Miksi niin harvat pukeutuu talvisin mekkoihin?
Tietysti liittäen siihen vaikka paksut sukkahousut yms ettei tule kylmä
Kommentit (86)
Näiden mekkoihmisten talvivermeet eivät mun silmään vaikuta kovin naisellisilta nekään, ennemmin hankalilta, mutta onneksi mun ei tarvitse. Itse vedän kyllä vaan toppahousut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvisin mulla on maksimittainen neulehame ja alla paksut villaiset sukkahousut. Jos on tosi kylmä, niin vielä thermoleggarit sukkahousujen päälle. Tähän kun yhdistää talvisaappaat, niin ei takuuvarmasti ole kylmä. Takkina mulla on täyspitkä villakangastakki, eikä koskaan ole kylmä jaloille.
Tuo varmaan ok, jos tosiaan on vain ulkona, mutta sitten kun pitäisikin mennä sisälle kauppaan tai vaikka museoon, leffaan tms., niin tuskin on kauhean kiva olo, ellei käy ensin vessassa poistamassa puolet kerroksista pois.
Selvästikään et ole käyttänyt hameita. Jos hameen alta haluaa välihousut pois, riittää kun laittaa kädet yläkautta hameen alle ja vetää vähän niitä housuja alas. Sit istuu, laitta kädet hameen helman alle ja nyppäsee nopsaan niitä alemmas ja sit kiskoo ne nilkkoihin. Yleensä be välihousut (esim leggingsit) joustaa niin paljon että ne saa ujutettettua kenkienkin yli. Ja that’s it, olet saanut riisuttua välihousut.
Viimeksi riisuin kerraston housut hameen ja sukkahousujen välistä istuessani KIRKOSSA, eikä kukaan huomannut mitään. Yritäpä samaa housujen kanssa.
Ja miksei muka housut & välihousut -kombolla tule kuuma sisällä, miksi se olisi vaan hameasujen ominaisuus??
Selvästikin luulet, että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä. Eivät ole.
Minä en ole koskaan osannut tehdä tuota asiaa näppärästi ja huomaamattomasti, vaikka olen nuorempana käyttänyt hameita kesät talvet.
Osa meistä vaan on kömpelömpiä liikkeissään.
No sitten varmaan voit mennä sinne vessaan riisumaan ne välihousut, jotka ovat sisällä liikaa - aivan kuten menisit farkkujen kanssa.
Uskokaa nyt jo, että pitkä hame & sukkikset & välihousut on yhtä lämmin tai viileä asu sisällä ja ulkona kuin on farkut & sukkikset & välihousut. Jos tarvii välihousuja ulkona ja haluaa riisua ne sisällä, niin ne on riisuttava jossain. Farkkujen alta vessassa tai hameen alta vessassa TAI julkisesti jos siihen taipuu.
Miksi meluat? Pukeudu sinä miten tykkäät toki, mutta kaikkia ei kiinnosta kanniskella jotakin välihoususäkkiä mukanaan tai strippailla nurkissa. Housut ja pitkä rotsi on huomattavasti käytännöllisempi asu kaupunkioloissa, ei tule bussissakaan kuuma kun rotsin voi avata.
Vierailija kirjoitti:
-20 pakkasta ja pitäisi mennä mekko+sukkahousut päällä pihalle palelemaan? Mene vaan ihan ite.
Itse asiassa jotkut 100 denierin villasukkikset ovat yhtä lämpimät, kuin housutkin noilla pakkasilla.
Itse en tykkää vaikkapa joitakin farkkuja käyttää, koska ei ole vielä tullut vastaan sellaisia, jotka olisivat omaan tyyliini sopivat ja persoonalliset. Muutenkin ovat omaan silmääni aika tylsä vaate.
Mekoilla ja hameilla mennään ympäri vuoden, kun sopivat parhaiten yhteen muunkin pukeutumiseni kanssa. :)
Haluan pitää tussuni lämpimänä 🙂.
Miksi niin harva mies kulkee talvella shortseissa paljain säärin niin kuin aina tyylikkäät englantilaiset miehet tai niin kuin ylväät scotit kilteissään?
Ap, näytä esimerkkiä suomalaisille sarkahousukarvalakki junttimiehille. Minulla naisena on oikeus nähdä tyylikkäitä suomalaisia miehiä. Olen kyllästynyt pilkkihaalariturjakkeisiin.
Käyttäisin mekkoa, mutta: autolla työpaikan ovelle, työpuku päälle.. Töistä kotiin ja koiraa lenkittämään. Ihan turha pukeutua. Enpä paljon muualla käy kuin kaupassa tuon lisäksi.