Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö yhteyttä sex viestin?

Vierailija
05.12.2021 |

Naiseni ei halua/jaksa oikein mitään yhteydenpitoa, mutta ei varsinkaan mitään seksiin liittyvää, kun olemme toisistamme erossa, esim.töiden vuoksi eri paikkakunnilla.

Jotenkin tämä häiritsee todella paljon. Jopa niin että harkitsen joskus eroa.

Oletteko muut paljon yhteydessä keskenänne? Kun olette eri paikkakunnilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kuvia pitkin päivää ja joskus iltaisin videopuhelu niin näkee mitä toinen tekee.

N34

Vierailija
2/6 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kaikenlaisten tuhmien viestien lähettely on kivaa silloin kun joudutaan olemaan erossa. Pitää seksuaalista virettä yllä parisuhteessa. Muutenkin ollaan innokkaita seksin saralla ja sitä on paljon aina kun nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todella kiihkeä salasuhde. Kun ollaan erossa, viestitellään jatkuvasti kiihkein, suorasukaisin viestein. Kiihotamme toisiamme sanoin. Joskus myös kuvin. Sitten on taas ihana kiihkeää myös tapaamisella. Tällä tavalla oppii nopeasti mistä toinen tykkää….

Vierailija
4/6 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskustellaan seksistä viesteillä enemmän ku livenä. Yks syy kyllä on lapset. Mutta on kyllä helppoa kun ei tarvii kummempia miettiä mitä tekee kun muksut nukahtaa. Ja kun toinen on reissussa niin harrastellaan etäseksiä kuvilla ja viesteillä.

Vierailija
5/6 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla todella kiihkeä salasuhde. Kun ollaan erossa, viestitellään jatkuvasti kiihkein, suorasukaisin viestein. Kiihotamme toisiamme sanoin. Joskus myös kuvin. Sitten on taas ihana kiihkeää myös tapaamisella. Tällä tavalla oppii nopeasti mistä toinen tykkää….

Kun idiootit tajuisitte tehdä tämän parisuhteessa, niin säästyttäisiin monelta mielipahalta, omaisuudenjaolta, tapaamisoikeuksista, ja oikeusjutuilta.

Mirs pitkästä parisuhteesta.

Vierailija
6/6 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä paljoa yhteyttä. Naisella omia panomiehiä ja itse käyn huorizsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä