Kuntosaleista asiaa kun aina sama
Nyt on 3.s kuntosali testauksessa ja taas heti alkoi kiusallinen "kyttääminen" henkilökunnan taholta. Eli kysellään "töistäkö tulossa" missä olet töissä" "sähän käyt usein" "et ole hetkeen käynytkään" ym ym. Olen arka ihminen ja jo se että olen uskaltautunut kuntosalille kesti n.5 vuotta. Olen pyörtänyt tiskiltäkin muutamat kerrat kun tiskillä ei ollut ketään. Tälläinen kyyläily ja huomiointia ahdistaa :( Pitäis aina keksiä jotain sanottavaakin takaisin ja olen huono siinä :(
Kommentit (4)
Ota se positiivisena haasteena. Sen voi aatella niin päin, että vaikka olet arka, niin siitä huolimatta ihmiset ovat kiinnostuneita sinusta ja haluavat ottaa kontaktia.
Joku kuntosalin työntekijä on niin merkityksetön ihminen sun elämässä, että voit miettiä mitä älytöntä keksis vastata. Jättävät kyllä rauhaan sitten ennen pitkään, mikäli yhtään on pelisilmää :)
Haluan salilla vaan treenata yksin. Jättäkää mut rauhaan!
t.erakko-rapu
Sairas kansa, jumalauta. Kohtelias käytös nyt sit ahdistaa. Onneks mä muutan kohta pois täältä tuppisuinen urpojen seasta.
Samma här! Mutta menet sinne vaan, niin mäkin teen. Ne yrittää varmaan olla yliystävällisiä kun saavat uuden asiakkaan, pian ne ei enää huomaa sua! :)