Miten te muut yksinäiset jaksatte?
Olen itse aina ollut sellainen hylkiö, ei juurikaan oikeita ystäviä ja jään aina porukasta ulkopuolelle. Vedän puoleeni lähinnä hyväksikäyttäjiä ja ystäväpiirini koostuukin sellaisista miehistä, jotka yrittävät vain saada minulta. En ole kenenkään kanssa heistä ollut enkä halua, mutta he ovat ainoita, jotka eivät hylkää minua.
Naispuolisia ystäviä minulla ei ole eikä kukaan oikein ikinä vastaa yhteydenottoihini tai pyydä minnekään, viettävät keskenään aikaa ja minut jätetään ulkopuolelle.
Vapaa-ajalla tapaan näitä mieskavereita etten joutuisi olemaan yksin, mutta sekin tuntuu ahdistavalta.
Tytöt harvoin haluavat olla kanssani.
Olen sellainen ihminen, etten oikeasti viihdy yksin ja kaipaan kovasti seuraa, mutta en ole mitenkään kaunis enkä älykäs joten ystäviä on vaikea saada.
Vedän puoleeni sellaisia ihmisiä, jotka hakevat minusta lähinnä äitihahmoa tai seksiä.
Onko kukaan onnistunut pääsemään tällaisesta kierteestä eroon?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 19.
Ap>19
>ihmisiä, jotka hakevat minusta lähinnä äitihahmoa
Niin? Itse aloin 15-vuotiaana seurustelemaan pari vuotta vanhemman pojan kanssa joka kuvitteli mun olevan sen äiti joka pistää oman elämänsä sivuun ja sen sijaan jaksavaa aina kuunnella, lohduttaa ja paijata sekä osaa ja haluaa ratkoa kaikki ongelmat..
Sama jatkui senkin jälkeen parin kumppanin kanssa, joten olen nykyään vapaaehtoisesti ikisinkku.
Lemmikistä olisi iso apu tähän suruun, mutta omassa asunnossani eläimet eivät ole sallittuja.
Kotona meillä on lemmikkejä kyllä ja viikonloppuisin niitä on ihana hoitaa.
Olen harkinnut että kysyisin vuokranantajalta lupaa kuitenkin jonkinlaiseen terraarioeläimeen, kissat ja koirat ehdoton ei asunnossani.
Ap
Toisinaan juon kyllä jonkin verran, mutta minulla on todella voimakas taipumus alkoholismiin ja sitä en halua, koska teen kuitenkin töitä pienten lasten parissa ja siellä ei missään nimessä saa haista viinalle.
Ap
Lemmikkiin annetaan kyllä usein lupa, mutta se voi nostaa vuokraa jonkin verran. Kannattaa ottaa selvää.
Et suostuisi kilttimiehen kanssa olemaan?
Työ ja iso asunto löytyy.
M32
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauneudella saisi niitä naispuolisia kavereita? Itselläni päinvastaista kokemusta.
Tämä. Kateellisia eikä lähde mun kans baariin, koska miehet juttelee mulle.
En kaipaa miestä tällä hetkellä. Olen kyllästynyt passaamaan ja olemaan äitinä.
Haluan keskittyä nyt töihin ja harrastuksiini.
Perhettä en halua ja miehistä minulla on vain huonoja kokemuksia.
Ap
Treffeillä olen käynyt usein ja hyvin komeitakin miehiä olen tapaillut, mutta viimeisimmässä suhteessa minulle selvisi, että mies petti vaimoaan minun kanssani ja tämä vaimo oli vaikeasti sairas. Mies haki minusta seksiseuraa koska kaipasi vaihtelua nuoremmasta naisesta ja vaimonsa ei rankkojen hoitojen takia pystynyt harrastamaan seksiä. Oksettavaa.
En olisi lähtenyt koko hommaan jos olisin tiennyt. :'(
Sitten on ollut sellaisia elämäntapatyöttömiä ja päihdeaddikteja.
Kuvottaa niin, etten enää tahdo sekaantua millään tavalla miehiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys tuntuu musertavalta ja lohduttomalta. Kai sitä jaksaa kun ajattelee että se väliaikaista.
Itse olen nyt havahtunut tuohon kuinka hölmöä se on että edelleen ajattelen kuinka yksinäisyys on vain väliaikaista ja se oikea elämä alkaa päivänä minä hyvänsä.
Jotenkin se vaan tuntuu liian pahalta ja musertavalta, että kunnolla ja lopullisesti myöntäisi itselleen tämän tilanteen olevan pysyvä ja ihan just se mun oikea elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin varmaan olen rasittava ja kamala, mutta en vain ole osannut vielä keksiä millä tavalla. Olen hiljainen enkä juurikaan puhu itsestäni, en valita tai ole negatiivinen ja pyrin olemaan kaikille ystävällinen.
En halua pahaa kenellekään enkä ole katkera.
Minulla on paha puhevika ja poikkeavan ulkonäköni lisäksi puhevika varmasti karkottaa paljon ihmisiä pois ympäriltäni.
En ole tällainen negailija seurassa, halusin vain avautua tänne anonyymina.
Kaikki vinkit otan ilolla vastaan.
Harrastuksia minulla on jo nyt paljon ja ovat kaikki sosiaalisia harrastuksia, teen vapaaehtoistyötä.
Ap
Annan oman neuvoni: Älä yritä miellyttää muita mikäli teet niin. Voit olla kohtelias ja ystävällinen, mutta laita oma hyvinvointisi kaiken edelle ja pidä itseäsi tasa-arvoisena suhteessa muihin. Ulkonäkö, puhevika tai mikään luonteenpiirre ei vie sinulta oikeuksiasi tai tee sinusta huonompaa ihmistä. Ehkä jossain on ihminen, jonka kanssa sinulla synkkaa hyvin, mutta ne ovat harvassa.
Minulta saat kyllä sympatiat puolellesi, kuulostaa rankalta kaikki mitä kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä olen käynyt usein ja hyvin komeitakin miehiä olen tapaillut, mutta viimeisimmässä suhteessa minulle selvisi, että mies petti vaimoaan minun kanssani ja tämä vaimo oli vaikeasti sairas. Mies haki minusta seksiseuraa koska kaipasi vaihtelua nuoremmasta naisesta ja vaimonsa ei rankkojen hoitojen takia pystynyt harrastamaan seksiä. Oksettavaa.
En olisi lähtenyt koko hommaan jos olisin tiennyt. :'(
Sitten on ollut sellaisia elämäntapatyöttömiä ja päihdeaddikteja.
Kuvottaa niin, etten enää tahdo sekaantua millään tavalla miehiin.
Ap
Sun pitää nostaa rutkasti rimaa. Nyt sulle kelpaa käytännössä kaikki jotka vain osoittaa jonkinlaista kiinnostusta.
Sieltä laarin pohjalta jämiä kaivellessa menettää vain lopullisesti omanarvontunteensa ihan turhaan.
Olet ehkä hieman sivistymätön ja yksinkertainen? Ala vaikka lukemaan kirjoja tai oppimaan uusia asioita ja taitoja.
Olen kyllä hyvinkin yksinkertainen ja varmasti myös sivistymätön, mutta niin ovat monet muutkin omassa ikäluokassani.
Luen kirjoja ja seuraan tiiviisti uutisia, mutta matalalle älykkyysosamäärälleni en voi oikeastaan mitään.
En oikein tiedä, mitä minun pitäisi tehdä toisin.
Avoimia korkeakouluopintoja olen kyllä suorittanut, mutta en tiedä jatkanko enää opintoja tutkintoon asti amiksen jälkeen.
Suurin osa nuorista naisista toki opiskelee yliopistossa ja siinä on yksi juttu, joka erottaa minut monista ikäisistäni nuorista. Vaihdoin koulua kun lukiosta ei tullut oikein mitään.
Poikkeava ulkonäköni ja matala älykkyyteni antaa herkästi vaikutelman myös siitä, että olisin kehitysvammainen. Senkin takia minua on aina varmaan vältelty.
Ap
Sinullahan on ystäviä ja harrastuksia, työpaikka ja opiskelupaikka. Mitä valitat.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että kaikki ihmiset joiden olen kuullut valittavan samaa irl ovat olleet itse aivan kamalia ihmisiä tai vähintään todella rasittavia jollain tavalla.
Miksihän olet mahtanut pitää heitä kamalina? Eikö ole tukka ollut suoristettuna vai mikä on mättänyt?
alkoholi on ainakin minua auttanut jaksamaan.suosittelen