Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tulee vanha äiti

Vierailija
08.03.2015 |

Ikää 37 ja kappas, olen raskaana.

Ehdin just miettiä että millehän sitä alkas ku esikoinen muuttaa pian pois kotoa, kuopuksella paljon aikaa vievä harrastus ja mies matkustustyössä, olen siis paljon itsekseni. No, eipä tarvi enää miettiä :D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on 39v ja sai 2 viikkoa sitten vauvelin. ite oon 12 (kohta 13) ja äiti täyttää ihan just 40. Ei oo mikään vanha äiti, mutta vanhempi kuin normaalisti. Monen kaverini vanhemmat on yli 50.

Vierailija
42/45 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ap:n ikäisenä iltatähden ja se ei ollut gamalaa vaan ihanaa! Jotenkin sitä osasi ottaa kaikki uhmailut ja omatkin pikkumokat vanhempana tosi rennosti. Nauttia siitä vauva- ja taaperoajasta kun ei ollut eka kertaa pappia kyydissä, ja oli jo vähän kaivannutkin niitä taakse jääneitä pikkulapsiaikoja ja pehmeää tuhisevaa kainalokaveria :) ja muuttaahan tuo nuorin kuitenkin todennäköisesti omilleen ennenkuin me mieheni kanssa täytämme edes 60v. Siis onnea vaan ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, ja uusi kokemus. Olet ollut myös nuori äiti. Onnea!

Vierailija
44/45 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan molemmat 36v ja lapsi on 17v. Ystävät alkavat nyt tekemään lapsia kun me miehen kanssa totutellaan ajatukseen että vuoden päästä lapsi muuttaa omilleen asumaan. En kuitenkaan pidä ystäviäni mitenkään vanhoina, en todellakaan. Jokainen tekee lapsensa silloin kuin heille sopii. 

Vierailija
45/45 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kyvyttöminö ja väsyneinä te pidätte 50 vuotiaita? Kuitenkin liki kaikki maailmanjohtajat, isojen firmojen pomot ja yleensä päättäjät on tuon ikäisiä ja yleensä vanhempiakin. Ja 50 v ei jaksa teinnin kanssa?