Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaadatte lattian pesuveden ja muun siivousveden?

Vierailija
05.12.2021 |

Käsienpesualtaaseen? Vessanpyttyyn? Suihkun lattiaviemäriin? Onko nykyään uusissa taloissa kaatoallas? Ainakaan vanhemmissa ei yleensä ole, en ole nähnyt vielä yhtäkään. Arkkitehdit on näköjään useimmiten miehiä kun ei ole tätä suunniteltu.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä pesenkin höyrypesurilla....kaksi kertaa vuodessa;D

Vierailija
42/46 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä likavettä ei kanneta mukana. Ensimmäisen rätin huuhtelun jälkeen levität jo samaa likaa pitkin lattioita.

Nihkeä pyyhintä. Itse kastelen rievun laitan tipan fairya (laminaatti lattia) ja pyyhin. Jos tarve, käyn kraanan alla huuhtaisemassa rievun ja mahdollisesti lisään tipan fairya ja jatkan pesua. Puhdasta ja kiiltävää tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ämpäriin vettä ja yleispesuainetta ehkä litran. Sitten kostutan vedessä mopit ja siivousliinat. Kostutan niin monta moppia kuin tiedän tarvitsevani tämän talon lattioiden pyyhintän. Näin minulla on aina puhdas moppi, eikä tarvitse väännellä mitään vesiä koko ajan.

Ämpärissä oleva vesi on ihan puhdasta siivouksen lopuksi. Kaadan sen pönttöön. Samalla voi harjata pöntön puhtaaksi.

Vierailija
44/46 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin lattiakaivoon tietenkin, miksi tehdä tätä vaikeammaksi?

Vierailija
45/46 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttöön.

Vierailija
46/46 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä takapajukossa elätte, jos heitätte saippuavedet "ulos"? Eikö oo viemäröintiä tai imeytyskenttää? 

Varmaan viljetette itse oman ruokanne siinä saippualla kyllästetyssä maassa ja haukutte helsinkiläisiä, kun ovat niin vieraantuneita luonnosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi