Monestikko olet tullut kirjoittamaan jotain mielestäsi tärkeää
Lukenut muutaman uuden rasistisen viestin ja päättänyt olla kirjoittamatta yhtään mitään? Ei kukaan järkevä halua keskustella sivustolla.
Kommentit (15)
Useinkin, mutta tärkeät ja asialliset aloitukset poistetaan. Nykyään olenkin alkanut tehdä sekoilualoituksia.
Huutelen vaan hävyttömyyksiä.
Turha mitään järkevää kirjoittaa. Paina lähetä nappia ja " Sivua ei löydy"
Vierailija kirjoitti:
En, mutta usein on käynyt niin, että täysin asialliseen ketjuun vaivalla työstämäni seikkaperäinen ja tärkeä vastaus on mennyt bittien taivaaseen kun ketju on poistettu alta.
Tämä! Kaiken maailman pupat ja pierunhaistelijat pitävät omaa mölinäänsä, mutta asialliset ja pohdiskelevat ketjut saattavat kadota noin vain.
Täällä oli äsken hyvä ketju tunteiden käsittelystä ja suremisesta. Joku tuli siihen haukkumaan mua mieheksi ja sitten koko ketju poistui.
🇺🇦🇮🇱
Asiallista keskustelua, täällä??? Parempi todennäköisyys on löytää helmiä omasta perseestään.
Moderoinnin taso on umpisurkeaa. Täyttää varmaan lain minimivaatimukset eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Useinkin, mutta tärkeät ja asialliset aloitukset poistetaan. Nykyään olenkin alkanut tehdä sekoilualoituksia.
Eli olet osa ongelmaa.
Mikset tuolla periaatteella ryhdy tekemään rikoksia, kun muutkin tekevät niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet osa ongelmaa.
Mikset tuolla periaatteella ryhdy tekemään rikoksia, kun muutkin tekevät niitä?
Saatan vielä ryhtyäkin. En ole pariinkymmeneen vuoteen tehnyt, mutta ei se poissuljettua ole.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta usein on käynyt niin, että täysin asialliseen ketjuun vaivalla työstämäni seikkaperäinen ja tärkeä vastaus on mennyt bittien taivaaseen kun ketju on poistettu alta.
Tämä! Nykyisin en enää jaksa edes vaivautua.
Olen aikonut kirjoittaa tärkeää mutta tuleekin kirjoitettua törkeää
Mulle käy aika usein niin että olen jo vastaamassa johonkin aloitukseen, ja jossain toisen lauseen kohdalla totean että itse asiassa sekä aloittaja että aikaisemmat kommentoijat ovat niin vajaita, etten jaksa nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyreikä ja Vagina.. Hih.
Hyvin sanottu.