Laitoin takkaan tulet, ei ole kylmä.Mites kerrostalossa asuvilla menee?
Huutista kerrostalossa värjötteleville rotille :D
Kommentit (273)
Ei tarvitse värjötellä. Upouusi talo, tällä hetkellä 23,2C lämmintä.
Ainakin täällä on lämmin, ei paljon mitään tulia kaivata.
Katselin isosta plasmatöllöstä elokuvan. Ihan kivasti lämmitti hukkalämmöllä asunnonkin. Eikä tarvinnut, kuin paria nappia painaa.
Hyvin menee. Oikein lämmintä on. Kiitos kysymästä. Onko sulla kaikki ihan hyvin kuitenkin?
Katson perjantaisin salkkareita ja poltan kynttilöitä 😊.
Hyvin menee, mutta menköön.
On vähän liiankin lämmin, keittiöstä avasin ikkunaa.
Eikös niitä rottia ja hiiriä liiku nimenomaan siellä maantasalla olevissa asunnoissa? Että huutista vaan itsellesi.
Täällä kerrostalossa ei ole patteri ollut kertaakaan täysillä vielä, muuten tulisi liian kuuma.
Mites ap:lla lämmityslaskun kanssa? Täällä kuuluu lämmitys ja sähkö edulliseen vuokraan.
16-astetta on ja pattereita ei saa isommalle.
Ps.
Toivottavasti kaadut siihen takkaasi!!
Tulisiko kylmä, jos et laittaisi tulta takkaan?
Nyt menee jo ihan hyvin kun lämmitys sai kiinni kiristyneen pakkasen. Tarkenee taas pelkässä kylpytakissa. Tulin suihkusta öbaut pari tuntia sitten. Voi olla että puen vasta ylihuomenna kun sitä ennen ei ole tarvetta mennä ulios.
Mummoja talo täynnä ja lämpötila 25:n hujakoilla. Helen/Hanasaari pitää torpan lämpöisenä.
Mä olen aina luullut, että juuri kerrostaloissa on lämmintä talvella tai ainakin se on mun oma kokemus muutamasta talosta.
Kerrostalossa kyyhöttävät rotat on kyllä sääliöitä.
Lämpöä riittää, kiitos kysymästä. Eikä tarvitse turata polttopuiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mummoja talo täynnä ja lämpötila 25:n hujakoilla. Helen/Hanasaari pitää torpan lämpöisenä.
Niin ja talkkari luo lumet ja hiekoittaa tiet, itse tarvitsee mennä ulos vain jos itseä huvittaa.
Mulla on aina 25 astetta sisällä
Jaa.