Haussa tavismies 180cm tai yli, sporttinen ei mikään bodari, tulot yli 5000, akateeminen ehdottomasti, ei lapsia, ei saa olla kalju!
Kommentit (10)
Puolet suomalaisista on akateemisia, joten ei ole vaikeaa löytää. Kaljujakin on tosi vähän. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Puolet suomalaisista on akateemisia, joten ei ole vaikeaa löytää. Kaljujakin on tosi vähän. Mikä ongelma?
Melkein kaikki jotain 190
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa tuuheat hiukset, mutta ajelen kaljuksi. Koska mä haluan ja voin.
Mutta et ymmärtänyt silti ap kyselyä.
Olet myös herkkä, empaattinen sateenkaarimyönteinen nallekarhu. Nuorena halusit suuntautua joko konserttipianistiksi tai sitten NHL-kiekkoilijaksi. Et kuitenkaan päätynyt kumpaankaan ammattiin, vaikka harrastit molempia ja olit kummassakin erityislahjakkuus. Kuten olit myös klassisessa baletissa. Sinusta lopulta tuli kuitenkin ylikansallisen suuryrityksen toimari, josta syystä sinulla on asunnot Helsingissä, Lontoossa ja Buenos Airesissa.
Vierailija kirjoitti:
Puolet suomalaisista ei todellakaan ole akateemisia, ei edes AMK:n suorittaneita.
Ikä? 20? 30? 40? 50? 60? 70? Että minkä ikäisellä pitää vielä tukka päässä? Ja minkäikäisen pitää edelleen olla lapseton?
Vierailija kirjoitti:
Näistä puolet ei ole miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kaljuuntuvia on suurin osa. Harvassa on nelikymppiset, joilla ei vähintään ohimot ole kadonneet ja kehitys alkaa yleensä noin kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
AMK-taustainen EI ole akateeminen. Pelle.
Ei puuttunut kuin horoskooppimerkki.🥱
Ensin sanotaan, etä etsinnässä on "tavimies", mutta sitten kuvaillaan eliittimies.
Tässä on esimerkki siitä, joka tällä palstallakin on todettu: naisten mielestä 80% miehistä on "keskivertoa rumempia". Miehen tulee siis kuulua parhaaseen viidennekseen ollakseen edes "keskiverto".
Tai sitten aloitus oli ihan vain provoilu, ja lankesin siihen komeasti aamutuimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ymmärtänyt silti ap kyselyä.
Ymmärsin sen että on trollaus ja se riittää. Sitä sinä et ymmärtänyt.