Miten te muut yksinäiset jaksatte?
Olen itse aina ollut sellainen hylkiö, ei juurikaan oikeita ystäviä ja jään aina porukasta ulkopuolelle. Vedän puoleeni lähinnä hyväksikäyttäjiä ja ystäväpiirini koostuukin sellaisista miehistä, jotka yrittävät vain saada minulta. En ole kenenkään kanssa heistä ollut enkä halua, mutta he ovat ainoita, jotka eivät hylkää minua.
Naispuolisia ystäviä minulla ei ole eikä kukaan oikein ikinä vastaa yhteydenottoihini tai pyydä minnekään, viettävät keskenään aikaa ja minut jätetään ulkopuolelle.
Vapaa-ajalla tapaan näitä mieskavereita etten joutuisi olemaan yksin, mutta sekin tuntuu ahdistavalta.
Tytöt harvoin haluavat olla kanssani.
Olen sellainen ihminen, etten oikeasti viihdy yksin ja kaipaan kovasti seuraa, mutta en ole mitenkään kaunis enkä älykäs joten ystäviä on vaikea saada.
Vedän puoleeni sellaisia ihmisiä, jotka hakevat minusta lähinnä äitihahmoa tai seksiä.
Onko kukaan onnistunut pääsemään tällaisesta kierteestä eroon?
Kommentit (56)
En tykkää jos sitä tehdään vastentahtoisesti.
Olen itkien juossut yhtä miespuolista ystävääni karkuun työpaikkani pöydän ympäri, kun hän yritti väkisin humalassa suudella minua.
Eri asia jos mukana olisi tunnetta ja kemiaa.
Ap
Voi harmi, vaikeapa tässä on ottaa kantaa kun ei tunne sinua tarkemmin. Paitsi että ikävältähän tuo kuulostaa. Jos yrittäisit saada ystäviä vaikka vanhemmista naisista tai tunnetko ketään kivaa homomiestä niin jää ainakin pimpinvonkaus pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19.
Ap
>19
>ihmisiä, jotka hakevat minusta lähinnä äitihahmoa
Minulla on muutama homokaveri kyllä :D Heitä en tosin näe usein, opiskelevat muualla ja ovat harrastuskavereitani. Vanhemmista naisista kyllä löytyy ystäviä ja heihin pidän yhteyttä tiiviisti, mutta heitäkään en näe usein, koska ovat oikeasti vanhuksia eivätkä enää oikein jaksa vapaa-ajalla tavata.
Kaipaisin kuitenkin myös kasvotusten juttelua ja kyläilyä, tavallisia kaverisuhteita kuten muillakin ikäisilläni.
Ap
Ilmeisesti Pietarista tämäkin aloitus.
Äitihahmoa minusta todella haetaan.
Olen lämminhenkinen ihminen ja huolehtivainen, joten seurustelusuhteissa olen päätynyt ruoanlaittajan ja edunvalvojan asemaan, pessyt pyykit ja hoitanut kaikki virastoasioinnit, lomakkeet sun muut sellaiset jutut aikuisten miesten puolesta.
Olen äärimmäisen helppo uhri hyväksikäytölle ja tästäkin haluaisin oppia jollain tavalla eroon.
Ap
Miksi kauneudella saisi niitä naispuolisia kavereita? Itselläni päinvastaista kokemusta.
Kiltit ja rumat tytöt jäävät yksin.
Ei välttämättä kauneudella, mutta jos näyttäisi edes normaalilta, ei olisi hylkiö.
Minulla on epämuodostuneet kasvot ja todella pahassa kunnossa iho, koulussa kiusattiin nuorempana että olen oksettavan näköinen ja monesti on yökitty jos vaikka ryhmätöissä on pitänyt olla minun parina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kauneudella, mutta jos näyttäisi edes normaalilta, ei olisi hylkiö.
Minulla on epämuodostuneet kasvot ja todella pahassa kunnossa iho, koulussa kiusattiin nuorempana että olen oksettavan näköinen ja monesti on yökitty jos vaikka ryhmätöissä on pitänyt olla minun parina.
Ap
Ja nyt suret sitä ettet saa viettää enemmän aikaa noin vastenmielisten tyyppien kanssa. Ok.
Itse olen onnellisimmillani yksin. Siihen ei vain ole tarpeeksi mahdollisuuksia.
joitakin vain ei ole tarkoitettu saamaan ystäviä
Pakko myöntää että kaikki ihmiset joiden olen kuullut valittavan samaa irl ovat olleet itse aivan kamalia ihmisiä tai vähintään todella rasittavia jollain tavalla.
Aloita jokin uusi harrastus jossa tapaat ihmisiä
Minäkin varmaan olen rasittava ja kamala, mutta en vain ole osannut vielä keksiä millä tavalla. Olen hiljainen enkä juurikaan puhu itsestäni, en valita tai ole negatiivinen ja pyrin olemaan kaikille ystävällinen.
En halua pahaa kenellekään enkä ole katkera.
Minulla on paha puhevika ja poikkeavan ulkonäköni lisäksi puhevika varmasti karkottaa paljon ihmisiä pois ympäriltäni.
En ole tällainen negailija seurassa, halusin vain avautua tänne anonyymina.
Kaikki vinkit otan ilolla vastaan.
Harrastuksia minulla on jo nyt paljon ja ovat kaikki sosiaalisia harrastuksia, teen vapaaehtoistyötä.
Ap
Yksinäisyys on oma valinta. Peilistä löytyy syyllinen.
Etsi joku heppu. Kilttis joka samaa tasoa
Ei ihminen voi olla koskaan tyytyväinen mihinkään. jos sulla olis hyviä ystäviä niin sit olis taas asiat joltain kantilta kamalasti.
Olen laihduttanut yli 50kg parissa vuodessa, mutta ei se ole onnea tai autuutta tuonut.
Olen yhä yököttävä ja vastenmielinen muiden silmissä eikä kukaan halua tutustua minuun.
Olen itse iloinen, reipas ja muista kiinnostunut, harrastan monenlaisia juttuja ja opiskelen enkä tee numeroa itsestäni.
Olen hyvä kuuntelija ja mielelläni tarkkailijan roolissa, mutta en myöskään pelkää puhua tai olla esillä.
Muut suhtautuvat minuun kuin olisin jotenkin viallinen, vähän säälien ja niin, etten oikeastaan koe kuuluvani joukkoon.
Minulla oli koulussa kaveriporukka joita pidin oikeasti hyvinä kavereina, mutta he olivat lähteneet keskenään matkalle eivätkä olleet ilmoittaneet minulle mitään ja hiljalleen minut suljettiin porukasta pois ja otettiin toinen tyttö tilalle.
Ap