Vierailija
10/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ja bussikortti myös

Tähän aikaan vuodesta lääkkeisiin voi mennä paljon ennen kuin omavastuu täyttyy. Syödään sitten jotain halvempaa. Vaatteita ei tästä alennusmyynnistä osteta, toivottavasi kirpparilta löytyy jos tarvitset.

Vierailija
11/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli yksi päivä ketju jossa yksin asuva söi 30€ viikossa, onko mahdollista? Tosin mulla mennyt ruokahalukin

Ap

Vierailija
12/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun maksamaan sekä vuokraa että asuntolainaa yhtä aikaa. Tuore ero, lisäksi laskut

Ap

Ei sinun kannata nyt asuntolainaa maksaa, jos asut vuokralla. Kyllä pankki huolehtii aikanaan sen lainan perimisestä. Siirrä sellaisten laskujen eräpäiviä, joita voisit maksaa myöhemmin.

Vierailija
13/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yksin asuvana tuo ruokaan. Toki voisin siitä tinkiä jos pakko. Eri asia kuinka paljon. Pakollisten laskujen jälkeen olis aika kaurapuuropainoitteinen ruokavalio.

Vierailija
14/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sinun kannata nyt asuntolainaa maksaa, jos asut vuokralla. Kyllä pankki huolehtii aikanaan sen lainan perimisestä. Siirrä sellaisten laskujen eräpäiviä, joita voisit maksaa myöhemmin.

En halua menettää luottotietoja. Ex ei halua ottaa lyhennysvapaata. Lisäksi pitkittää myyntiä. Asuu itse ex talossa

Ap

Vierailija
15/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli yksi päivä ketju jossa yksin asuva söi 30€ viikossa, onko mahdollista? Tosin mulla mennyt ruokahalukin

Ap

Aika helposti, jos siihen ei sisälly virvokkeita eikä 12 euron työlounaista. Halvoista juureksista, perunoista ja kaalista saat monipuolista ja terveellistä ruokaa, kun valmistat itse. Lisäksi edullisia tarjous- ja päiväysalennusruokia.

Vierailija
16/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarpeista ja iästä. Osa tarvitsee muutakin kuin juomaa ja ruokaa. 

Vierailija
17/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Helposti kun tekee isoja satseja samaa ruokaa ja jatkaa lihaa halvemmilla aineilla, esim. pavuilla. Paljon halpoja kasviksia ja leipää.

Vierailija
18/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On mahdollista teoriassa.

Itse metsästän prismoista ja muista hävikki kasviksia, leipää ja kyytipoikana usein hieman tarjous lohta. (Pakkasessa varasto kotona)

Aamiainen, lounas iltapala noin 2-3 € päivä....eli kyllä alitan 30€ viikko budjetin

Vierailija
19/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En halua menettää luottotietoja. Ex ei halua ottaa lyhennysvapaata. Lisäksi pitkittää myyntiä. Asuu itse ex talossa

Ap

Peri siltä vuokraa sitten jos siellä on.

Vierailija
20/30 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ota sinä lyhennysvapaat omalle osuudellesi. Ex ei pitkitä myyntiä, kun ilmoitat lopettavasi lainan maksun tässä kuussa. Pankki edistää oikein mielellään asunnon myyntiä. Eikä sinun luottotietosi siinä mene, jos et nyt muutamaan kuukauteen asuntolainaa maksa.

Miksi sinä pöljä kustannat miehesi asumista maksamalla lainaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän