Ano Turtiainen on nykypäivän vastine Vihtori Kosolalle
Kommentit (30)
Tietääkö joku onko tällä Turtiaisella sukulaisia Savonlinnassa? Tuli yksi sukunimikaima vastaan intissä -09 ja oli muuten ihan todella urpo tyyppi.
Persut on historiaa, onneksi on VKK!
Junes Lokka samaan puolueeseen ja herrat keskenään ruotimaan vaalimenestystä. Toinen lautohin ja toinen rautoihin. Winwin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä onkin, yhdellä poikkeuksella, Vihtorilla oli kannattajia!
juuri näin ikl:llä oli 14 ja 8 kansanedustajaa, vkk ei tuu koskaan saamaan yhtään kansanedustajaa 0,5 % äänillä
Johan niillä on 2 kpl. Nyt liikkeellä on 1 ja ensi vaalien jälkeen ei yhtään. Ei puolue pärjää yhdellä järkevällä. VKK kansanliike nykymädänneisyyttä vastaan.
Monen ura katkesi kannattamalla ikl:ää, esim rolf nevanlinnan, sama on vkk:n kanssa kuten tuomas malisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää rokotteita mutta steroideja tykkää piikittää itseensä.
Otti myös 50 000 euroa koronatukia maskibisnekseen ja kieltää koronan.
Mites nämä menestyvät firmat....marinin jakamaa rahaahan on kohta kaikilla ketrkä on ilennyt pyytää.
Harmi että en itse hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Monen ura katkesi kannattamalla ikl:ää, esim rolf nevanlinnan, sama on vkk:n kanssa kuten tuomas malisen.
Laitapa tähän lista, mitä HUONOJA ASIOITA VERONMAKSAJILLE Vkk ajaa. Minun nähdäkseni Vihreät on Suomen syöpä, joilta ei tolkulliselle ihmisille tule mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mites nämä menestyvät firmat....marinin jakamaa rahaahan on kohta kaikilla ketrkä on ilennyt pyytää.
Tuon 70 800 euron tuen Turtiaisen firmalle myönsi Ely-keskus ja tällä tai Business Finlandilla ei ole mitään tekemistä Marinin kanssa. Ne tekevät päätöksensä itsenäisesti eivätkä pääministerin ohjeistuksesta.
Lisättäköön että Turtiainen myös arvosteli tukia joita itse siis nosti, maskien valmistukseen joita itse siis vastustaa.
Täysin munaton Venäjän myötäilijä. Säälittävä ihmisraunio, joka paksussa päässään uskoo vain salaliittoteorioihin ja Putinin valheisiin.
"Kai Donner sanoi jo lokakuussa 1930, että Kosolan turmelivat kuuluisuus ja alkoholi."