Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun juon alkoholismia niin minulla menee aina muisti!

Vierailija
29.06.2024 |

ja pieni kohmelo on aamulla mutta mitään en muista edellisen illan asioista

eilenkin otin vain 4 olutta ja sitten haein 8 vahvaa olutta ja join1 litra 7 pros viiniä en juuuri mitään siis ja muisti taas pois

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy samoin kun juon sokeritautia

Vierailija
2/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme. Ihme että oot hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma, jonka aiheutit juomalla. Ei korjaudu vaikka lopetat  mutta jos lopetat, ei enää pahene.

Vierailija
4/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla alkoholi.

Vierailija
5/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen alkoholisti. 

Ei niissä illoissa mitään muistamisen arvoista ole. Surettaa, että moni haaskaa ainoan elämänsä tuollaiseen.

Oma valintasi, siltikin. Itsensä saa raunioittaa ja tappaa. Harmi silti, että sullakin on joku, jolle teet pahaa itsesi kautta. Äiti, isä, sisarus, kaveri.

Vierailija
6/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan samanlainen ex mies. Huom EX. 

Toisaalta, jos hän mokaili kännissä ja aamulla hävetti tai minä olin jostain ihan raivona, niin aina oli sama virsi, "ei muista mitään". ..... ja niin näyttää olevan edelleen yli 30v jälkeenkin. Käyttää samaa metodia, kun ei halua (tai on liian vaikea puhua jostain), sanoo aina "en muista mittään".

Vierailija
7/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuonut aivosi paskaksi jo.

Vierailija
8/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa huomannu, että jos herää aamulla kengät jalassa, niin pää on kipeä, eikä muista mitään. Joku yhteys?🤔

Vierailija
9/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä kun aina viimeistään iltapäivällä tai kävellessä ulkona ensimmäinen asia on aina mielessä KALJA

Vierailija
10/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistia ei kannata tunkea kenenkään kurkusta alas.

Vierailija
11/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistia ei kannata tunkea kenenkään kurkusta alas.

Entä alkoholismia? Jos ap vaikka jalomielisesti joi joltain toiselta alkoholismin pois.

Vierailija
12/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan samanlainen ex mies. Huom EX. 

Toisaalta, jos hän mokaili kännissä ja aamulla hävetti tai minä olin jostain ihan raivona, niin aina oli sama virsi, "ei muista mitään". ..... ja niin näyttää olevan edelleen yli 30v jälkeenkin. Käyttää samaa metodia, kun ei halua (tai on liian vaikea puhua jostain), sanoo aina "en muista mittään".

En minäkään halua puhua känni-illasta jos en muista siitä mitään, koska silloin voi tuudittautua uskoon että mitään kamalaa ei ole tapahtunut. Tietysti mielen pohjalla pyörii kauhuskenaariot kaikesta mitä on voinut tapahtua, mutta en halua niille vahvistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi